Rezultatele cautarii dupa : "la 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Bridge mestesugeste Heidi
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot îsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, într-o lume magica în lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, însufletit de pasiunea pentru ciocolata
Bogdan Mirica, Director de Creatie Graffiti BBDO, pleaca din agentie
Luni, 13 Noiembrie 2006
"Îmi pare rau ca plec acum la nici 9 luni de când am devenit director de creatie", spune Bogdan Mirica, care renunta la pozitia din agentie dar si la publicitate, functia acestuia de director de creatie Graffiti BBDO fiind preluata începând cu ianuarie 2007 de Ema Prisca, în prezent Associate Creative Director
23
Detinatorul Wu Xing face 1,1 milioane EUR, din mâncare livrata la domiciliu
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Daca, în urma cu un an, detinatorul marcilor Wu Xing, Hai la masa si Bumerang Pizza înregistra din prepararea si livrarea de mâncare la domiciliu o cifra de afaceri de aproximativ 800.000 EUR , în acest an, Bogdan Nica, Director General la CSC spune ca se asteapta la o crestere de 40%
Skepsis Advertising a avut un buget de 2 milioane EUR pentru Metro Expo
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Prima megaexpozitie din Romania pentru specialistii din Alimentatie dupa cum o numesc  organizatorii evenimentului de la Skepsis Advertising a avut loc la Romexpo, pe 10.000 de metri patrati si a fost construita cu 400 de oameni, în 7 zile
Splendid Media Interactive vrea cu Maze.ro 60.000 EUR în 2007
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
Eveline Fabritius de la Splendid Media Interactive spune ca pentru proaspat lansatul portal Maze.ro semnat de Green Pixel, desi importante, veniturile obtinute din publicitatea online, estimate la 60,000 Euro/ 2007, reprezinta numai o parte din planul de business
Fan Courier expediaza cu FRIENDS, Oriunde, cu placere
Marti, 07 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Oriunde, cu placere", care înlocuieste mai vechiul "Expediem rapid si sigur", imaginea reîmprospatata a companiei de curierat din portofoliul agentiei FRIENDS Advertising va fi comunicata pe mai multe segmente media presa scrisa, outdoor, radio, internet
Lucian Romascanu îl înlocuieste pe Razvan Corneteanu
Marti, 31 Octombrie 2006
Fost sef al departamentelor de publicitate ale mai multor divizii Ringier în perioada 1999-2002, dar si fost coleg si colaborator apropiat al lui Corneteanu, Lucian Romascanu (39) revine, de la 1 noiembrie, ca Director Executiv al diviziei Bulevard si Sport ale trustului elvetian ce are în subordine operatiunile cotidianelor Libertatea si ProSport
SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decât Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst România spune ca saptamânalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare în medie pe saptamână, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Mihai Coliban paraseste Lowe România
Luni, 23 Octombrie 2006
Motivând "diferende ireconciliabile cu actionarul principal", Directorul de Creatie, Lowe & Partners România a demisionat de la agentia de publicitate condusa de Veronica Savanciuc, dupa ce a triumfat cu echipa de creatie la Golden Drum, si la scurta vreme dupa plecarea fostului Managing Director, Daniel Gavrila
ARBOmedia lanseaza si ea propria publicitate online contextuala
Vineri, 20 Octombrie 2006
ARBOmedia anunta distribuirea de reclame text în pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci când utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvânt, prima campanie campanie de acest gen fiind revendicata de Starcom în reteaua Boom
Vel Pitar calda, de la Media Direction
Vineri, 20 Octombrie 2006
Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar, dupa o licitatie care a avut loc în luna septembrie si la care s-au prezentat, potrivit companiei de media, agentii ca Initiative Media, Starcom,Tempo, Grey sau Odyssey
Mihaela Dumitrescu este noul Buying Director la Media Direction
Joi, 19 Octombrie 2006
Carmen Lixandru, Managing Director la Media Direction, a confirmat pentru AdPlayers noul director de cumparare de media al agentiei, Mihaela Dumitrescu (foto) îi ia locul lui Razvan Varabiescu, care pleaca la Splendid Media
Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Scala JWT ia Group Creative Director nou, de pe Madison Avenue
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Dupa 7 ani de experienta la agentii ca BBH si Mother, din New York, Gabriela Dobre revine la Bucuresti pe pozitia de Group Creative Director la Scala JWT
Varabiescu pleaca de la Media Direction
Miercuri, 18 Octombrie 2006
"Plec din MD (Media Direction n.r.) pentru ca am o oferta pe care la momentul actual o consider mai provocatoare", a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Varabiescu, ce se va desparti din 20 octombrie de postul de Buying Director pe care îl are la specialistul de media, din 2001
Starlink deschide H’art Gallery
Luni, 16 Octombrie 2006
Starlink si H’art Gallery deschid o serie de evenimente artistice în spatiul agentiei de publicitate prin care, o data la 4 luni, un artist, de data aceasta Catalin Burcea - Senior Art Director, va imagina o expozitie ce va materializa locul si natura activitatii de advertising
Lowe s-a clasat a doua din România, la Golden Drum 2006
Marti, 10 Octombrie 2006
Echipa Lowe România a revenit în Bucuresti victorioasa, spune agentia, dupa ce a adaugat în palmaresul sau un trofeu Golden Watch pentru cea mai buna campanie – DaKINO - si un trofeu Silver Drum pentru cel mai bun print din categorie - cu doua din printurile campaniei DaKINO
Finalistii Film si Tv Promo Golden Drum
Vineri, 06 Octombrie 2006
20 de lucrari au fost nominalizate pe lista scurta (shortlist) la Sectiunea Film si TV Promo a festivalului de publicitate, 4 fiind promovate din România, de la TVR - 3 si McCann Erickson -1
Fantome la Internetics?
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se îngramadesc la trofele Internetics în cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
BusinessMagazin face 85% din bani prin advertising si 15% din circulatie
Vineri, 29 Septembrie 2006
Cosmina Noaghea (foto), Publisher, Business Press la PubliMedia spune ca saptamânalul MediaPro are pe fiecare editie tiparita 67.000 cititori cu un venit personal mediu de 383 de euro pe luna, ponderea cititorilor cu studii superiorare fiind de 60,4%, iar a celor din categoria A (top management, specialisti cu înalta educatie) de 50,8%