Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 08 Iulie 2019
Partenerii care sustin distractia la Radioplaja sunt: Primaria Municipiului Constanta, AQUA Carpatica Kids, BCR - Banca Comerciala Romana, ETI - Milk Burger, Elmiplant, Fulga, Nivea Sun.
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Joi, 06 Iunie 2019
Sub sloganul, „Pentru liniste-n familie, te ajuta CasaBella”, noul spot de la Policolor are ca obiectiv de comunicare promovarea intregii game de produse CasaBella - un brand modern, tanar, ale carui atuuri sunt acoperirea buna, gama variata si culorile.
Miercuri, 29 Mai 2019
Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Miercuri, 22 Mai 2019
“Cu toate ca suntem la inceput de drum cu Mirro, am discutat si modelat functionalitatile impreuna cu peste 20 companii de diferite dimensiuni si din industrii variate, companii ce ne-au fost alaturi in calitate de early-adopters” afirma Alex Lapusan, CEO si Co-Fondator Zitec.
Marti, 21 Mai 2019
Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Marti, 02 Aprilie 2019
Colegii si prietenii din postul de televiziune unde, dupa cum ea insasi afirma elogios la adresa Realitatii TV, s-a descoperit, format si maturizat ca jurnalist", i-au facut o surpriza. I-au daruit un ceas si un mesaj care au emotionat-o: "Timpul se masoara in amintiri frumoase!"
Marti, 26 Martie 2019
"Cand intra in brainstorming creatia opereaza adeseori cu o mana de cuvinte cheie. In cazul Morarita, cuvintele au fost: mama, mancare, ceva bun” afirma pentru AdPlayers, Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy Romania. „Avand in vedere ca majoritatea creativilor au venit la facultate in Bucuresti,...
Joi, 21 Martie 2019
„Aceasta campanie a fost gandita pentru zilele mai dificile de luni cand toata lumea are nevoie de doua cafele in loc de una, la fel de bune ca in restul saptamanii.” motiveaza reprezentantii de comunicare Starbucks, ideea campaniei #doarluni.
Vineri, 08 Martie 2019
Regina Maria, Frida Kahlo, Beyonce, Marie Curie, Laura Kovesi, Michelle Obama, Amelia Earhart, Malala Yousafzai sunt propunerile Kubis in proiectul Infinite March, care au inregistrat deja sute de descarcari de catre fanii pe care ii inspira si...
Miercuri, 06 Martie 2019
Ondina Olariu are experienta atat de partea clientului, ca Senior Regional Marketing Manager la Vodafone, cat si de agentie ca Business Director la Geometry Global. In cariera sa, Ondina Olariu a coordonat comunicarea pentru branduri ca Coca-Cola, P&G Romania & Balkans, Danone Global, GSK Romania, British America...
Miercuri, 27 Februarie 2019
"Ii invitam sa vina pentru a se convinge ca la BSB fiecare copil este considerat unic si este incurajat, inclusiv prin activitati extracurriculare, sa isi recunoasca potentialul, aptitudinile si sa si le dezvolte la maximum.”, a declarat Philip Walters, director British School of Bucharest.
Marti, 26 Februarie 2019
In noul sau rol, Saksa spune ca aspira sa redirectioneze piata romaneasca de publicitate de la cea predominant televizata la cea in format digital.
Marti, 12 Februarie 2019
“Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu,...
Marti, 05 Februarie 2019
In ANDRA SHOW, emisiunea vedeta a postului, Andra Gogan - actrita, cantareata, vlogger si voice-over la Disney...
Vineri, 25 Ianuarie 2019
In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Joi, 03 Ianuarie 2019
Din februarie 2019, Iulia Pencea ii succede, in pozitia de Market Lider, lui Luca DeNard ce va ocupa rolul de Market Leader al Nielsen Malaezia.
Luni, 10 Decembrie 2018
Cu peste 200 de talente din toate zonele de entertainment si avand cele mai mari si relevante comunitati online, Global Talent United se pozitioneaza cea mai mare agentie de endorsement din Romania
Luni, 03 Decembrie 2018
Premiata dar si contestata campanie Viva la vulva pentru Libresse se pare insa ca nu are aceeasi sustinere si printre femei
Luni, 26 Noiembrie 2018
Volkswagen tinteste cresterea eficientei serviciilor de marketing si scaderea bugetului cu pana la 30% pana in 2020, in timp ce investitiile in digital se estimeaza ca vor creste de la 25% din totalul cheltuielor de comunicare la peste 50%.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: