Rezultatele cautarii dupa : "licitatii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
 Amigo se asociaza cu sportul. Fii energie, nu vorbe cu Horia Tecau, de McCann, MRM, McCann PR, Starcom
Marti, 07 Februarie 2017
 Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
Schimbari la varful marketingului unui lant de magazine gigant.
Miercuri, 01 Februarie 2017
 Neconfirmate pana la aceasta ora, potrivit informatiilor adplayers, nu este exclus ca schimbarea de managament sa aduca pe piata si o licitatie care sa invite companiile cu expertiza in furnizarea de servicii de marketing si comunicare in retail.
Licitatiile outdoor digitale Phoenix Media, adjudecate de doua agentii The Group
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Media Investment si House of Media au castigat cele doua licitatii online care au pus la bataie doua campanii oudoor digitale in valoare de cate 5.000 de euro fiecare
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
Bugetul de comunicare Philips TV pentru Europa, la Weber Shandwick. In Romania, la McCann PR.
Luni, 09 Ianuarie 2017
 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Omnicom si Publicis anunta public sprijinul in investigatia Departamentului de Justitie din SUA
Luni, 19 Decembrie 2016
Dupa IPG, la sfarsitul saptamanii trecute a fost randul grupurilor Omnicom si Publicis sa anunte colaborarea cu autoritatile americane in incercarea de a lamuri adevarul in privinta suspiciunilor de trucare a unor licitatii
Excursie in nordul polar - premiu in campania de imagine Nokian Tyres
Vineri, 16 Decembrie 2016
 Avand drept canale principale digitalul si outdoor-ul, campania include de asemenea un concurs ce are ca premiu o excursie in nordul polar
Departamentul de Justitie din SUA cu ochii pe achizitiile in publicitate. IPG: cooperam cu guvernul
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 Daca pana in prezent, atat reprezentanti ai departamentului de justitie cat si grupuri de marketing si comunicare precum Omnicom sau WPP nu au comentat pe marginea subiectului, IPG (Mullen Love, FCB, McCann) a transmis deja o pozitie publica in care a admis ca Divizia Antitrust din cadrul Departamentului de Justitie din SUA (Department of Justice...
Nicio saptamana fara peste. United Marketing Partner a pescuit Alfredo Seafood (Romfood Trading)
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 In urma parteneriatului, United Marketing Partner este responsabila de coordonarea tuturor activitatilor strategice de comunicare, de relatii cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.
USR si ALDE dirijeaza circulatia electorala. N-ai pe unde sa treci de corturi si prisme care iti cer votul.
Miercuri, 05 Octombrie 2016
Bucurestiul are noi ofiteri de ordine la circulatie. USR si ALDE si-au trimis cadrele sa dirijeze traficul electoral pietonal, dar nici traficul rutier nu a fost lasat in drum.
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Pe o piata fast-food dominata de multinationale, un lant romanesc comunica 30 de restaurante
Luni, 26 Septembrie 2016
 United Marketing Partner comunica reteaua Spartan, care numara 30 de restaurante, dintre care 10 sunt restaurante proprii si alte 20 sunt in sistem de franciza, deschise in capitala si in 15 orase din tara
400.000 euro in Povestea Luminii, de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Licitatie cu patru agentii pe creatia si strategia Altex. Cohnandjansen JWT a castigat Fara Teama
Joi, 15 Septembrie 2016
Bugetul de media Altex este administrat de agentia Media Investment (parte din holdingul The Group) iar serviciile de relatii publice si comunicare sunt administrate de Porter Novelli (The Group).
Parteneriat de branduri regale. Floraria Mobila - AZAY, Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei
Joi, 15 Septembrie 2016
 In linie cu adaptarea la nevoile observate in randul clientilor, Floraria Mobila anunta parteneriatul cu AZAY, Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei, care gestioneaza in Romania un portofoliu de branduri de lux – cadouri si decoratiuni interioare
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Bugetul de comunicare Nokian Tyres la McCann PR
Luni, 08 August 2016
 Cu vanzari de aproximativ 1,4 miliarde de euro si 4,400 de angajati, Nokian Tyres produce anvelope auto, anvelope pentru vehicule si utilaje grele si materiale de resapare pentru anvelope de camion
Inoveo organizeaza concursul de branding in valoare de 10.000 de euro Brandathlon 2016
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
« 3 4 5 6 7 »