Rezultatele cautarii dupa : "justin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
FANTA® SI WARNER BROS. PICTURES in parteneriat global cu noul film BEETLEJUICE BEETLEJUICE
Luni, 12 August 2024
 
Cu premii de 12.000 de euro, proiectul „Catalizator de Inceputuri”, sub egida „Cred in Romania”, aduce tinerii artisti in lumina reflectoarelor
Luni, 29 Aprilie 2024
 Competitia se adreseaza artistilor sub 35 de ani inclusiv, studenti sau absolventi ai facultatilor de arta si arhitectura. Inscrierile sunt deschise pana pe 19 mai 2024.
Filmata la Bucuresti si Barcelona, INNA lanseaza Me Gusta, compusa integral de artista in limba spaniola
Vineri, 16 Februarie 2018
Cu o audienta de aproape 3 milioane de vizionari acumulate in doar doua zile pe canalul 
Audienta INNA de peste 100 Milioane de vizualizari, fiecare, pentru Ruleta si Gimme Gimme
Luni, 23 Octombrie 2017
 “Ruleta” are deja 105 milioane de vizualizari in doar 4 luni, iar Gimme Gimme” a ajuns la 100 milioane de vizualizari in 8 luni de la lansare 
S-a lansat Global Influencers. Cea mai mare agentie de influencers cu INNA, Antonia, Carla's Dreams, Lariss, Codin Maticiuc, BRomania, Mircea Bravo
Joi, 12 Octombrie 2017
 Global Entertainment - Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, si Global Influencers, agentie de influencers marketing, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Lariss, Nicoleta Nuca, GJAN, Karmen, Lucia, MIRA, Lori Ciobotaru, Yanka, Vanotek si influenceri de referinta...
Record Top Influencers: INNA, 2 miliarde vizualizari pe propriul canal Youtube si 3 miliarde pe toate
Luni, 11 Septembrie 2017
Cu aproape 3 miliarde de vizualizari in total pe Youtube si pozitionandu-se pe locul 73 in lume, romanca a depasit artisti precum Wisin, Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey, will.i.am.
Betano.com pariaza pe Liga 1 peste 700,000 euro. Surse adplayers.
Miercuri, 26 Iulie 2017
 Potrivit unor surse adplayers apropiate parteneriatului, investitita Betano in asocierea de imagine cu Liga 1 ar putea sa depaseasca si 700.000 de euro, cel mai probabil la o valoare conditionata de performantele de audienta si spectatori ale meciurilor de fotbal.
Vrea si o felie din PR, dupa 6 ani de digital. Comunicare cu ADN digital Republika.
Marti, 25 Noiembrie 2014
 Republika, una din agentiile cunoscute drept pionieri in pozitionarea pe servicii digitale, si-a alaturat de curand o echipa si capabilitati de relatii publice si comunicare unui ADN recunoscut digital.

Saatchi & Saatchi trece sub Publicis Groupe. Clientii raman la Radu Florescu, cu o agentie independenta.
Marti, 11 Noiembrie 2014
 Publicis Groupe anunta transferul brand-ului Saatchi & Saatchi catre compania consolidata Publicis Groupe Bucuresti, incepand cu 1 ianuarie 2015, data de la care cu un nume ce va fi anuntat ulterior, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor continua sa functioneze ca entitate independenta, pastrandu-si...
Prima agentie de Social Media ataca piata de PR. Republika se extinde in Relatii Publice
Miercuri, 24 Septembrie 2014
 Din informatiile adplayers, divizia de PR de la Republika va fi condusa de Zenovia Grama, cu 10 ani de experienta in relatii publice si comunicare, din care aproape patru in echipa Rogalski - Grigoriu (actuala Rogaski Damaschin). 
Concept Tempo Advertising inclus in Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Joi, 14 Noiembrie 2013
 Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
ZF: De la catastrofa la eficienta cianurarii. Basescu: Ponta, cati bani ai luat pentru Rosia Montana?
Marti, 03 Septembrie 2013
 Intr-o analiza ZF de la „Catastrofa ireparabila” la „eficienta” cianurarii, intrebarea Presedintelui Romaniei la adresa Primului Ministru vine ca un traznet dupa ce Guvernul a aprobat proiectul de lege care reglementeaza exploatarea minereurilor din perimetrul Rosia Montana.
adplayers Exclusiv: Business-ul Digital nu are viitor in Romania, daca nu scapa de capcana bugetelor de comunicare, Justin Kadima, GM, Republika
Vineri, 08 Martie 2013
 Cu o afacere a companiei interactive care a depasit in 2011, iar in 2012 s-a mentinut in cifra de 1 milion de euro, Justin Kadima, managerul si fondatorul agentiei Republika explica de ce piata serviciilor de profil stagneaza de ani buni incoace, in timp ce furnizorii de media online a crescut spre exemplu de la 20 la 40 de milioane de euro. 
 
Bucharest Design Center expune functional Exista si design romanesc
Marti, 27 Noiembrie 2012
 Saptamana aceasta, pana pe 2 decembrie 2012, Bucharest Design Center ii cheama pe toti cei pasionati de design de obiect sa vada colectia din cadrul campaniei „exista si design romanesc” expusa la complexul rezidential Alia Apartments (Bd. Maresal Averescu 7A).
3-4 Milioane EUR UniCredit Tiriac la Mediacom, 23, Rogalski Grigoriu si Republika
Marti, 15 Martie 2011
 In timp ce administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (parte a grupului WPP), UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei agentii noi pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare:  23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online)

Piata de milioane de euro din friptura la gratar. Steakhouse de 500.000 EUR pentru cea mai buna.
Miercuri, 09 Martie 2011
 Cu 500.000 EUR investiti “de la rosu” intr-o cladire de la intrarea in centrul istoric al Bucurestiului, un roman a recrutat un...
0,5 - 1 Mil. EUR campanie Farmec pentru Gerovital, cu Spoon, Cocoon, Republika si Premium PR
Joi, 15 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital are asigurate serviciile de media de Spoon si creatia de Cocoon, compaie care asigura si serviciile de branding, online cu Republika Interactive si relatii publice cu Premium PR
Traian Basescu a mers pe Social Media cu Republika
Marti, 16 Martie 2010
 „Aproximativ 6.000.000 de romani au intrat in contact online cu mesajele lui Traian Basescu in ceea ce a fost cea mai apriga campanie pe mediul online de pana acum in Romania”, spun oficialii Republika Interactive, agentie de comunicare interactiva care s-a ocupat de componenta Social Media a campaniei prezidentiale pentru Traian Basescu
Contul interactiv Farmec Cluj, la Republika
Miercuri, 10 Februarie 2010
 In functie de proiectele sau campaniile de comunicare pe Internet care ar urma sa fie dezvoltate, contul este evaluat  de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro.
Republika Blog Network bate palma cu Splendid Media
Miercuri, 30 Septembrie 2009
 Justin Kadima, Genaral Manager al agentiei interactive Republika justifica alegerea Splendid Media pentru reprezentarea retelei de bloguri proprii in piata de publicitate prin deschiderea mai mare pe care o reprezinta o regie de vanzari cu toate componentele de media, si nu specializata doar in Internet
1 2 »