Rezultatele cautarii dupa : "la"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Portoroz se muta la Ljubljana. Publicitate la castel.
Joi, 16 Iunie 2016
 Dupa ce, timp de 22 de ani, a avut loc la Portoroz, orasul care i-a consacrat numele,  festivalul de publicitate Golden Drum se muta in 2016 in mijlocul Sloveniei, la Ljubljana.
TV
 10.6 puncte de rating si 34.7% cota de piata in publicul comercial la Romanii au Talent
Sambata, 28 Mai 2016
 In minutul de maxima audienta de la 22:43, show-ul a fost urmarit de peste 2.6 milioane de romani.
Dedicatie Taraf TV de 10.000 de lei de la CNA pentru protectia minorilor
Vineri, 27 Mai 2016
Consiliul a sanctionat postul de televiziunepentru incalcarea prevederilor art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului referitoare la protectia minorilor
12.9 puncte de rating si 37.9% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent, Pro TV
Luni, 23 Mai 2016
 Potrivit postului de televiziune, pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 00:31, la nivel national, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent
Spoturi reclamate la CNA: Caroli, Skittles, Rompetrol, Orange, eMag, Nicorette, Fox si jocuri
Luni, 16 Mai 2016
 Oarecum mai rar intrate in dezbatere, pe agenda sedintei de marti, 17 mai a consiliului se gasesc si  spoturi publicitare la posturile de radio: Colon protect,  Digex ( cu pdv RAC),  Uractiv,  Proimmunity ( cu pdv RAC),  Salviasept Kids (cu pdv RAC),  Fleximobil.
Experti in creativitate din intreaga lume vin la ICEEfest 2016. Bucuresti, 9 si 10 iunie.
Miercuri, 04 Mai 2016
 Cel mai mare festival dedicat Internetului din Europa Centrala si de Est, ICEEfest aduce la Bucuresti, in 9 si 10 iunie a.c. o lista importanta de experti in creativitate.
1 din 5 romani din publicul comercial s-a uitat la Liverpool – Dortmund ( Pro TV )
Vineri, 15 Aprilie 2016
 Calificarea Liverpool a avut 7.3 puncte de rating si 20.8% cota de piata in publicul comercial la PRO TV
Nicusor Dan estimeaza la 250.000 EUR campania la Primarie. Corturile, intre 12.000 si 13.000 EUR
Joi, 14 Aprilie 2016
 Nicusor Dan, candidatul independent  la Primaria Capitalei, a afirmat joi, 14 aprilie, in emisiunea Newsroom , la Realitatea TV ca a primit donatii pentru campanie de aproximativ 150.000 de euro din care a cheltuit in jur de 60-70.000 de euro.
Medii de lucru extraordinare? Best Employers Study a dat start editiei 2016
Joi, 14 Aprilie 2016
 Adresata companiilor cu peste 50 de angajati si minim trei ani pe piata, cercetarea aflata la a patra editie aduce recunoastere publica organizatiilor ce au reusit sa creeze medii de lucru extraordinare pentru angajatii lor.
ARBOmedia si-a prezentat strategia 2016-2017 la Conferintele Partenerilor ARBOmedia
Marti, 05 Aprilie 2016
 Seria de evenimente a avut loc in perioada 1-3 aprilie, la Poiana Brasov, unde regia de vanzari a reunit reprezentanti ai canalelor media din cadrul diviziilor de presa scrisa si radio.
Hagi si crantanitul cipsurilor
Luni, 04 Aprilie 2016
 In anul de gratie 2016, stau si ma intreb de ce acesti vigilantes mioritici tac malc si nu iau atitudine vizavi de reclama la cipsuri in care Hagi apare alaturi de fi-su si de alti cativa copii.
TV, TVR
Estimare TVR pe Romania - Spania, de duminica. Rating de 13% si 27% cota de piata in public national
Vineri, 25 Martie 2016
 Printre marcile cu spoturi publicitare in meciul de duminica, 27 martie, incepand cu 21.45 la TVR 1, TVR HD si TVR+se numara  Bancpost, Altex, Medlife, Autoitalia, Coca-Cola, Panini, Molsom Coors, Vel Pitar, QAB, Telekom, Bosch, Beiesdorf, Renault, McDonald's, Lay's.
Cererea SINDOMET vs Metrorex, respinsa.Sentinta rezilia contractul si publicitatea pe coloane si ecrane
Joi, 24 Martie 2016
 Furnizorii de media pentru campaniile de publicitate pe coloane si pe ecrane la Metrou asteapta o decizie definitiva.
TV
 20,6% rating si 46,4% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent, Pro TV
Sambata, 19 Martie 2016
 La nivel national, peste 3.4 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV, Pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 23:09
19.8 puncte de rating si 44% market share in publicul comercial la Romanii au Talent, Pro TV
Luni, 14 Martie 2016
 La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
5,5 Milioane de minute vizionate si un nou ICAR pe Scena9 la un an de filme romanesti online CINEPUB
Marti, 01 Martie 2016
 La un an de la aparitie, CINEPUB a adus in fata publicului 113 filme romanesti, din care 25 lungmetraje, 41 scurtmetraje, 27 documentare si 20 de animatii.
 Incepe treaba la 8.00 si face aproape 1 Milion de euro pe an din afisare profesionala cu JJ DISPLAYS.
Luni, 29 Februarie 2016
 Cu 20 de oameni la productie, echipa  JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea  oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
Surse Blitz TV. Publicitatea de la Metrou continua pana la o decizie definitiva
Marti, 09 Februarie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei care administreaza reteaua, publicitatea video pe ecranele Blitz TV de la Metrou continua pana la o decizie definitiva.
Goodyear incalta rotile Bayern München din 2016. Miza: Piata globala si 400 Milioane de fani.
Joi, 14 Ianuarie 2016
 Producatorul international de anvelope premium Goodyear si  FC Bayern München, cea mai de succes echipa din Bundesliga din Germania, au intrat de la 1 ianuarie intr-un parteneriat de sponsorizare de tip Platinum.

 

300 de site-uri si peste 50 Milioane de clienti unici in Project Agora, TailWind (ThinkDigital Group)
Marti, 22 Decembrie 2015
 La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever