Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 09 Februarie 2016
Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei care administreaza reteaua, publicitatea video pe ecranele Blitz TV de la Metrou continua pana la o decizie definitiva.
Joi, 14 Ianuarie 2016
Producatorul international de anvelope premium Goodyear si FC Bayern München, cea mai de succes echipa din Bundesliga din Germania, au intrat de la 1 ianuarie intr-un parteneriat de sponsorizare de tip Platinum.
Marti, 22 Decembrie 2015
La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Luni, 14 Decembrie 2015
Raportat la perioada similara din anul precedent, cheltuielile de publicitate digitale in T3 (Q3) 2015 inregistreaza o crestere cu 23%. In T3 2014, investitiile in publicitatea digitala se situau la 12,2 Miliarde USD.
Miercuri, 09 Decembrie 2015
Proiectul Alcohelp a informat peste 70.000 de persoane cu privire la riscurile abuzului de alcool in cei 6 ani de activitate, potrivit unei informari trimise partenerilor de catre Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania, companie care sustine programului de responsabilitate sociala.
Luni, 07 Decembrie 2015
Clientii Hervis si Holsten Bier Fest / Promenada nu se mai bucura de multa vreme de ofertele promotiilor de octombrie de la Metrou, neanulate nici astazi de Metrorex, la cererea Spectacular!
Luni, 05 Octombrie 2015
Cele mai multe inscreiri apartin agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri).
Vineri, 02 Octombrie 2015
Consultantii de brand de la AMPRO au castigat Silver Award, iar cei de la INSUS au fost distinsi cu Bronz la Pentawards 2015, dupa premiile de anul trecut adjudecate de Remark, Brandient si AMPRO
Vineri, 18 Septembrie 2015
Joi, 10 Septembrie 2015
Distribuita gratuit tuturor vizitatorilor intr-un tiraj zilnic de 800-1000 de exemplare, potrivit editorului Relu Liciu, publicatia este tiparita digital in 16 pagini color si are scopul de a ghida si informa zilnic in privinta noutatilor si evenimentelor ce au loc atat la standurile expozantilor cat si la conferintele organizate pe toata perioada targului (8-11 septembrie).
Luni, 07 Septembrie 2015
Numarul unu in marketingul grupului Mimaki vine la Print & Sign sa vorbeasca despre cum poate fi monetizat printul pe textile si despre capabilitatile de productie ale grupului.
Vineri, 04 Septembrie 2015
Robert Buta vine la PrintTex, in cadrul Print & Sign, unde va prezenta cele trei directii de...
Luni, 31 August 2015
Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica
Marti, 25 August 2015
Joi, 30 Iulie 2015
Incheiat la egalitate (1-1), partida a fost urmarita in medie de 2 milioane de telespectatori in intervalul de difuzare 21:29-23:21.
Miercuri, 15 Iulie 2015
Vineri, 26 Iunie 2015
Aproximativ 140-150 de firme si peste 5000 de vizitatori se estimeaza ca vor ajunge la targul Print & Sign 2015, dupa cum a afirmat pentru adplayers Camelia Buda, director general al Euroexpo, organizatorul celui mai important targ de produse si servicii de print si semnalistica, ce va avealoc in perioada 8-11 septembrie la Romexpo.
Luni, 22 Iunie 2015
Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
Sambata, 20 Iunie 2015
3.220 de bilete, 2.768 de participanti la evenimente si 67% romani au fost la Interactive Central and Eastern Europe Festival - ICEEfest 2015.
Vineri, 12 Iunie 2015
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: