Cu 24 de oameni in prezent, agentia de publicitate full service pe Internet condusa de Bogdan Nitu inregistra anul trecut aproximativ 700.000 EUR
Scanteie a scris stiri si analize de media si publicitate pentru publicatii precum „Evenimentul Zilei” si „Campaign”, publicatie recent inchisa de editorii Business Media Group
Contul PD-L de comunicare pe Internet este administrat de agentia Webstyler
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Potrivit lui Felix Tataru, seful GMP, proiectul de comunicare initiat de agentia de publicitate are ca obiectiv incurajarea prezentei la vot
Compania este acum detinuta in proportie de 50% de Radu Ionescu, fondatorul companiei si managing partner, si de Dragos Grigoriu in proportie de 50%, estimand ca anul acesta va avea venituri provenite din consultanta in comunicare digitala de 1 milion de euro
„Prietene, eu nu-s interesat de “marfa”ta, daca n-ai inteles. Ocupa-te in continuare de glumitze si de barzdeis pentru cititorii naivi. Hai gata ca time is money”, a raspuns Octavian Popescu, MD, Initiative, invitatiei AdPlayers de a vorbi despre castigarea contului...
Anterior el a fost Art Director la Brands & Bears, apoi a trecut prin GMP Advertising, pentru ca din anul 2006 pana in prezent sa fie Senior Art Director la Leo Burnett
Responsabilul de recrutare care ne-a confirmat ca se afla si la originea anuntului se numeste Ioana Adam, si, coincidenta sau nu, proprietar al unei agentii de recrutare numita Business Development & Consult
Intr-un anunt de recrutare scris pompieristic pe Best Jobs, o agentie de publicitate care se pozitioneaza cu 15 ani vechime cauta “Managing Director – Ful Services Advertising Agency”
Fostul Redactor Sef al publicatiei pana in prezent - Horia Ghibutiu, va ramane in cadrul echipei Evenimentul zilei pe pozitia de Senior Editor.
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research