Rezultatele cautarii dupa : "lansarea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Sanoma Hearst lanseaza o colectie de decoratiuni Casa si gradina
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst
Dupa AdSense, Google invata si BLOGGER™ limba romana
Miercuri, 20 Iunie 2007
Google anunta astazi lansarea in limba romana a serviciului de blogging oferit de companie
YouTube vorbeste 9 limbi straine
Marti, 19 Iunie 2007
Cel mai popular operator folosit de  comunitatea video online pentru a descoperi, urmari si distribui continut original va avea versiuni locale ale YouTube sunt acum disponibile in Brazilia, Franta, Irlanda, Italia, Japonia, Olanda, Polonia, Spania si Marea Britanie
Sanoma Hearst lanseaza Esquire
Miercuri, 06 Iunie 2007
Fondata in 1933, de trustul Hearst Corporation in Statele Unite ca o publicatie elitista de moda si literatura, promovand scriitori importanti precum Ernest Hemingway si F. Scott Fitzgerald, revista de identitate masculina va fi lansata in Romania la 1 septembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, iar pagina de publicitate va avea o cotatie lista de 22.000 lei ( 6.500 EUR, estimare AdPlayers)
100.000 EUR, pentru rebranding-ul agentiei Mercury360
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
Dunlop Adhesives da drumul la instructiuni video pe Internet
Miercuri, 30 Mai 2007
Potrivit oficialilor companiei, in prezent, 14.3 milioane de camine din Marea Britanie sunt conectate la Internet - sursa principala de stiri si informatii pentru milioane de oameni din toata lumea
Zilnic, peste 4.000 de oameni isi cresc copiii online cu mami.ro
Miercuri, 16 Mai 2007
Portalul pentru parinti www.mami.ro a atins un maxim de audienta luni 14 mai, cand aproape 4200 de vizitatori unici au accesat site-ul, audienta lunara fiind de aproximativ 1 Mil. de pagini
Asociatia IAB Romania si IAB Europa, cu Cristian Petriceanu (Partea I)
Luni, 14 Mai 2007
"In primul rand as vrea sa reformulez titlul sub care apar aceste randuri: dupa parerea mea, nu ar trebui sa se intituleze Asociatia IAB Romania versus IAB Romania, ci mai curand Asociatia IAB Romania si IAB Europa"
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Calin Rotarus (ARBOmedia)
Miercuri, 09 Mai 2007
"Piata romaneasca de media online isi continua cresterea exploziva si a atins un stadiu de evolutie in care simte nevoia sa reglementeze aspectele tehnice si etice legate de aceasta forma de publicitate, lucru pe care il va face oricum, printr-o organizatie sau alta, afiliata sau nu la IAB sau la alt organism international"
Google lanseaza homepage-ul iGoogle
Miercuri, 02 Mai 2007
Google anunta lansarea produsului iGoogle in Romania, serviciul pentru crearea unei pagini de pornire (homepage n.r) personalizate
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Money Express accelereaza strategia media cu Daniel Gavrila ( Glue) si creatia cu Mihai Coliban (ACME)
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Suntem (Vodafone Romania) lideri de business Liliana Solomon - CEO, Vodafone Romania
Marti, 17 Aprilie 2007
La 10 ani de activitate de telefonie mobila pe piata romaneasca, "Suntem  lideri de business", a afirmat Liliana Solomon, Presedinte si Chief Executive Officer Vodafone Romania, care a mai spus ca cifra de afaceri este un indicator incontestabil, spre deosebire de numarul de clienti in retea
Google lanseaza AdSense pentru website-urile din Romania
Marti, 17 Aprilie 2007
"Romania are o comunitate puternica de proprietari de website-uri", spune Yonca Brunini(foto), Director de Marketing pentru Pietele Emergente, Google EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), odata cu lansarea Google AdSense pentru Cautare si AdSense pentru Continut, dedicate website-urilor si portalurilor de pe piata romaneasca
Estima Finance face cumparaturi 'fara nici un leu' la DOMO, cu BBDO Group si Media Investment
Joi, 12 Aprilie 2007
Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima, Pro Cinema; radio - pe posturile ProFM, InfoPro, Guerrilla, a declarat pentru AdPlayers, Gabriela Mandrea (foto) -Marketing Manager la Domo
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Open2Europe vrea 3,3 Mil. EUR din PR european
Marti, 10 Aprilie 2007
Meda Adriana Casunean, Country Manager pentru Romania la Open2Europe a declarat pentru AdPlayers ca agentia de relatii publice a avut anul trecut un venit brut anual de 2 mil. EUR si o echipa formata in medie, din 40 de angajati si estimeaza ca, pentru 2007, compania va avea un venit brut de 3,3 mil.EUR si o echipa de 50 de persoane
Catalina Cernica (Graffiti BBDO) despre EFFIE
Miercuri, 04 Aprilie 2007
"Dacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, piata in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura", afirma Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania
'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Renault Trucks aloca direct newsletter White Image
Miercuri, 21 Martie 2007
"Contul a fost câstigat prin alocare directa în urma unei propuneri de strategie de comunicare pe email", a afirmat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu – Managing Director la White Image, vorbind despre lansarea newsletterului electronic Renault Trucks Romania