Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 12 Iulie 2023
“Povestea campaniei noastre SUMMER ME by Cupio porneste de la faptul ca ne dorim sa oferim produse care sa scoata in lumina unicitatea si frumusetea fiecaruia”, a spus Raluca Stefanescu, CEO Cupio.
Luni, 12 Iunie 2023
Deutsche Telekom lanseaza „Summer of Joy” si ofera mii de experiente muzicale gratuite in toata Europa in aceasta vara, prin care tinerii din Romania pot castiga bilete de acces la Electric Castle, dar si la alte festivaluri importante din Europa.
Marti, 30 Iulie 2019
Un numar de opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania unde peste 40 de liceeni vor in cadrul unei experiente de 6 zile cu domeniul de business din diverse unghiuri.
Miercuri, 25 Aprilie 2018
Festivalul de publicitate de la Minsk a reunit peste 927 de intrari din 15 tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS), jurizate de de un numar de 46 de experti recunoscuti in festivaluri internationale.
Luni, 03 Iulie 2017
"Coca-Cola, unul dintre cele mai relevante branduri americane, sustine crearea de noi locuri de munca pe piata romaneasca si continua sa sprijine comunitatile in care opereaza prin intermediul programelor de responsabilitate sociala.”, a declarat Hans G. Klemm, Ambasadorul SUA, in cadrul evenimentului.
Luni, 08 Mai 2017
Publicul cinefil din 14 orase din tara este invitat sa vizioneze documentare creative din Europa Centrala si de Est
Marti, 24 Ianuarie 2017
Miercuri, 21 Aprilie 2010
Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
Luni, 04 Mai 2009
Editia de luna mai a revistei editate de Edipresse AS Romania marcheaza 10 ani de la lansarea primului numar, publicatia avand potrivit declaratiilor de difuzare un tiraj vandut de 20.164 exemplare pe aparitie
Luni, 31 Martie 2008
Edipresse AS Romania acuza editorii Libertatea ca au publicat mai multe fotografii care apartin revistei Viva, fara acordul publicatiei
Luni, 10 Martie 2008
„Nu am organizat o licitatie de publicitate, pentru a pastra confidentialitatea lansarii noilor produse”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oprescu - Marketing Development Manager la Ursus Breweries
Miercuri, 20 Februarie 2008
Sorel Radu, Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet din grupul Realitatea Catavencu, raspunde intrebarilor AdPlayers privind influenta noii structuri de business a grupului in vanzarile de...
Sambata, 15 Decembrie 2007
Trimestrialul editat de Edipresse AS Romania apare din decembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, si un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 8.900 RON
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Caravana Scolareala Kinder Joy marcheaza nceperea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder Scolarii Nazdravani
Joi, 28 Iunie 2007
Revista lunara va fi aparea intr-un tiraj de 20.000 de exemplare si va avea un tarif lista (rate card) de 13.000 RON pentru o pagina de publicitate
Vineri, 18 Mai 2007
Pierre Lamunière, Presedintele Consiliului de Administratie si publisher al grupului international de presa Edipresse, a fost ales Presedinte al Federatiei Internationale a Presei Periodice (International Federation of the Periodical Press – FIPP).
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Vreau sa aduc un aer fresh n advertising asa cum am facut n moda si sper ca n scurt timp sa ajung la fel de departe n acest fel de fotografia ca si n fashion", a afirmat, pentru AdPlayers, Gabriel Hennessey - fotograf profesionist care sustine ca, pna acum, a dedicat majoritatea timpului fotografiei de moda, si ca poate spune ca a reusit sa ajunga n topul industriei de profil
Vineri, 22 Decembrie 2006
Psychologies a fost relansata n 1998 n Franta si, potrivit Edipresse, s-a bucurat de un enorm succes n ultimi 10 ani, cu un tiraj de peste 350 000 de exemplare si locul 2 n topul publicatiilor lunare din punct de vedere al veniturilor din publicitate, revista avnd de curnd editii n Spania , Italia, Marea Britanie, Rusia si China
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS Romnia va aparea ncepnd cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se ndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vrste ntre 25-45 ani, cu resedinta n mediul urban si venituri medii sau peste medie
Marti, 07 Martie 2006
Diana Klusch (foto), Director Relatii Externe, Divizia Beauty Care, Procter&Gamble spune ca pentru nominalizari "au fost consultati directori de agentie, directori de creatie si PR, pentru ca acestia sunt mai implicati in ce inseamna domeniul de frumusete si lumea mondena"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: