Rezultatele cautarii dupa : "lansat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Marketing cu burse pentru absolventii de BAC. De la cei care n-au avut 10, dar au fost buni in afaceri
Miercuri, 12 Iulie 2017
Calin Biris, Eliade Rotariu, Lorand Soares Szasz, Eusebiu Burcas, Andrei Tiganas, Ovidiu Oltean si Zoltan Veres au dezvoltat platforme de invatare online, iar impreuna, in cadrul proiectului #nuamfostde10, ofera gratuit cursuri practice in valoare totala de peste 51.000 de euro absolventilor de liceu din 2017, care nu au fost de 10 la BAC.
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
London International Awards extinde perioada de inscriere la 30 iunie
Vineri, 09 Iunie 2017
 In prezent, LIA recunoaste si onoreaza creativitatea in 19 domenii de manifestare diferite: Ambient, Billboard, Branded Entertainment, Design, Digital, Health & Pharma, Integration, Music & Sound, Music Video, Non-Traditional, Package Design, Poster, Print, Production & Post-Production, Radio & Audio, Social Influencers, The NEW, TV/Cinema/Online Film and Verbal Identity.
Poveste din Romania, cea mai buna la SABRE! Gold Awards EMEA pentru CEZ si Rogalski Damaschin PR
Joi, 25 Mai 2017
 SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
Young Board la IAA Young Professionals pentru urmatorii doi ani. Iulia Niculae (FRF), Presedinte
Luni, 08 Mai 2017
 Din Comitetul de Conducere IAA YP mai fac parte George Toma (Bergenbier) – VP & Director parteneriate strategice, Ivona Babarelu (Clever Tech) – Director proiecte, Radu Rotaru (Geometry Global) – Director Marketing & Comunicare si Alexis Musca (CINETic) – Director HR.
Beko joaca alaturi de Messi si jucatorii Barca sa-si indemne fanii sa castige o excursie la Barcelona
Vineri, 28 Aprilie 2017
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
Carrefour dubleaza, cu Billa, la 63 magazinele in campania Banca de Alimente, alaturi de Crucea Rosie
Vineri, 21 Aprilie 2017
 In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
Campanie Alb de Romania Spor de la Policolor pe TV. Creatie cu CAP si media Zenith.
Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
Cladiri de birouri in media: 6 din 15 proiecte de peste 20.000 mp acopera 66% din articolele online
Luni, 10 Aprilie 2017
 United Marketing Partner a lansat, potrivit agentiei, primul studiu de acoperire mediatica in industria dezvoltarii proiectelor de birouri
Fonduri Europene in Sanatate. Rovana Plumb anunta finantari de proiecte in domeniul medical
Miercuri, 05 Aprilie 2017
 ”Calitatea vietii tinerilor cu afectiuni cardio-vasculare si a bolnavilor de diabet se va imbunatati semnificativ cu ajutorul a doua proiecte cu o valoare totala de 2,5 milioane euro propuse pentru finantare din Mecanismul Financiar SEE 2014-2021 de Spitalul Universitar de Urgenta din Bucuresti”, a declarat Rovana Plumb, ministru delegat pentru Fonduri Europene.
Schimbare la conducerea grupului Action Global. Stafeta de la tata, purtata in 40 de olimpiade locale.
Marti, 07 Martie 2017
Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la Tony Christodoulou, fondatorul care a lansat agentia in 1971, deschizand ulterior  birouri pe 40 de piete si multe zone emergente din intreaga lume
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
Miercuri, 01 Martie 2017
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads,...
Ursii orfani pot creste mari. Campanie de strangere de fonduri pentru singurul orfelinat din Europa
Joi, 09 Februarie 2017
 Ca urmare a lipsei fondurilor necesare pentru ca Centrul de Reabilitare a Ursilor Orfani sa isi continue activitatea, preferat de animale intrucat nu exista exploatari forestiere, ori activitate umana, WWF, organizatie ce sustine conservarea naturii, a lansat campania de strangere de fonduri Nepregatitii
Telekom inchide ClickShop.ro. Produsele, sub Germanos.ro, telecomunicatiile, pe Telekom.ro
Miercuri, 01 Februarie 2017
Vanzarile online de produse electronice, telefoane si IT urmeaza sa se desfasoare sub brand-ul germanos.ro, iar serviciile de telecomunicatii ale companiei sa fie achizitionate de pe telekom.ro
eJobs in campanie de brand cu #RezolutiiHappy semnata de 4Ideas Digital Agency
Joi, 26 Ianuarie 2017
 Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
71% Cota de Piata, 3 productii de divertisment in top si 96 din 100 de filme. Audiente Pro TV 2016
Marti, 17 Ianuarie 2017
 Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Republika lucreaza pentru comunicarea globala a jocului Monopoly (Hasbro)
Vineri, 13 Ianuarie 2017
 Grupul de agentii de comunicare Republika lucreaza pentru comunicarea globala jocului Monopoly, unul din cele mai indragite jocuri de tranzactii imobiliare din lume. 
Accidente auto: cauza nr.1 de deces a tinerilor intre 18-24 ani (15%). Campanie sociala Academia Titi Aur
Vineri, 30 Decembrie 2016
 Academia Titi Aur (ATA) lanseaza campanie sociala “ViATA e a ta” adresata soferilor pentru salvarea vietii participantilor la trafic