Rezultatele cautarii dupa : "lansarea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
OMV Petrom, la Mindshare. Agentia de media din grupul WPP a castigat contul de media planning si buying al OMV Petrom pe piata din Romania
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit agentiei de media, expertii Mindshare ofera echipei OMV Petrom servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media). Parteneriatul are obiective pe termen lung si intregeste gama pe servicii pe care agentiile WPP le ofera...
Coca-Cola si Katy Perry colaboreaza pentru un nou proiect muzical: piesa „Resilient” feat. Aitana
Joi, 26 Noiembrie 2020
 Melodia este insotita de clipul Open To Better. Proiectul i-a implicat si pe Tiësto, DJ si producator cunoscut in intreaga lume, precum si pe tanara artista de origine spaniola, Aitana, rezultatul fiind o melodie vibranta despre optimism, care celebreaza puterea oamenilor in fata provocarilor din prezent.
Maria Grachnova a fost desemnata noul CEO al Dentsu Romania. Razvan Varabiescu paraseste pozitia de CEO al companiei locale
Marti, 17 Noiembrie 2020
 Grachnova va prelua acest rol incepand cu 4 ianuarie 2021, iar Razvan Varabiescu, CEO al Dentsu Romania, a decis de curand sa isi indrepte atentia spre alte provocari profesionale. In...
Cu peste 400.000 de euro oferiti pana in prezent, Telekom Romania lanseaza cea de-a unsprezecea editie a programului „Bursele Telekom”
Luni, 02 Noiembrie 2020
 Peste 2.300 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 115 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania de la lansarea programului si pana in prezent.
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
BMW Romania lanseaza cu Stefanini Infinit (Infinit Agency) noua campanie ,,My BMW Service''
Joi, 22 Octombrie 2020
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci cand esti conectat cu masina ta, esti mai conectat cu viata ta. Iar aplicatia BMW Connected este serviciul premium BMW care iti permite sa stii mereu statusul automobilul tau si sa controlezi o multitudine de functii de oriunde ai fi.
Aplicatie romaneasca pentru cresterea performantei echipelor, lansata international. Mirro, dezvoltata de Zitec, pe Product Hunt
Vineri, 09 Octombrie 2020
„Lansarea la nivel international a aplicatiei Mirro a venit in mod firesc, mai ales in contextul actual in care activitatea celor mai multe echipe din companii se desfasoara la distanta.” a declarat Simona Lapusan, co-fondator si COO Zitec. 
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Crestere cu peste 50% pentru business-ul digital Zitec, in prima jumatate a anului 2020
Vineri, 25 Septembrie 2020
Potrivit informatiilor remise AdPlayers, cu echipa in intregime in modul de lucru de la distanta, Zitec a continuat intr-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitala impreuna cu clienti din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business si a proceselor IT in...
Ciocolata ROM vrea sa sponsorizeze evenimentele anulate ale anului 2020
Marti, 22 Septembrie 2020
Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.
Vodafone inoveaza experienta TV cu noul serviciu Vodafone TV si introduce noi oferte de servicii convergente sub umbrela Vodafone ONE
Luni, 21 Septembrie 2020
 Vodafone TV aduce utilizatorilor din Romania o experienta de televiziune si divertisment complet noua: primul mediabox 4K ce imbina interactivitatea, aplicatiile de streaming si cablul digital, cea mai bogata oferta de continut, flexibilitate si control cu ajutorul functiilor avansate si o adevarata experienta...
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Pandora si UNICEF in campanie pentru a strange peste 1 Milion de dolari cu scopul de a sustine initiativa ,,One Love
Luni, 13 Iulie 2020
Cu scopul de a evita ca pandemia COVID-19 sa nu se transforme intr-o criza de durata pentru copiii cei mai vulnerabili din lume, Pandora va dona 1 dolar la fiecare dolar donat de clienti prin initiativa One Love pana la strangerea valorii totale de 1 milion de dolari.
Licitatie auto castigata de Stefanini Infinit. Suzuki alege Stefanini Infinit (Infinit Agency) ca agentie de referinta full-service pentru urmatorii 2 ani
Marti, 30 Iunie 2020
 Printre cele mai importante arii acoperite de agentie sunt cele din zona de strategie, digital, transformare digitala, creatie, media si BTL.
Ileana Badiu, Zobi Schrotter si Mihai Bocai personalizeaza mesajele video de la celebritati pentru fanii lor cu Dedic.world
Miercuri, 17 Iunie 2020
“Am creat aceasta platforma pentru ca nevoia oamenilor de a fi conectati emotional unii fata de ceilalti este enorma in general, dar cu atat mai prezenta acum in situatia in care ne aflam in aceasta perioada, in care ne este impusa distantarea sociala si nu stim ce ne va rezerva viitorul” a spus Ileana Badiu,...
Un producator roman personalizeaza gelul igienizant pentru companiile sau brandurile care il achizitioneaza
Miercuri, 27 Mai 2020
Recomandat drept o solutie ideala pentru birouri, magazine, cafenele, restaurante, hoteluri, dar si pentru calatorii, gelul igienizant Annulée, un produs romanesc cu twist frantuzesc, asa cum il pozitioneaza antreprenorul, este pe baza de alcool 70%, aloe vera si uleiuri esentiale de...
Cel mai nou model OPPO, disponibil cu precomenzi la Vodafone Romania
Vineri, 22 Mai 2020
 Compania OPPO este prezenta in peste 40 de tari si regiuni, avand 6 institute de cercetare, 4 centre R&D la nivel global si un centru international de design la Londra. Producatorul are peste 40.000 de angajati care isi propun crearea unei vieti mai bune pentru utilizatorii din intreaga lume.
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
Vodafone Romania a absorbit UPC Romania. In urma incheierii fuziunii, UPC este de azi Vodafone.
Marti, 31 Martie 2020
 In urma fuziunii, UPC Romania va inceta sa mai existe ca entitate juridica, fiind absorbita de Vodafone Romania. Aplicatia My UPC va fi redenumita in My Vodafone Fix & TV, in timp ce functionalitatile acesteia si datele de logare ale clientilor vor ramane neschimbate.
Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
« 5 6 7 8 9 »