Rezultatele cautarii dupa : "jucatori"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Vodafone in campanie de primavara. Doua Audi A5, 50 de premii de cate 1000 de euro, 100 smartphone-uri si milioane de premii in aplicatia My Vodafone
Vineri, 19 Aprilie 2019
 Clientii Vodafone persoane fizice pot castiga doua autoturisme Audi A5 Cabrio, 50 de premii in numerar de cate 1.000 de euro, 100 de smartphone-uri Huawei P30 Pro si 1.000 de cupoane de cate 100 de euro pentru bijuterii si ceasuri de la Oxette
Apa de la rau la robinet, intr-o camera interactiva. Apa Nova a inaugurat escape room-ul educativ H2Out
Joi, 18 Aprilie 2019
Scopul spatiului este educarea publicului in ceea ce priveste circuitul pe care il parcurge apa de la rau pana la robinet si cuprinde elemente din procesul de captare, tratare si distributie a apei.
Deloitte: Estimata in 2018 la 3,8 si 4,3 miliarde de euro, piata de fuziuni si achizitii va insuma in 2019 in jur de 100 de tranzactii
Miercuri, 16 Ianuarie 2019
 Piata tranzactiilor cu valori declarate a continuat sa fie dominata in 2018 de investitorii strategici, care au fost implicati in 56% din tranzactii, in timp ce firmele de private equity s-au regasit in 39% din volumul tranzactiilor cu valori declarate.
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Anca Vlad, fondatoarea Fildas Group, a fost ajutata la transferul de knowledge intre generatii de Conferintele Afacerilor de Familie FBN Romania
Miercuri, 31 Octombrie 2018
"FBN Romania pe noi ne-a pus pe roate si ne-a ajutat enorm. Eram (eu si fiul meu n.r) in plin proces de transfer de knowledge si nu stiam cum sa abordam subiectul, iar relatia mama fiu nu este deloc usoara." spun Anca Vlad la Conf
Zoltan Szigeti (The Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Sorin Tranca (Friends TBWA) la Analiza Publicitatii in Sinteza.
Luni, 22 Octombrie 2018
Cu afaceri de la milioane la zeci de milioane de euro pe an, fiecare, Zoltan Szigeti (Th Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Roxana Memetea (DDB), Bogdan Santea (Draft FCB) si Sorin Tranca (Friends TBWA) si Mihaela Rus ( Vitrina Advertising)...
Policolor creste cu 130% capacitatea de productie in noua fabrica din Romania
Joi, 18 Octombrie 2018
 Cu o finalizare in primavara lui 2019, in noua fabrica vor fi produse vopsele, tencuieli, emailuri, lacuri, precum si produse conexe acestora (grunduri, amorse etc.), iar valoarea investitiei se ridica la 5,4 milioane euro
Anca Stefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oreal Romania, promovata in board din pozitia de Chief Digital Officer Rusia si Kazakhstan
Joi, 11 Octombrie 2018
 Miscarea va avea loc incepand cu 1 noiembrie, Anca Stefan fiind al doilea roman care este promovat in cadrul companiei la nivel international anul acesta si totodata primul roman ce va avea si o pozitie in board-ul director.
Numarul 1 ARBOmedia motiveaza de ce intra compania pe piata de influence marketing prin The AIM - ARBO Influence Marketing
Joi, 19 Iulie 2018
"Era firesc sa ne indreptam, tot in zona digitala, catre consolidarea unor comunitati de bloggeri si influenceri care au in principal menirea de a transmite catre public, cu onestitate, mesajele lor” motiveaza Alina Alecu, Director General ARBOmedia, pentru adplayers.
Telekom a decis cine a castigat trei ani Magenta! Surse adplayers.
Vineri, 23 Februarie 2018
Dupa un concurs care a tinut in corzi trei mari jucatori ai pietei de comunicare nu doar din romania ci si internationali, Telekom a decis cine a castigat viitorii trei ani Magenta! 
SEO prin motoare de cautare de 750.000 eur pe an, in crestere cu 30%. DWF la AdPlayers Report
Marti, 20 Februarie 2018
Cu afaceri de 750.000 de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent, DWF este o agentie cu capital integral romanesc ce are ca obiectiv cresterea vizibilitatii site-urilor in rezultatele organice Google, prin servicii SEO - Optimizare pentru...
Cu 6 din 10 utilizatori de Internet, Google Chrome blocheaza formatele intruzive de publicitate online
Marti, 13 Februarie 2018
Reclame intruzive blocate: Desktop: Reclame tip Pop-up, Video care ruleaza cu auto-play si sunet, Prestitiale in video - cu countdown, Sticky ads-urile de format mare. Mobil: Pop-up, prestitiale, Formate de reclame mai mari de 30%, Reclame animate, Reclame care pornesc automat si cu sunet, Formate poststitiale cu countdown, Formate fullscreen scrollover, Sticky ads in format mare
Peste 3.000 de statii de autobuz cu panouri JC Decaux curatate intr-o noapte la New York
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
 La operatiune s-au mobilizat peste 100 de echipe de teren si utilaje de deszapezire care monitorizeaza in timp real starea panourilor si statiilor cu o aplicatie android instalata pe mobil
Cel mai tanar tatic din blogosfera, la Parenting ADS. Preia exclusiv vanzarile de publicitate DaddyCool.ro
Sambata, 13 Ianuarie 2018
 Parenting Ads, singurul HUB de digital media specializat in comunicare online pe piata de parenting din Romania, va prelua exclusiv vanzarile de publicitate pentru 
Publicitate outdoor video pe bicicleta. Tehnologie Kino-mo cu roti display, in Romania prin Perceptum
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
 Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare. 
Noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este realizata pentru FRF de Brandient
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
Timisoara: Panourile publicitare Unipole costa max. 15.000 E si nu a cazut niciunul. Cine si cui a dat cu peste 40.000 E pe un panou care a omorat un om?
Luni, 18 Septembrie 2017
 In noiembrie 2016, o prisma publicitara omora un om pe trecerea de pietoni in Iasi. Indiferent care va fi, punctual, rezultatul anchetei, in Romania sunt mii astfel de prisme sau panouri neexpertizate, iesite din perioada de autorizare sau, intr-un cuvant, ilegale.
Surse: Phoenix Media lanseaza primul instrument de administrare campanii Digital OOH: STOC, SETI 2.0
Joi, 14 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor adplayers, pe langa noul soft de administrare de Digital OOH, SETI 2.0, furnizorul de outdoor digital va mai lansa,...
Rebranding Dolce Sport la Telekom Sport cu Leo Burnett Romania si United Senses Germania
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
Beko si Jucatorii FC Barcelona isi invita fanii din Romania sa castige 4 bilete la meci cu Locuri de Joaca
Luni, 17 Iulie 2017
 Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
« 1 2 3 4 5 »