Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 16 Mai 2006
Mihail Coliban (Lowe & Partners Romania) si Adrian Botan (McCann Erickson Romania) sunt membri in juriul festivalului de publicitate Golden Drum 2006 ce va avea loc intre 1 si 6 octombrie 2006
Luni, 15 Mai 2006
Printre "puncte, puncte", aflam din programul festivalului si cativa oficiali ai unor agentii cum sunt McCann, NextCap sau Odyssey care nu au inscris lucrari in festival si vin totusi sa vorbeasca la seminariile editiei din acest an
Joi, 11 Mai 2006
Conceptul campaniei "Judeca fiecare raspuns", cu care Scala JWT a castigat de la Grupul Ringier licitatia pentru contul de publicitate Evenimentul Zilei este difuzat la nivel national incepand cu data de 5 mai
Marti, 09 Mai 2006
Dupa ce, in urma cu un an, festivalul inregistra un nivel de 24 de agentii de publicitate, cota participarii la Ad’Or 2006 a scazut la 21 de agentii si doar jumatate din membrii RAAA
Marti, 09 Mai 2006
Agentia de publicitate condusa de Victor Dobre semneaza campania pentru noul coffee mix Jacobs Café Latte de la Kraft
Luni, 17 Aprilie 2006
Semnata de Scala JWT, campania derulata sub sloganul ‘Gandeste-te la ziua de maine, azi’ promoveaza Bancpost Plus si Bancpost Active Balanced - fonduri deschise de investitii ale Bancpost
Joi, 13 Aprilie 2006
Ovidiu Bose Pastina, omul din spatele regiei a peste 250 de reclame si directorul artistic Realitatea TV, nu a mai apucat sa realizeze un mult dorit lung-metraj de fictiune
Joi, 06 Aprilie 2006
Despre EFFIE Awards Romania - Victor Dobre (foto), Managing Director, Scala JWT
Luni, 27 Martie 2006
Topul castigatorilor EFFIE Awards Romania 2005 in viziunea AdPlayers si cele 69 de campanii inscrise in festival considerate eficiente de catre agentii si investitorii in publicitate, conform catalogului competitiei
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Marti, 14 Martie 2006
Divizia de BTL a agentiei Scala JWT a organizat pentru Euroline Retail Service evenimentul de lansare al cardului ce sponsorizeaza exclusiv programul umanitar "Moda tinteste cancerul mamar"
Miercuri, 22 Februarie 2006
Despre noul redactor sef Imagoo - Alexandru Bratianu, Iulian Trasa (foto), Publishing Director, Imagoo, mai spune ca il inlocuieste pe fostul redactor sef si autorul editorialului "Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f..."
Miercuri, 22 Februarie 2006
Managing directorul agentiei de publicitate (foto) spune ca aducerea noului Chief Creative Officer Mark Walton "este unul din pasii pe care Scala JWT a decis sa-i faca pentru ridicarea propriilor standarde"
Miercuri, 08 Februarie 2006
Singurii creativi romani premiati provin de la McCann Erickson, in clasamentul agentiilor romanesti fiind GMP – 8 puncte, Saatchi & Saatchi - 6 puncte, McCann Erickson , adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte fiecare), Lowe&Partners si DDB cu cate 1punct
Sambata, 04 Februarie 2006
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
Joi, 26 Ianuarie 2006
In ciuda unor prezente internationale importante precum Publicis Conseil Paris sau TBWA Paris , Scholz & Friends Germania, echipe de creatie din agentii romanesti cu pretentii au ramas acasa
Vineri, 20 Ianuarie 2006
Cele doua campanii Pfizer exportate de catre agentie in 2004 pe piete cum sunt Tarile Baltice, Rusia sau Cehia, incep astazi si in Romania
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Componenta outdoor semnata de agentia Scala JWT pentru campania de Craciun se deruleaza de la inceputul lunii decembrie si in Germania, Cehia, Polonia
Vineri, 18 Noiembrie 2005
Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: