Rezultatele cautarii dupa : "la 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK România
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat într-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV în perioada 2008 – 2011 a fost câstigata de compania GFK- Romania
IAB România a validat 37 de membri
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Din cei aproximativ 60 de participanti la prima Adunare Generala de constituire a IAB România, doar 37 au reusit sa îndeplineasca pâna acum toate formalitatile pentru a deveni membri oficiali ai organizatiei, aderentii celui de-al doilea val urmând sa fie anuntati la începutul anului viitor
BusinessWeek România a vorbit cu 10.000 de oameni, pentru Top Brands
Marti, 19 Decembrie 2006
Rachad El Jisr (foto), Publisher la BMG, afirma pentru AdPlayers ca "pentru prima data s-a calculat valoarea în bani a celor mai bine cotate brandurilor locale, evaluare bazata pe o cercetare de piata de amploare realizata împreuna cu D&D Research, la care au fost intervievate aproximativ 10.000 de persoane - si un algoritm de calcul realizat alaturi de Brandient"
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am îndreptat catre o oportunitate de a schimba, în primul rând, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu îl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Sanoma Hearst România pregateste portalul Femeia.ro
Vineri, 15 Decembrie 2006
Legat de politica de vânzari a noului portal, Adina Vasilescu, Digital Publisher  la Sanoma Hearst România a afirmat pentru AdPlayers ca publicitatea online www.femeia.ro va fi vânduta în 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, în plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro "
In touch with 1 milion de clienti
Joi, 14 Decembrie 2006
COSMOTE a acordat 1.000.000 de minute gratuite pe an pe viata clientului cu numarul 1 milion, cifra pe care a atins-o la un an de la intrarea pe piata
Atentie se deschid usile audientei la Metrou: 400.000 de persoane
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie
ANPH a ales Media Insight
Luni, 11 Decembrie 2006
Aleasa prin licitatie publica, agentia de media va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media pentru Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
MosCraciun.ro a tras sania la Vodanet. SmartBuy-uri Fericite!
Duminca, 10 Decembrie 2006
Fara îndoiala una dintre cele mai inspirate vedete de sezon aflata în proprietatea Vodanet Media, MosCraciun.ro se pare ca îsi va umple sacul, în exclusivitate, la SmartBuy - magazinul online al companiei cu activitate pe Internet condusa de Vlad Stan
Mark Walton, Scala JWT: Am dovedit ca ne putem pune cu unele dintre cele mai tari agentii din lume
Sambata, 09 Decembrie 2006
"Suntem mândri de acest premiu, mai ales ca vine de la un festival de top pe plan mondial", a declarat, pentru AdPlayers, Mark Walton, Chief Creative Director Scala JWT, referindu-se la premiul Gold Epica Awards, sectiunea Film, câstigat la începutul saptamânii
Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Loco face Gustul de carne place
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulând în prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la începutul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
Mos Nicolae a adus 1 an de Itsy Bitsy
Marti, 05 Decembrie 2006
Sarbatorind un an de emisie dar si apropierea Sarbatorilor de Craciun, postul de radio si personajele sale daruiesc 250 de braduti de Craciun copiilor ascultatori de Itsy Bitsy FM
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Bateriile Foton au luat 15% din piata
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sprinter Distribution spune ca, la un an de la lansare, baterille Foton au o cota estimata de piata de 15%, pozitionându-se pe locul 3 în topul brandurilor de baterii din Romania
The Practice a câstigat Mol România
Marti, 28 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice a confirmat pentru AdPlayers ca agentia lucreaza pentru Mol, al doilea jucator pe piata româneasca de profil în ceea ce priveste volumul de vânzari retail de carburant potrivit agentiei de relatii publice din grupul Leo Burnett
GMP are 3 oameni noi de PR
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Departamentul de PR al GMP condus de Ioana Manoiu are în echipa trei oameni noi:  Veronica Harth (foto) - Senior PR Executive, Denisa Rafila - PR Executive, Irina Alexandru – PR Executive
Media Direction va fi administrata de Dan Moraru, pâna la numirea noului Managing Director
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Presedintele grupului de comunicare BBDO confirma plecarea lui Lixandru si faptul ca el va fi administratorul Media Direction pâna la numirea noului Managing Director, conducerea agentiei urmând sa fie asigurata împreuna cu 3 directori executivi: Cristian Mucichescu si Razvan Varabiescu, care vor face echipa pe strategie, buying si new business, alaturi Marius Gheorghita, pe financiar
Carmen Lixandru, Managing Director la Media Direction pleaca din companie
Joi, 23 Noiembrie 2006
Atributiile de conducere ale Media Direction vor fi preluate, pâna la numirea unui nou Managing Director de catre Dan Moraru - Presedintele Grupului BBDO, si o echipa de management formata din Cristian Mucichescu – Director Executiv, Marius Gherghita – Director Financiar si Razvan Varabiescu – Director Buying, ultimul urmând sa revina în companie dupa o demisie în luna octombrie