Rezultatele cautarii dupa : "lansat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ileana Badiu, Zobi Schrotter si Mihai Bocai personalizeaza mesajele video de la celebritati pentru fanii lor cu Dedic.world
Miercuri, 17 Iunie 2020
“Am creat aceasta platforma pentru ca nevoia oamenilor de a fi conectati emotional unii fata de ceilalti este enorma in general, dar cu atat mai prezenta acum in situatia in care ne aflam in aceasta perioada, in care ne este impusa distantarea sociala si nu stim ce ne va rezerva viitorul” a spus Ileana Badiu,...
Roxana Nita ( Cheil Romania ) este singurul creativ din Europa de Est selectat in programul Cannes Lions See It Be It, 2020 - 2021
Miercuri, 17 Iunie 2020
 Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021
89% dintre romani cauta un pret cat mai mic, comparativ cu 60% in 2017. Telekom Romania taie costurile, nu si beneficiile, cu Telekonomie
Vineri, 12 Iunie 2020
 Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ...
Peste 190.000 de vizitatori online la o luna de la debutul show-ului (s)Mall Talks lansat de VIVO! cu Ileana Badiu si suportul agentiei Wundermann
Miercuri, 10 Iunie 2020
 Proiectul (s)Mall Talks este realizat de catre IMMOFINANZ, cu suportul agentiei Wunderman, parte din Ogilvy Group Romania, precum si cu suportul CBRE, compania de property management a centrelor comerciale VIVO!.
Nascut in izolare. Doua tinere antreprenoare cu experienta in educatie si business lanseaza programul de dezvoltare UNFOLD
Joi, 14 Mai 2020
Ioana Axinte ( foto, stanga) are peste 8 ani de experienta in design de procese de invatare si management de programe, facilitand conversatii pe teme precum blended learning si design de activitati de invatare digitale, colaborative. Lucia Radu (foto, dreapta) are 13 ani de experienta in management de programe, organizare si livrare de...
Selly, ambasador Huawei. Alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite, vlogger-ul recomanda modelul tinerilor creatori de continut digital
Joi, 14 Mai 2020
 La prima intalnire cu telefonul, Selly a explorat universul AppGallery alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite. Camera performanta si aplicatiile de editare si Social Media disponibile in AppGallery, cele doua motive principale pentru care Selly pozitioneaza P40 lite drept smartphone-ul ideal pentru...
De ce pleaca forta de munca in strainatate? Motivatii si vulnerabilitati ale migratiei lucratorilor, in Ghidul KPMG 2020 privind detasarea internationala
Miercuri, 13 Mai 2020
Ghidul KPMG privind detasarea internationala a lucratorilor ofera printre randuri si raspunsuri la intrebarea de ce pleaca oamenii la munca in strainatate, dar si care sunt vulnerabilitatile migratiei fortei de munca, atat pentru lucratori cat si pentru companii.
Milioane de vizualizari pentru gratarele aduse in casa virtual de Veranda Mall. Un filtru Instagram a adus micii acasa prin realitatea augmentata cu #UnuMaiDeAlCasei
Marti, 05 Mai 2020
 “Ne-am propus sa aducem atmosfera din Obor la voi acasa, in orice casa din lume in care locuiesc romani. Am facut acest lucru combinand un produs emblematic al Oborului, micul, cu un moment emblematic al sezonului, gratarul de primavara, care aduce impreuna familia si prietenii si le ofera experiente de...
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
Vodafone Romania lanseaza platforma Impreuna suntem mai puternici. Campanie cu spot TV filmat de la distanta, executii digitale si social media
Marti, 28 Aprilie 2020
 Sustinuta de o campanie de comunicare care include un spot TV filmat de la distanta, campanii digitale si executii social media, Vodafone Romania lanseaza sub sloganul „Impreuna suntem mai puternici” o platforma digitala care faciliteaza accesul online la spectacole artistice live, clase de sport si...
Masura de urgenta Telekom Romania. Oferte pentru companiile afectate de oprirea economiei din cauza epidemiei de coronavirus
Miercuri, 15 Aprilie 2020
Compania sprijina work from home: reducere de 100%, timp de o luna, la extraoptiunea de servicii de voce mobila si internet 4G nelimitat pentru toti clientii business care au planuri tarifare limitate; Pentru companiile care se vor porta online pana pe 17 mai 2020, Telekom Romania ofera pachetul Freedom 5, cu...
Joc in Dar pentru 17.000 de copii si tineri. Campanie de donatii in jucarii, jocuri si echipamente electronice pentru centrele de plasament
Marti, 14 Aprilie 2020
Campania ii invita pe toti cei care pot sa doneze jucarii, board games, console de gaming, echipamente electronice (laptop, calculatoare, tablete etc.), articole arts crafts si jocuri pentru outdoor (mingi fotbal, mingi si cos baschet, fileu,rachete si mingi tenis,frisbee etc.), sa aduca zambetul si joaca in viata...
Campanie de strangere de fonduri pentru a steriliza spitale cu noul robot de dezinfectie MUV. Kaulfand si BCR au achizitionat in avans roboti MUV SMART
Vineri, 10 Aprilie 2020
 Pana la finalul lunii aprilie, echipa isi propune sa stranga suma de 1.000.000 de lei pentru a produce 10 roboti inteligenti de dezinfectare fara contact (MUV Smart) si 50 de variante non-autonome ale acestuia (MUV Lite).
Ajutati Salvarea. Initiat de o asistenta la Serviciul de Ambulanta si un publicitar, proiectul doneaza echipamente pentru ambulantele din Bucuresti
Luni, 06 Aprilie 2020
Ambulanta rezolva 80% din cazurile de Covid din regiunea Bucuresti – Ilfov, iar consumul de echipamente de protectie (combinezoane + masti) este de peste 100 de bucati/zi.
Despre Coronavirus. Agentia de comunicare digitala Screen Native pune umarul la informatie echilibrata desprecoronavirus.ro
Vineri, 13 Martie 2020
 Mugur Patrascu, Screen Native, agentia autoare: ,,Cu acest site ne-am propus sa cream un pol echilibrat de informatie, fara pareristica, un loc in care se gaseste toata informatia necesara pentru a face fata situatiei. Acesta este modul in care se organizeaza profesionist comunicarea oriunde in lume si in mod...
Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
Nadia Comaneci, mandra de evolutia copiilor care se antreneaza la GymNadia, sala de gimnastica dezvoltata cu Fundatia Tiriac
Vineri, 14 Februarie 2020
 ’’Sunt mandra de acest proiect care ajuta copiii din toate punctele de vedere. Aici, prin gimnastica, se pun bazele viitorilor sportivi care vor putea urma orice disciplina vor dori, pentru ca gimnastica iti asigura temelia cu care poti construi performanta.’’ a spus Nadia Comaneci
Cele mai premiate campanii din intreaga lume. AdForum Business Creative Report
Miercuri, 12 Februarie 2020
AdForum a lansat Business Creative Report - privind cele mai premiate campanii de comunicare din lume, care monitorizeaza cele mai importante festivaluri din intreaga lume: Cannes Lions, the Epica Awards, D&AD, the Clios, the One Show, the LIA, Eurobest, Adfest, Dubai Lynx, New York Festivals, the FAB Awards, the...
Noi categorii de concurs la festivalul de brand design CRESTA AWARDS 2020
Luni, 10 Februarie 2020
 In urma consultarilor din utlimii ani cu creativii din intreaga lume, festivalul de comunicare a lansat categoriile Brand Purpose, Long Term Creativity, Healthcare, B2B sau Luxury & Fashion, dar si Digital Design ce are categorii separate de sectiune traditionale de brand design
Casa de Monede lanseaza medalia comemorativa Alexandru Ioan Cuza in parteneriat cu Proud To Be Romanian
Marti, 04 Februarie 2020
 Medalia dedicata celui ce a infaptuit Unirea Principatelor Romane este innobilata cu aur pur 999/1000 si batuta la cea mai inalta calitate numismatica PROOF si face parte dintr-o serie limitata de numai 10.000 de exemplare, distribuita exclusiv de Casa de Monede.