Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 18 Ianuarie 2019
Cu proiecte de voluntariat ajunse la sfarsitul lui 2018 la editia cu numarul XXII, platforma Our Big Day Out a fost fondata de o mana de oameni in frunte cu Alexandra Tinjala si deruleaza pe intreg parcursul anului activitati in sprijinul copiilor institutionalizati care traiesc sub limita saraciei, al copiilor,...
Vineri, 31 August 2018
Laura Aldea va lucra in stransa legatura cu echipa de management a McCann PR - Imola Zoltan, Managing Director, Lavinia Chican, Senior Partner, Ruxandra Vasilescu, Business Director Health si Raluca Dumitrescu, Senior Consultant - pentru identificarea de noi oportunitati pentru diviziile companiei: FMCG, Health,...
Vineri, 03 August 2018
„Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma...
Luni, 30 Iulie 2018
Agentia de comunicare si relatii publice din cadrul McCann WorldGroup se ocupa, incepand din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucatorul profesionist de tenis Horia Tecau, singurul roman campion de dublu la Wimbledon, US Open si Australian Open
Miercuri, 20 Iunie 2018
Din 2013 si pana in prezent, Dorna si Salvati Copiii au dotat 50 de maternitati din tara cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-nascutilor prematur, in valoare aproximativa de 600.000 de euro.
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
Sambata, 12 Mai 2018
Fondatorii Asociatiei Lacrimi si Ingeri, doi oameni din marketing si comunicare, Monica Dragut si Razvan Stoian, sunt trup si suflet langa Lavinia Cojocaru (foto), o tanara de 36 de ani, in lupta cu cancerul.
Marti, 24 Aprilie 2018
Noua linie de business completeaza expertiza 360° a agentiei si este al doilea proiect major initiat in cadrul companiei in ultimul an, dupa GREATEENS – initiativa menita sa descopere, sa cureze si sa promoveze urmatorul val de influenceri.
Vineri, 13 Aprilie 2018
Campania de responsabilitate sociala include, pentru inceput, o serie de 14 videoclipuri traduse in limbaj mimico gestual printre care Irina Rimes cu „Bolnavi amandoi” si „Ce s-a intamplat cu noi”, INNA cu ”Gimme Gimme”, ”Nirvana” si ”Ruleta” sau Carla's Dreams cu „Acele”,...
Miercuri, 04 Aprilie 2018
In Saptamana Patimilor, joi, 5 aprilie, ora 17.30, la TVR 1 putem urmari documentarul Saptamana Patimilorsi a Ziua Invierii (din care aflam semnificatia parcursului duhovnicesc al Saptamanii Mari si a Sarbatorii Invierii).
Luni, 29 Ianuarie 2018
Urmatoarea semifinala a Selectiei Nationale va avea loc duminica, 4 februarie, la Craiova
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Joi, 23 Noiembrie 2017
“Toate campaniile pe care am decis sa le aducem in fata juriului au demonstrat rolul integrator al proiectelor de PR si un model diferit, inovator, de abordare a stakeholderilor”, declara Imola Zoltan, Owner and Co-founder McCann PR.
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Miercuri, 28 Iunie 2017
Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR.
Miercuri, 24 Mai 2017
Potrivit responsabililor de comunicare de la McCann PR, in competitia lansata in luna martie de Coca-Cola s-au inscris mii de tineri din toata tara
Joi, 18 Mai 2017
Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Miercuri, 12 Aprilie 2017
Intr-o lume in care tehnologia digitala si internetul social ne transforma pe toti in creatori de continut, McCann PR lanseaza GREATEENS – o initiativa menita sa descopere, sa cureze, sa sprijine si sa promoveze urmatorul val de influenceri, arata agentia de relatii publice si comunicare parte a McCann WorldGroup.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: