Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 20 Martie 2018
Agentia de publicitate fondata de Lucian Georgescu semneaza noua pozitionare si identitate de brand SIM si lanseaza prima campanie a producatorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc.
Marti, 05 Septembrie 2017
Marele premiu al campaniei ,,Promotia cu de toate” prin care PROFI a sarbatorit cresterea retelei la 600 de magazine, a facut fericit cu marele premiu Volkswagen Beetle un castigator in varsta de 66 de ani, Lingurar Arghir, din comuna Recea-Cristur, judetul Cluj
Miercuri, 08 Martie 2017
Despre o intalnire cu o echipa multinationala de creatie pentru lansarea Pampers in Rusia, salarii si cum se facea nota de plata unui client pentru un copywriter sau arti director, dar si despre salarii de 200.000 de lire - cat castiga un coleg de breasla in Londra, vorbeste astazi la aproximativ doua decenii distanta, Patrick Andre de Hillerin in Catavencii.
Luni, 21 Noiembrie 2016
Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Luni, 10 Octombrie 2016
"Ar trebui sa fim si noi pe rafturile magazinelor din UE. Fara industrie alimentara vindem in portul Constanta. Ieftin”, a spus Sorin Minea, Presedinte Angst, Presedinte Romalimenta, la “Romanian Agribusiness Conference”
Joi, 28 Aprilie 2016
In conditiile reglementarilor de comercializare a alimentelor, Salamul de Sibiu, pentru care Romania a obtinut Indicatia Geografica Protejata, nu va mai fi considerat produs romanesc.
Joi, 10 Decembrie 2015
Miercuri, 09 Decembrie 2015
Joi, 02 Iulie 2015
Liderul pietei de lapte, potrivit analizelor AC Nielsen, Albalact are pentru consumatorii Zuzu sai o gama completa de iaurturi bifidus simple, de baut, cu fructe si cu cereale
Luni, 09 Ianuarie 2012
Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.
Marti, 18 Octombrie 2011
Ferrero Romania (Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de lapte, etc) cauta viitoarea agentie care va administra contul de media incepand cu anul 2012
Marti, 08 Martie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)
Marti, 26 Octombrie 2010
Motion Vision Communication (MVcom) deruleaza in prezent o campanie DAR lactate, unde masinile care deplaseaza panouri mobile au GPS si sunt directionate catre zonele de distributie ale marcii
Luni, 05 Iulie 2010
Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza in campania “Gustul Adevarat de Tara” cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Luni, 08 Februarie 2010
Contactati de catre AdPlayers, oficialii companiei de strategie si design de brand au evitat sa comenteze valoarea bugetului, insa au precizat ca pentru unele proiecte complexe un...
Luni, 01 Iunie 2009
Comunicarea integrata debuteaza la nivel national pe TV, cu spotul „Back to Cow” va maifi orezenta pana la sfarsitul anului...
Marti, 02 Octombrie 2007
Integrat în noua identitate vizuala Napolact, ambalajul se prezinta sub forma unei cutii de lemn
Luni, 20 August 2007
Semnata de McCann Erickson, „cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania”, potrivit oficialilor companiei, comunicarea Tnuva se desfasoara sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei” si demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale TV
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: