Rezultatele cautarii dupa : "la 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Brand Manager nou la Toyota Romania
Miercuri, 13 Iunie 2007
Noul Brand Manager, Irina Izota are o experienta de 6 ani in marketing si a lucrat ca Brand Responsible la Autoitalia si Brand Manager la Reader’s Digest
Scala JWT si-a luat 3 oameni la Media, Client Service si Planning
Joi, 07 Iunie 2007
Agentia de publicitate Scala JWT a angajat un planner - Armand Dragu, un media executive - Lucian Fatu si un account executive - Camelia Anghel
'Cred ca AdOr nu este adorat de nimeni' Ema Prisca – CD, Graffiti BBDO Romania, la AdOr Exclusiv
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
Elit arunca 1 Mil. de EUR in batalia pentru mezelit din publicitate
Luni, 04 Iunie 2007
1 Milion de euro este bugetul cu care Elit, unul dintre principalii jucatori de pe piata carnii si a preparatelor din carne, a intrat in batalia mezelurilor de pe piata autohtona au anuntat astazi in conferinta care a lansat strategia de comunicare a companiei Adela Curtusan - Director de Marketig si Florin Filipescu - Director de Vanzari Elit
'AdOr traieste din inertie. Din entuziasmul anilor frumosi', Dan Moldovan si Adrian Tuluca (Propaganda), la AdOr 2007 Exclusiv
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun  ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
AdOr 2007 Exclusiv: Robert Tiderle (Papaya)
Marti, 29 Mai 2007
Robert Tiderle - General Manager la Papaya Advertising, spune ca este nevoie de un AdOr dar ca este dezamagit de cel ce astazi si explica: "A fost a doua participare la vreun festival, dupa Portoroz (Golden Drum 2006 n.r.) si intradevar, nu exista niciun termen de comparatie, niciun un lucru comun la aceste doua festivaluri. Mai am un motiv de dezamagire, pentru ca ce a luat (premiu n.r.)...
AdOr 2007 Exclusiv: Claudiu Dobrita (CD) - Stefan Vasilachi (Associate CD), GreyWorldwide -
Vineri, 25 Mai 2007
Claudiu Dobrita - Creative Director si Stefan Vasilachi - Associate Creative Director, spun ca nici nu stiu daca sa se bucure pentru un premiu AdOr, in conditiile unui numar mare de premii acordate
Cable Direct a numit un nou PR & Marketing Manager
Joi, 24 Mai 2007
Carmen Blejan (foto) s-a alaturat echipei Cable Direct pe pozitia de PR & Marketing Manager, anunta reprezentantii regiei condusi de Vlad Tudosie
Editorial: AdOr-ul este in coma, cu bisturiul in inima
Miercuri, 23 Mai 2007
In timp ce unii acuza deja ca o parte din colegii doctori de la masa de operatie a festivalului au bagat bisturiul unde nu trebuie si ca avem de-a face deja cu o hemoragie interna sau o operatie gresita, doctorii AdOr au traditia de a da comunicat de presa cu iz de virtuti nationale ca au iesit de la masa de operatie, uitand bisturiul in inima
AdOr 2007 Exclusiv: Adrian Botan (CEE CD, McCann Erickson): 'Ar trebui sa fie un festival la care sa participe toata lumea'
Marti, 22 Mai 2007
Directorul Regional de Creatie al McCann Erickson - Agentia Anului la Golden Drum, Adrian Botan explica in AdPlayers de ce nu a participat agentia la AdOr, si lanseaza ideea ca festivalul de publicitate ar trebui reformat total
AdOr 2007 Exclusiv, Radu Miu (Mercury360) 'AdOr-ul, festivalul creativitatii romanesti, merita mai mult'
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Stan Faryna
Luni, 14 Mai 2007
Oficialii de comunicare ai posesorului licentei IAB pentru Romania afirma: "In ultimele doua saptamani, dl. Stan Faryna si echipa sa IAB au studiat modalitatile de colaborare cu membri industriei de publicitate online. Domnul Stan Faryna este incantat de faptul ca membri ai acestei industrii precum Cristian Petriceanu de la Netbridge si Mihai Fanache, Mediacafe au gasit oportunitati...
Leo Burnett a inscris 10.000 EUR +TVA in contul BMG pentru Ad’Or
Joi, 10 Mai 2007
Cu cele 95 de lucrari inscrise dintr-un total de 361, agentia de publicitate Leo Burnett detine 1 din 4 lucrari in competitia din acest an care a facut dupa toate probabilitatile numai din inscrieri aproximativ 50.000 EUR, inclusiv TVA
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Radu Ionescu (Kinecto)
Joi, 10 Mai 2007
"Singura piedica (in a sprijini eforturile de crestere a pietei n.r.) ar putea fi eventuala conditionare/dorinta a domnului Faryna de a ocupa un rol executiv de orice fel in boardul asociatiei, pentru ca ma indoiesc ca ar primi vreun vot din partea industriei, industrie care nu a auzit de domnia sa pana acum cateva luni... Cum ar putea coordona interesele industriei un reprezentant al unei...
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Vlad Stan (Vodanet Media)
Joi, 10 Mai 2007
"Vad o singura solutie, D-l Faryna sa cedeze dreptul de utilizare a marcii asociatiei IAB Romania si sa ne introduca la reprezntantele IAB din Europa si din SUA, iar daca isi doreste atat de mult sa participe la dezvoltarea industriei de internet din Romania sa particpe la urmatoarele alegeri pentru un loc in Board sau chiar pentru functia de Presedinte".
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Andreea Idriceanu Calev (Touch Communication)
Miercuri, 09 Mai 2007
"Cred ca toti cei implicati in aceasta discutie trebuie sa isi reaminteasca ceea ce scrie chiar pe site-ul IAB: "interactive advertising works. (...) A rising tide raises all ships... this is your chance to help that tide rise - and be a part of the course the industry is charting".
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Calin Rotarus (ARBOmedia)
Miercuri, 09 Mai 2007
"Piata romaneasca de media online isi continua cresterea exploziva si a atins un stadiu de evolutie in care simte nevoia sa reglementeze aspectele tehnice si etice legate de aceasta forma de publicitate, lucru pe care il va face oricum, printr-o organizatie sau alta, afiliata sau nu la IAB sau la alt organism international"
Nestea se racoreste cu Lowe&Partners
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
Sanoma Hearst lanseaza colectia de toamna-iarna Harper’s BAZAAR
Luni, 07 Mai 2007
"Mare parte dintre producatorii, importatorii si distribuitorii de marci premium si super premium si-au rezervat deja spatii (pagini de publicitate n.r.) in primele editii ale revistei", afirma Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania care spune ca printre clienti se afla deja Estee Lauder, Breguet, BLANCPAIN, Omega, Gucci, L’Oreal, Peroni, Furla
ETARGET a avut venituri de 2,24 Mil. EUR din publicitatea pay-per-click (PPC)
Vineri, 04 Mai 2007
ETARGET a inregistrat venituri (revenue n.r.) din publicitatea pay-per-click (PPC) in valoare de 2,247 milioane euro anul trecut, iar din punct de vedere al cifrei de afaceri (turnover n.r.), Dusan Urban (foto) - Country Manager al Etarget Romania mai declara de curand, pentru AdPlayers, ca furnizorul de reclama online insumeaza in tarile in care serveste reclama PPC o cifra de afaceri de...