Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 25 Aprilie 2023
Noua platforma - Deschis la nou, deschis la tehnologie - aduce o perioada de testare gratuita de 6 luni pentru o serie de solutii de tehnologie din portofoliul Vodafone Business, invitand astfel afacerile mici si mijlocii sa se alature comunitatii de peste 100.000 de antreprenori
Marti, 22 Noiembrie 2022
Cel mai important eveniment sportiv al anului – Campionatul Mondial de Fotbal FIFA Qatar 2022 a pozitionat TVR 1 in topul audientelor atat pe durata transmisiei ceremoniei de deschidere, cat si la meciul disputat intre Qatar si Ecuador.
Marti, 22 Septembrie 2020
Pornind de la indemnul lui Winston Churchill “Never waste a good crisis”, Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) propune industriei de publicitate doua noi provocari creative
Marti, 07 Aprilie 2020
,,Prin noile oferte comerciale, dorim sa oferim si mai multe beneficii clientilor nostri, fie ca vorbim de mai mult continut TV de calitate pentru parinti si educativ pentru cei mici, accesibil acum din smartphone direct pe televizor, abonamentul mobil cu o reducere semnificativa sau de telefoane la preturi avantajoase”, a spus Andreas...
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Marti, 27 Martie 2018
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
Miercuri, 13 Septembrie 2017
Dupa 10 ani de la prima livrare a rezultatelor Studului de Audienta si Trafic Internet (SATI), BRAT relanseaza studiul prin cooperarea cu doua companii nordice: CXENSE si si Enreach OY
Joi, 03 August 2017
Minutul de aur a adus pe canalul public 1 din 3 romani dintre cei care urmareau programele vreunui post de televiziune
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.
Sambata, 12 Noiembrie 2016
Peste 2,5 milioane de telespectatori au urmarit meciul disputat vineri, 11 noiembrie si transmis in direct la TVR. Rating* mediu de 14,1% si o cota medie de piata** de 31,9% la nivel national. Urban - rating mediu 15,5%, share mediu 32,5%. Public Comercial - (18-49 urban) 15,1% rating mediu,...
Miercuri, 12 Octombrie 2016
In publicul din mediul urban, partida Kazahstan-Romania a fost urmarita de 1.180.000 de telespectatori (rating mediu 12,1%, share mediu 24,3%), dintre care 461.000 reprezinta targetul comercial (10,3% rating mediu, respectiv 27,4% cota medie de piata)
Luni, 26 Septembrie 2016
Stirile Pro TV au inregistrat in perioada 1-22 septembrie o audienta medie de 3.0 puncte de rating si o cota de piata de 26,1 % reprezentand 143.000 de telespectatori in publicul comercial (18-49 urban) , arata cea mai recenta prelucrare Pro TV a datelor oferite de Kantar Media Audiences pentru adplayers.
Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
Miercuri, 15 Octombrie 2014
Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde
Luni, 03 Martie 2014
Prezidat de Arina Ureche, evenimentul se va desfasura pe 26 martie a.c sub tema ”Tendinte in online: audienta, modele de afaceri, continut” si ii are ca vorbitori pe Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media, Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media, Orlando Nicoara, GM, Mediafax Group, Catalin Tolontan, Redactor Sef Gazeta Sporturilor si Dragos Stanca, GM...
Marti, 03 Decembrie 2013
Intact Media Group comunica o crestere a publicului comercial pe majoritatea segmentelor orare in 2013 comparativ cu anul precedent
Luni, 11 Martie 2013
"O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
Miercuri, 06 Februarie 2013
Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.
Luni, 17 Ianuarie 2011
Declaratia lui Andi Dumitrescu, Directorului General al companiei GfK Romania, actualul furniizor de servicii, cu privire la decizia ARMA de a schimba furnizorul SNMATV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: