Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 06 Octombrie 2006
27 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Presa Scrisa, 14 finaliste provenind din Romania: MCann Erickson – 7 finaliste, Leo Burnett&Target SA, – 4, Lowe & Partners – 2 si gmp - 1
Vineri, 06 Octombrie 2006
35 de lucrari au intrat, la sectiunea TV, pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate, 12 finaliste fiind din România: McCann Erickson - cu 4 înscrieri în finala, gmp - 2, Mercury - 2, Gavrila si Asociatii – 1, Lowe & Partners - 1, Odyssey - 1, Scala JWT Publicitate - 1
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst România a început promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Testul de admitere pentru noua serie de cursuri intensive despre publicitate este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, cei aproximativ 30 de cursanti selectati urmând sa beneficieze de o latura aplicativa mai dezvoltata
Vineri, 15 Septembrie 2006
Conferinta IAA pe tema comunicarii de marketing integrate a captat atentia unor nume cum sunt Mihai Ghyka (Interbrew), Mihail Vârtosu, Cristiana Spataru si Razvan Gavrilescu (Grey Worldwide), Sorin Psatta (Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (OgilvyOne Romania si 141), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si multi altii
Miercuri, 13 Septembrie 2006
La un an de la prima aparitie si având 10.000 de exemplare distribuite în Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit în Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
Luni, 04 Septembrie 2006
"Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari", a declarat Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, companie a carei exclusivitate de vânzare în grup taie, pentru început, site-urile din trustul MediaPro de pe lista AdEvolution
Vineri, 25 August 2006
Pornind de la initiativa SDPR de legiferare a designului, Marius Ursache, Chief Creative Officer si cofondator al companiei Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de consultanta de brand si design interactiv din România, motiveaza de ce nu mai vrea sa fie designer si ar fi incitant sa lucreze în "ilegalitate"
Miercuri, 16 August 2006
Cea de-a saptea editie a festivalului de publicitate de la Golden Hammer (ww.hammer.lv ) va avea loc între 21 si 22 septembrie 2006 la“Baltic Beach Hotel” din Letonia, înscrierile fiind deschise pâna la sfârsitul lunii august
Luni, 14 August 2006
Specializata în email marketing si solutii de loializare, White Image relanseaza newsletterul Altex sub denumirea de Clubul Preturilor Mici, compania condusa de Andrei Georgescu (foto) având ca tinta, în 2006, o cifra de afaceri peste 200.000 EUR
Joi, 03 August 2006
La Cresta Awards (www.cresta-awards.com ), pe lânga spotul "Porcul" semnat de McCann pentru MTV - singurul finalist la sectiunea TV din România, la categoria Print, au mai ajuns în finala lucrarile “Michael”, “Manson”, “Slash” de la aceeasi agentie, alaturi de cele ale TBWA\Merlin, The Rocker" si "The Motor Jacket" pentru International Red Cross
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Miercuri, 28 Iunie 2006
Cu un buget de "minim 65.000 EUR, (..) fara costurile campaniei de comunicare" dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), General Manager, Millenium Communications, festivalul comunicarii digitale Internetics 2006 a anuntat deja ca inscrierile sunt programate pentru perioada 15 iulie – 8 septembrie si ca lista sponsorilor este (inca) deschisa
Miercuri, 07 Iunie 2006
Cu un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes, cum il pozitioneaza editorii, lunarul de business anunta un tiraj de 20.000 de exemplare si 3,900 EUR pentru o pagina de publicitate, completand portofoliul publicatiilor de profil PubliMedia ce mai cuprinde cotidianul Ziarul Financiar si saptamanalul BUSINESS Magazin
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Marti, 23 Mai 2006
10 Q&A pentru Ad’Or cu Diana Graepel (foto), Director General si Partener, Funky Business
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
Joi, 18 Mai 2006
Radu Florescu Vicepresedinte RAAA (Romanian Association of Advertising Agencies ) si Managing Director Saatchi & Saatchi si Razvan Matasel, Research& Strategic Plannning Director la Leo Burnett Romania au fost cooptati in juriul Euro Effie
Marti, 09 Mai 2006
Dupa ce, in urma cu un an, festivalul inregistra un nivel de 24 de agentii de publicitate, cota participarii la Ad’Or 2006 a scazut la 21 de agentii si doar jumatate din membrii RAAA
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: