Noua campanie de la Next TV se desfasoara in perioda 24 octombrie- 16 noiembrie
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
„Eu zic ca seamana, fir-ar sa fie. Oricat ar parea de ciudat, nu vazusem spotul Volkswagen”, a afirmat Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, pentru AdPlayers
Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...
Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia despre evenimentul de lansare Dacia Sandero
Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
50 dintre cele mai bune fotografii realizate de fotojurnalistii si colaboratorii Mediafax Foto vor fi vazute, intre 1 si 31 mai, pe latura exterioara a gardului Muzeului National de Arta al Romaniei (MNAR), dinspre Calea Victoriei