Rezultatele cautarii dupa : "lansat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Beko joaca alaturi de Messi si jucatorii Barca sa-si indemne fanii sa castige o excursie la Barcelona
Vineri, 28 Aprilie 2017
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
Carrefour dubleaza, cu Billa, la 63 magazinele in campania Banca de Alimente, alaturi de Crucea Rosie
Vineri, 21 Aprilie 2017
 In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
Campanie Alb de Romania Spor de la Policolor pe TV. Creatie cu CAP si media Zenith.
Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
Cladiri de birouri in media: 6 din 15 proiecte de peste 20.000 mp acopera 66% din articolele online
Luni, 10 Aprilie 2017
 United Marketing Partner a lansat, potrivit agentiei, primul studiu de acoperire mediatica in industria dezvoltarii proiectelor de birouri
Fonduri Europene in Sanatate. Rovana Plumb anunta finantari de proiecte in domeniul medical
Miercuri, 05 Aprilie 2017
 ”Calitatea vietii tinerilor cu afectiuni cardio-vasculare si a bolnavilor de diabet se va imbunatati semnificativ cu ajutorul a doua proiecte cu o valoare totala de 2,5 milioane euro propuse pentru finantare din Mecanismul Financiar SEE 2014-2021 de Spitalul Universitar de Urgenta din Bucuresti”, a declarat Rovana Plumb, ministru delegat pentru Fonduri Europene.
Schimbare la conducerea grupului Action Global. Stafeta de la tata, purtata in 40 de olimpiade locale.
Marti, 07 Martie 2017
Chris Christodoulou preia rolul de CEO de la Tony Christodoulou, fondatorul care a lansat agentia in 1971, deschizand ulterior  birouri pe 40 de piete si multe zone emergente din intreaga lume
 Buget de 20.000 euro BT pentru BaBeTe - online, social media,e-mail marketing. Campanie dezvoltata in-house, derulata prin Havas.
Miercuri, 01 Martie 2017
 Oficialii Bancii Transilvania au precizat pentru adplayers ca noua comunicare se deruleaza pe urmatoarele canale de promovare: Homepage site www.bancatransilvania.ro , Microsite campanie www.bancatransilvania.ro/babete , Social Media , Google AdWords si Facebook Ads,...
Ursii orfani pot creste mari. Campanie de strangere de fonduri pentru singurul orfelinat din Europa
Joi, 09 Februarie 2017
 Ca urmare a lipsei fondurilor necesare pentru ca Centrul de Reabilitare a Ursilor Orfani sa isi continue activitatea, preferat de animale intrucat nu exista exploatari forestiere, ori activitate umana, WWF, organizatie ce sustine conservarea naturii, a lansat campania de strangere de fonduri Nepregatitii
Telekom inchide ClickShop.ro. Produsele, sub Germanos.ro, telecomunicatiile, pe Telekom.ro
Miercuri, 01 Februarie 2017
Vanzarile online de produse electronice, telefoane si IT urmeaza sa se desfasoare sub brand-ul germanos.ro, iar serviciile de telecomunicatii ale companiei sa fie achizitionate de pe telekom.ro
eJobs in campanie de brand cu #RezolutiiHappy semnata de 4Ideas Digital Agency
Joi, 26 Ianuarie 2017
 Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
71% Cota de Piata, 3 productii de divertisment in top si 96 din 100 de filme. Audiente Pro TV 2016
Marti, 17 Ianuarie 2017
 Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Republika lucreaza pentru comunicarea globala a jocului Monopoly (Hasbro)
Vineri, 13 Ianuarie 2017
 Grupul de agentii de comunicare Republika lucreaza pentru comunicarea globala jocului Monopoly, unul din cele mai indragite jocuri de tranzactii imobiliare din lume. 
Accidente auto: cauza nr.1 de deces a tinerilor intre 18-24 ani (15%). Campanie sociala Academia Titi Aur
Vineri, 30 Decembrie 2016
 Academia Titi Aur (ATA) lanseaza campanie sociala “ViATA e a ta” adresata soferilor pentru salvarea vietii participantilor la trafic
Eduard Irimia muta Superkombat in SUA si Canada. Promotorul roman a semnat cu CBS Sports Network
Joi, 15 Decembrie 2016
Superkombat este practic urmasul promotiei Local Kombat, brand lansat in Romania tot de Eduard Irimia la inceputul anilor 2000. 
Nicio saptamana fara peste. United Marketing Partner a pescuit Alfredo Seafood (Romfood Trading)
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 In urma parteneriatului, United Marketing Partner este responsabila de coordonarea tuturor activitatilor strategice de comunicare, de relatii cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.
Agentie digitala fidelizeaza masini iesite din garantie.
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
S-a lansat si s-a terminat. Doar la 1,25 si 2 litri.
Luni, 28 Noiembrie 2016
 „Succesul remarcabil de care se bucura Coca-Cola Lime a depasit toate estimarile, ceea ce face ca, in prezent, produsul sa nu mai fie disponibil in ambalajele de 1.25 L si 2L”, spun reprezentantii de comunicare ai producatorului. 
Promotionale de Ziua Nationala. Un producator a lansat un pix cu versurile Desteapta-te Romane!
Marti, 15 Noiembrie 2016
 „Intampinam vremurile schimbatoare si Ziua Nationala a Romaniei cu acest obiect simbol care sa ne aminteasca mesajele ancestrale transmise romanilor prin imnul national” spune Marius Buiculescu, managerul Atip Design.
Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.