Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 27 Aprilie 2010
„Lucram cu JTI din 2008, si este un client strategic important pentru noi. Nu lucram cu doi clienti din aceasta categorie, si nici nu ne-am dorit acest lucru”, spune Radu Miu, directorul agentiei Mercury 360
Luni, 19 Aprilie 2010
Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
Joi, 28 Ianuarie 2010
Cine mai cauta astazi coruptia din publicitate ori e nebun, ori n-a auzit de rebate-uri ascunse: un fel de discounturi suplimentare pe...
Joi, 21 Ianuarie 2010
O programarea in licitatie a McCann PR - pierduta, Eye PR – neprogramata si, cu exceptia castigatorului, o singura agentie de PR multumita - Lowe PR, intregesc tabloul unui pitch in...
Marti, 19 Ianuarie 2010
Dupa ce a refuzat o discutie pe subiectul licitatiei, intr-o pozitie oficiala semnata de noul director de marketing al companiei, Adriana Grecu spune ca Halewood a participat la...
Luni, 18 Ianuarie 2010
Doua dintre agentiile participante in procesul de selectie, Saatchi & Saatchi PR si McCann au fost instiintate ca se vor intalni cu Halewood in ianuarie, insa au aflat de la AdPlayers de finalizarea licitatiei
Razvan Iancau: "Alegerea Media Investment s-a facut in acord cu deciziile managementului Bricostore"
Marti, 08 Decembrie 2009
Cu doar 2- 3 luni in marketingul companiei, mandatul fostului responsabil de marketing s-a desfasurat in aceeasi perioada cu importante decizii privind alegerea unor furnizori de media si servicii de tipar
Joi, 17 Septembrie 2009
Publicis era agentia de brand pentru marca Ursus, iar Brands&Bears administrase contul Redd’s in trecut, ambele ale aceluiasi producator Ursus Breweries
Luni, 07 Septembrie 2009
Conturile de creatie si media sunt administrate de compania de publicitate Propaganda dupa un dublu pitch de creatie si media, la acesta din urma participand si agentiile Universal McCann si Mediaedge:cia
Joi, 13 August 2009
Bogdan Enoiu a afirmat pentru AdPlayers ca stie de pitch-ul international pentru contul de media Vodafone, dar spune ca in Romania contractul este semnat pana la sfarsitul lui 2010
Marti, 11 August 2009
Pe langa companiile de relatii publice Image, Rogalski Grigoriu si V+O Communication, una din curiozitatile licitatiei este participarea la concurs a „agentiei” PR Wave...
Vineri, 07 August 2009
Bugetul de media este administrat de agentia de media Initiative
Sambata, 25 Iulie 2009
Liviu David - Creative Director la Next Advertising scrie "nemteste" in iqads despre industria de publicitate in care „se fura, se da spaga, se intorc bani, se iau comisioane ascunse (..), se manaresc licitatii”, fara sa se uite si in propria ograda...
Luni, 15 Iunie 2009
La sugestia Cristinei Simion, Managing Director Edipresse AS, BRAT si IAA au luat initiativa de a organiza o licitatie cu obiecte donate in favoarea Alinei Gache
Joi, 04 Iunie 2009
Licitatia pentru campania de promovarea unui stil de viata sanatos organizata de IAA a ales agentiile Prospero ( advertising ) si V+O Communication ( PR )
Miercuri, 03 Iunie 2009
Image va furnizeaza companiei Unilever consultanta strategica in comunicare si servicii de media relations pentru cele 3 brand-uri de margarina: Rama, Delma si Becel, in...
Vineri, 08 Mai 2009
Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la „metale pretioase” si...
Vineri, 17 Aprilie 2009
„Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Marti, 14 Aprilie 2009
Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna...
Luni, 13 Aprilie 2009
Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: