Rezultatele cautarii dupa : "lansat"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 12 Octombrie 2006
Sub sloganul "Seducator de bune", campania GMP pentru pastele Monte Banato contine un spot TV care se deruleaza in luna octombrie pe principalele posturi de televiziune, la care se adauga materiale la punctele de vanzare
Luni, 09 Octombrie 2006
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a cāte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
Luni, 09 Octombrie 2006
Promotia saptamānalului condus editorial de Dan Turturica a avut ca mare premiu o masina Hover Cuv 4X4 si a generat un numar de 6.000 de participanti
Vineri, 06 Octombrie 2006
Romānia este cea de-a 9 a divizie Vodafone si cea de-a 7-a din Europa care lanseaza 3G Broadband - o solutie de conectare mobila performanta care asigura viteze de pāna la 1.4 Mbps, de 4 ori mai mult decāt viteza furnizata de 3G
Sambata, 30 Septembrie 2006
Prezenta īn Romania sub franciza Marinopoulos, reteaua de magazine Marks&Spencer a decis, de curānd, lansarea cardului de fidelitate si īn Romania
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " īmpreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide Romānia si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, avānd ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii īn rāndul copiilor nou nascuti
Luni, 18 Septembrie 2006
"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care īl gestionam integral, īncepānd din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141, vorbind de noua campanie 100% made in Romania pentru Vogue Arome LAdoration
Vineri, 15 Septembrie 2006
Īn cea mai recenta campanie lansata la īnceputul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus īsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca īn atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Miercuri, 13 Septembrie 2006
La un an de la prima aparitie si avānd 10.000 de exemplare distribuite īn Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit īn Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis Romānia a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata īn special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto), Director de Marketing, Lagardere Radio International Group deconspira , pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, o parte din ce va schimba si ce va pastra din marketingul posturilor EuropaFM si Radio 21
Miercuri, 06 Septembrie 2006
SBS Broadcasting Sąrl a anuntat ca Amerom Television, detinuta īn proportie de 100% de catre SBS īn Romānia, a finalizat achizitia postului TV K Lumea, liderul de audienta al posturilor TV muzicale, potrivit oficialilor trustului de media
Miercuri, 30 August 2006
Eveline Fabritius, Managing Partner, Splendid Media Interactive, companie care vinde publicitate online pentru Grupul Catavencu, Neogen, Vodanet Media si Magnetique Marketing, mai apreciaza ca piata de publicitate online din Romānia se cifreza īn acest an la 5,5 milioane EUR si ca va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, īn 2007
Miercuri, 30 August 2006
"Am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa īsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei", afirma presedintele grupului de comunicare BBDO Romānia care spune ca va pastra rolul si responsabilitatile de CEO dupa numirea noului MD al agentiei de publicitate
Vineri, 25 August 2006
Pornind de la initiativa SDPR de legiferare a designului, Marius Ursache, Chief Creative Officer si cofondator al companiei Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de consultanta de brand si design interactiv din Romānia, motiveaza de ce nu mai vrea sa fie designer si ar fi incitant sa lucreze īn "ilegalitate"
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan Cīrstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata īn presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %, cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899
Joi, 03 August 2006
Euroline Retail Service si Vodafone Romānia vor comunica īn mod direct clientilor serviciul de Debit Direct, disponibil clientilor operatorului de telefonie mobila si posesorilor de carduri EuroLine si Euroline Style īncepānd cu 1 august
Marti, 01 August 2006
Īncepānd cu luna august, EuroNews va transmite programul "Un Minut de Responsabilitate" (titlul original One Minute of Responsibility), cuprinzānd spoturi care sprijina campanii non-comerciale, sociale sau destinate protectiei mediului, spotul acestei saptamāni fiind "Cafeaua" pentru campania "Votul" apartinānd Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, semnata de McCann Erickson Romānia
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: