Rezultatele cautarii dupa : "lider"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Danone prezinta drumul iaurtului. O experienta in realitate virtuala la Mega Image
Joi, 31 Mai 2018
 Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Afaceri totale de 5 milioane de euro, 17 clienti noi si crestere 40% pe digital marketing la Zitec in 2017
Vineri, 25 Mai 2018
 Cresterea inregistrata de catre divizia de digital se incadreaza intr-un trend ascendent la nivelul intregii companii, care a incheiat anul 2017 cu venituri de 5 milioane de euro, in crestere cu 28% fata de rezultatele obtinute in 2016.
Antalis lanseaza prima hartie cu cip NFC incorporat. Noul PowerCoat Alive are aplicatii in promotii, invitatii, tichete, semnalistica si ambalaje
Luni, 14 Mai 2018
 Cu aplicatii in promotii, invitatii, tichete, semnalistica si ambalaje, noul produs PowerCoat Alive produs de Arjowiggins, hartie inteligenta care detine cip NFC (Near Field Communications), permite telefoanelor inteligente sa citeasca informatia digitala fara a fi nevoie de o aplicatie sau de codul QR
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la neocomunismul din Cuba pe Romania, te iubesc!
Luni, 07 Mai 2018
Reportajul de la Stirile Pro TV a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a obtinut, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 6.0 puncte de rating si 24.5% cota de piata
Radu Florescu a vandut. Cheil Worldwide a achizitionat pachetul majoritar Centrade Integrated
Luni, 07 Mai 2018
 "Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade Integrated,
1 din 5 telespectatori in publicul comercial au vazut problemele sistemului sanitar la Romania te iubesc!
Marti, 24 Aprilie 2018
Potrivit datelor furnizate de postul de televiziune, Romania te iubesc! a inregistrat 18.6% cota de piata si 3.0 puncte de rating in randul publicului comercial
Alex Dima a lasat Romania pentru Athos. 2 din 9 romani din publicul comercial l-au urmarit.
Joi, 12 Aprilie 2018
 „Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Alexandrion Group celebreaza Centenarul prin lansarea Alexandrion 100
Miercuri, 11 Aprilie 2018
 Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group: „Noul design [Alexandrion 100, n.r.] este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,
15,6 puncte de rating si 45,6% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent
Luni, 02 Aprilie 2018
 Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
Coca-Cola HBC Romania semneaza Carta Diversitatii
Marti, 27 Martie 2018
 „O lume fara diversitate ar fi monotona, varietatea ideilor duce la inovatie, care sta la baza progresului si a dezvoltarii" spune Mihaela Ionita, Human Resources Manager Coca-Cola HBC Romania.
Debutul Asia Express pe Antena 1 a avut o cota de piata de 1 din 4 romani in publicul comercial
Marti, 27 Martie 2018
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
N-au facut Centura, dar au fost lider de audienta TV. 1 din 5 romani s-au uitat la Guverne de Centura
Luni, 26 Martie 2018
 Reportajul Romania, te iubesc!, Guverne de centura, a reusit sa obtina, la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani), 6.6 puncte de rating si 20.6%
1 din 2 romani din publicul comercial raman pe Romanii au Talent (Pro TV). Cota de piata de 47,6%
Luni, 26 Martie 2018
 Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% cota de piata (market share )
Cinema City a deschis la Cluj a-V-a sala 4DX din Romania, cu o investitie de 850.000 de euro
Vineri, 23 Martie 2018
 Valoarea investitiei in sala 4DX din Cluj – care cuprinde 124 de locuri – este de aproximativ 850.000 de euro, fiind realizata de Cinema City Romania alaturi de compania IULIUS, dezvoltatorul centrului comercial.
Directori noi la Coca-Cola. Jovan Radosavljevic va fi Director General al Coca-Cola HBC Romania
Marti, 20 Martie 2018
Actualul director general pentru Romania, Jaak Mikkel, va deveni Director General al Coca-Cola HBC Polonia
Cu 25 de ani pe piata de imprimare profesionala si cu o precizie japoneza, Lider Print & Promotion livreaza sute de mii de produse inscriptionate
Vineri, 02 Martie 2018
 Compania fondata de Rares Voicu, cu expertiza in serviciile de profil  inca din anul 1993, are in portofoliul de clienti de la agentii de pe piata locala de marketing si publicitate pana la companii cu produse industriale si investitori in economie de peste granitele Romaniei. Italia, Spania, Germania si...
Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Grupul PRO TV: venituri mai mari cu 9.5% in 2017. Cel mai bun profit operational din ultimii 10 ani
Luni, 12 Februarie 2018
 In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9.5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016.
Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi