Rezultatele cautarii dupa : "lansare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
La 22 de ani de la lansare dar si de Ziua Nationala, PRO TV canta RomanEsti, oriunde-ai fi
Sambata, 02 Decembrie 2017
Andreea Esca, Andi Moisescu si Pavel Bartos si-au facut debutul muzical alaturi de Andra, Despot, Loredana si Smiley
Cinema City aniverseaza 10 ani in Romania investind 6 Milioane de euro in multiplexul cu numarul 25
Luni, 20 Noiembrie 2017
 Potrivit reprezentantilor de comunicare, dupa Galati urmeaza deschiderea unei noi sali 4DX, la Cluj-Napoca, si a unui multiplex in Ramnicu Valcea
Audienta INNA de peste 100 Milioane de vizualizari, fiecare, pentru Ruleta si Gimme Gimme
Luni, 23 Octombrie 2017
 “Ruleta” are deja 105 milioane de vizualizari in doar 4 luni, iar Gimme Gimme” a ajuns la 100 milioane de vizualizari in 8 luni de la lansare 
Advertising Age rebranding. The new Ad Age for a new advertising age.
Miercuri, 27 Septembrie 2017
 Fondata in 1930, revista de publicitate, marketing si media Advertising Age prezinta noua imagine de brand, noul AdAge.
Caravana Smart City in campanie: Vrea sa creeze mecanismele de implementare a proiectelor
Luni, 25 Septembrie 2017
 La avenimentul de lansare a Caravanei Smart City de la Bucuresti, Presedintele ARSCM, Eduard Dumitrascu a evidentiat implementarea standardelor ISO pentru Smart City, lansarea Apelului de Proiecte si Ghidului de Achizitii Publice
Strauss Romania a lansat Amigo Fusion cu Starcom MediaVest (media) si McCann Bucharest (creatie, productie, PR).
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Prin tehnologia Fusion, temperatura si durata procesului de prajire sunt controlate cu grija de catre specialistii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, parte din grupul Strauss Coffee, din Germania,...
Phoenix Media a lansat primul instrument de management si administrare a campaniilor de publicitate digital out-of-home (DOOH)
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include  STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al...
Surse: Phoenix Media lanseaza primul instrument de administrare campanii Digital OOH: STOC, SETI 2.0
Joi, 14 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor adplayers, pe langa noul soft de administrare de Digital OOH, SETI 2.0, furnizorul de outdoor digital va mai lansa,...
Filmari cu 200 de oameni timp de 32 ore si 150 mp de chroma pentru rebrandingul canalelor Pro
Luni, 21 August 2017
 Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
Estimat la 100.000 euro pe an, bugetul de comunicare Areon a fost castigat de Infinit Agency
Vineri, 18 August 2017
 Miscarea are loc in urma unei licitatii licitatii pe Romania si Bulgaria, iar campania de comunicare contine deja doua spoturi lansate in mediul digital.
Din 900 de monede digitale, 50 conteaza. Cum schimba banii digitali lumea afacerilor si publicitatii?
Marti, 08 August 2017
 Exista la ora actuala aproximativ 900 monede digitale si numarul lor este in continua crestere. Din ele, mai putin de 50 conteaza cu adevarat, restul sunt apa de ploaie dar, normal, fiecare cu sansa ei in viitor. 
211 pentru Mater. Campania de crowdfunding a bibliotecii de materiale a strans peste 18.000 de euro
Miercuri, 05 Iulie 2017
211 sustinatori au donat 18.722 euro pentru realizarea primei biblioteci de materiale din Romania si Europa de Sud-Est.
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
Licitatie de proiecte Policolor, Culorile Romaniei, deschisa. Materiale de 150.000 de euro deja alocate
Vineri, 16 Iunie 2017
"Estimam pentru anul acesta ca pentru cele 15 proiecte incluse deja in program vom oferi un total de 14 tone de vopsea, baituri si tencuiala. Pentru unele dintre acestea materialele deja au fost  trimise, iar o parte din lucrari sunt in derulare”, a declarat Marius Vacaroiu, CEO Policolor,
Campania de crowdfunding MATER a primei biblioteci de materiale a strans deja 5000 de euro
Miercuri, 14 Iunie 2017
 Echipa MATER si-a propus sa stranga 15.000 euro pentru a construi cele 30 de module de expunere a materialelor din biblioteca.
Campanie Brico Depot pe Catalog. 2016: Havas Worldwide ADDV - creatie, Zenith - media, Pure Media - comunicare. 2017: 23, MEC si Pure Media.
Luni, 24 Aprilie 2017
Campania #Catalogul2017 se deruleaza atat in media traditionala - pe TV, radio si outdoor, cat si in new media -  Facebook, Linkedin si Youtube.
Cooperativa Agricola Carrefour produce 5.000 tone de legume cu 80 de familii. Lansare, McCann PR.
Vineri, 07 Aprilie 2017
 Lansata la 30km de Bucurestil, prima cooperativa agricola fondata alaturi de un retailereste dezvoltata la Varasti si produce 5.000 de tone de legume
Marketing CME, la Antena Group. Fosta CME Catinca Marinescu numita Head of Marketing & Communication
Joi, 23 Februarie 2017
Tot din martie, Claudia Ion, cea care a ocupat pana in prezent functia de  Director Comercial al tuturor statiilor tv din portofoliul Intact a fost numita Channel Manager Antena 1.
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Toyoya C-HR a urcat-o la bord pe Milla Jovovich
Joi, 16 Februarie 2017
Desfasurata cu  ajutorul Toyota C-HR, productia teatrala cu Milla Jovovich s-a desfasurat pe 7 scene, a purtat numele “The Night That Flows” si s-a desfasurat in spatiile de mari dimensiuni de la The Printworks, din Londra
« 3 4 5 6 7 »