Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
„Este o decizie de business fireasca si normala, pe care orice companie o ia la un moment dat”, justifica Ioana Iordache, CEO, Leo Burnett despartirea de mai multi oameni ai agentiei de publicitate
Creatia Orange si doi din cei trei Co-Creative Director-i Leo Burnett - Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda, se vor desparti de agentia de publicitate in perioada urmatoare
Stroe vine de la Starcom, unde a a lucrat ca Strategic Planning Director
Pe langa numarul 1 de la NBC, printre vorbitorii congresului se numara Maurice Lévy - Publicis Groupe, Kevin Johnson – Microsoft sau Michael Roth - Interpublic Group
Acum Strategic Planning Director la Starcom, Stefan Stroe ar urma sa faca strategie la agentia de publicitate Grey Bucharest
Mihai Iliescu, noul Co-Creative Director se alatura celor doi colegi: Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda