Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 20 Aprilie 2015
49% urmaresc mai mult programele video live daca sunt conectate la Social Media, 76% apreciaza libertatea de a fi conectat oriunde, oricand iar cand este vorba despre dimensiunile ecranului 63% considera ca mai mare inseamna mai bine
Joi, 16 Aprilie 2015
Cu acelasi CEO si Administrator Unic, Dorin Boerescu, reteaua de afiliere va continua sa opereze sub numele de 2Parale (si pe domeniul aferent), iar actionarii si echipa raman si ei aceiasi
Joi, 05 Martie 2015
Cu o echipa de 65 de oameni, in 2014 afacerea agentiei fondate la Bucuresti a totalizat aproximativ 2 Milioane de euro si vizeaza pentru anul in curs o crestere de 10-15%.
Luni, 24 Noiembrie 2014
Trei licee cu clasa a 13-a din Bucuresti si din tara care formeaza meseriasi vor primi fiecare cate 97.500 lei in sprijinul implementarii proiectelor educationale.
Luni, 24 Noiembrie 2014
P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
Vineri, 14 Noiembrie 2014
Duminica ma duc la vot nu pentru Iohannis. Ma duc pentru mine. Ca sa pot spune in viitorii 5 ani copiilor mei ca nu m-am Pontit si eu.
Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
Miercuri, 15 Octombrie 2014
Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde
Miercuri, 24 Septembrie 2014
Nadia Tataru, directoarea postului, a declarat pentru adplayers ca printre clientii atrasi de largirea audientei la publicul de familie se numara Aquafresh, Carrefour, Ikea, ING Bank, Napoca, Panadol Baby, Penny, Propolis C, Regina Maria, Silan, Forum Film,
Joi, 11 Septembrie 2014
Ceea ce ma intriga este cum se face ca printre adresele care au raspuns la email se afla inclusiv oameni din firme de software cu adrese care nu sunt publice.
Miercuri, 27 August 2014
Intr-o piata de media romaneasca aproximata de adplayers la 280-300 Milioane EUR, specialistii de media estimeaza ca televiziunea detine intre 180-200 Milioane de euro din totalul bugetelor de media, iar posturile detinute de Pro TV SA atrag aproximativ 80-90 Milioane de euro(45-50%). Posturile din trustul Intact sunt creditate cu 25% din cota de piata, restul de 25-30% fiind impartit...
Vineri, 22 August 2014
Internship-ul se adreseaza studentilor sau absolventilor facultatilor de profil, precum si tuturor celor care doresc sa descopere ce presupune o cariera in domeniul comunicarii si al relatiilor publice.
Joi, 07 August 2014
Indiferent ca ne aflam la Dristor sau la Aurel Vlaicu sau chiar in tunelul dintre cele doua magistrale de metrou de la Piata Unirii, reclamele apropiate publicului calator devin un excelent mediu de exersare a creativitatii urbane.
Vineri, 25 Iulie 2014
Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial
Marti, 01 Iulie 2014
Propusa politic si ajunsa in fruntea CNA, Laura Georgescu vorbeste pe fata intr-o inregistrare audio despre televiziuni protejate politic, despre spagi si santaj in spatiul public avand ca punct de plecare protectia unor posturi de televiziune.
Miercuri, 18 Iunie 2014
Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Joi, 12 Iunie 2014
Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
Marti, 10 Iunie 2014
Creativ a fost, creativ a plecat. Colegii veteranului in publicitate Emil Cioanca anunta ca isi vor lua la revedere miercuri (11 iunie), de la ora 11.00, la Cimitirul Sfanta Vineri din Bucuresti (Calea Grivitei nr.202)
Marti, 03 Iunie 2014
The Gunn Report ofera 5 premii cu o valoare aproximativ de 500 USD pentru predictiile de spoturi publicitare care vor castiga mult ravnitele trofee Cannes Lions 2014
Marti, 20 Mai 2014
Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Joi, 15 Mai 2014
In baza unui contract de afiliere, agentia nou formata va prelua responsabilitatea deservirii clientilor locali si internationali ai TBWA
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: