Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 27 Septembrie 2016
Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Marti, 20 Septembrie 2016
Fondurile colectate vor duce doi juniori la Young Jury ADCE Awards, la Barcelona.
Luni, 19 Septembrie 2016
Consiliul National al Audiovizualului a aprobat initiativa Itsy Bitsy si Autoritatii Nationale pentru Protectia Dreptului Copilului si Adoptie pentru difuzarea la radio si TV, in calupurile publicitare, a unui mesaj despre importanta timpului de calitate parinte-copil
Joi, 15 Septembrie 2016
In linie cu adaptarea la nevoile observate in randul clientilor, Floraria Mobila anunta parteneriatul cu AZAY, Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei, care gestioneaza in Romania un portofoliu de branduri de lux – cadouri si decoratiuni interioare
Marti, 13 Septembrie 2016
Noua structura a agentiei integrate reuneste capabilitatile McCann si MRM // McCann si va fi condusa de catre Nick Handel, noul CEO al McCann Worldgroup Singapore.
Joi, 01 Septembrie 2016
Ministerul estimeaza ca, prin proiectele de antreprenoriat finantate din "Romania Start-Up Plus", vor fi create peste 2.000 de locuri de munca, vor fi infiintate peste 1.500 de intreprinderi si mai mult de 10.000 de persoane vor fi formate in domeniul educatiei antreprenoriale.
Luni, 22 August 2016
Romania a atras de la inceputul anului 2016 fonduri europene de 2,9 miliarde de euro, suma aferenta exercitiului financiar 2007-2013, arata Ministerul Fondurilor Europene intr-o comunicare publica, citand date dintr-un interviu acordat hotnews de catre Primul Ministru al Romaniei, Dacian Ciolos.
Miercuri, 17 August 2016
Lansat acum si la Los Angeles, Retargeting.Biz mai dispune de prezenta locala in Bulgaria si Polonia, insa Rares Banescu si Mugur Frunzetti, antreprenorii care dezvolta proiectul, afirma ca sunt in discutii avansate si cu parteneri din Italia.
Vineri, 12 August 2016
COMMUNICATIONS: 310.314 clienti MagentaONE,Crestere de 2,8% pentru clientii TV fata de T2 2015, ajungand la 1,461 milioane; MOBILE: Venituri totale mai mari cu 4,9% fata de T2 2015, Baza de clienti redusa cu 4,6% fata de T2 2015, Baza de clienti business a crescut cu 5% fata de T2 2015
Marti, 26 Iulie 2016
Patru firme de arhitectura cunoscute international au facut propuneri pentru fabrica S.Pellegrino din San Pellegrino Terme.
De unde vine audienta? 14 canale media masurate pe hartie, site web, facebook si aplicatie de mobil.
Luni, 18 Iulie 2016
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a comunicat de curand, pentru 14 produse media, primele...
Miercuri, 13 Iulie 2016
Televizorul ramane centrul ecosistemului de divertisment, este una dintre concluziile discutiilor despre inovatie sub platforma Open Innovation Hub organizat de Media Galaxy, alaturi de echipa agentiei Porter Novelli (The Group).
Luni, 06 Iunie 2016
Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Miercuri, 01 Iunie 2016
Modelul economic al seriei de evenimente „In the news”, platforma de evenimente de continut lansata recent de agentia News.ro, se va baza atat pe taxa de acces la evenimente cat si pe parteneriate relevante pentru continutul fiecarei conferinte. Prima conferinta din seria de evenimente, „In The News. Energy”, va avea acces gratuit.
Luni, 30 Mai 2016
Campania este dublata de „Copiii coloreaza viata” - un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi...
Miercuri, 18 Mai 2016
Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Miercuri, 18 Mai 2016
Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016, de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal, odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Miercuri, 11 Mai 2016
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Marti, 19 Aprilie 2016
Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
Luni, 18 Aprilie 2016
„Instalatia din Lalele”, Inspirata din povestile celor 72.000 de pacienti care lupta cu Boala Parkinson doar in Romania si construita in jurul simbolului international al bolii, laleaua rosie, proiectul transpune artistic prin lumina intermitenta si vibratia lalelelor unul dintre simptomele bine-cunoscute ale bolii Parkinson, tremorul incontrolabil.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: