Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Profi si Footprints AI, startup de tehnologii avansate pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, anunta ca extind catre toate brandurile si agentiile de media oferta de campanii media si date privind comportamentul si profilul consumatorilor.
Luni, 30 Octombrie 2023
„Prin evolutia lor accelerata din ultimii ani, retelele de retail si cele de media au ajuns la o intersectie care modeleaza viitorul in industria de advertising. Astfel, am dezvoltat un ecosistem media, atat fizic cat si digital, care ajuta brandurile sa se conecteze cu cumparatorii in momente mai relevante si...
Joi, 10 Octombrie 2019
Pe durata desfasurarii Salonului Auto Bucuresti si Accesorii 2019, Galeria Tiriac Collection ramane deschisa publicului care doreste sa realizeze un tur complet al colectiei private, cu program obisnuit de functionare, de vineri pana duminica, in intervalul orar 10.00 – 19.00.
Miercuri, 02 Octombrie 2019
La Corporate Gifts Show poti sa descoperi super-gadgeturi si tehnologii de ultima generatie pentru comunicarea vizuala: aplicatii mobile pentru publicitate, gadgeturi 3D personalizabile, gadgeturi comestibile, accesorii-gadget pentru obiecte smart, obiecte promotionale personalizabile eco-friendly si multe altele.
Premiera Range Rover Velar cu Inna. Artista este partener de imagine Tiriac Auto - Jaguar Land Rover
Joi, 25 Mai 2017
Cel mai asteptat model al gamei Range Rover, potrivit Tiriac Auto, va fi prezentat in premiera publicului la Bucuresti, sambata, 27 mai, incepand cu ora 10, la Baneasa Shopping City, in prezenta artistei Inna, partener de imagine Țiriac Auto – Jaguar Land Rover.
Vineri, 05 Mai 2017
Emisiunea este difuzata in fiecare sambata de la 10.30 ora la care, pe langa noile modele de masini, cei doi realizatori promit si teste surprinzatoare cu modelele prezentate.
Miercuri, 03 Mai 2017
Pe langa noul Mercedes-Benz GLA, intre 3 si 7 mai Tiriac Auto aduce la Salonul Auto Moto din Piata Constitutiei mai multe premiere nationale pe cele sase marci pe care le reprezinta pe piata romaneasca- Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz si Mitsubishi, dar si modele istorice din Țiriac Collection
Joi, 27 Aprilie 2017
Deschis in Șoseaua Pipera ajunge pe o suprafata 800 de metri patrati, showroom-ul dispune si de un service-ul auto este dotat cu echipamente de ultima generatie ce deserveste de acum inainte exclusiv clientii celor doua marci
Joi, 20 Aprilie 2017
Evenimentul se deruleaza in perioada 20-23 aprilie, la Romexpo si mai reuneste o varietate de automobile rulate ale celor sase marci.
Miercuri, 29 Ianuarie 2014
. Poate doar mesajul pacifist al spotului Axe “ Make Love not War”, mai imprastie fumul declansat de una dintre cele mai mari batalii ale marketingului producatorilor auto.
Joi, 08 Iulie 2010
Agentia a castigat evenimentul de lansare Jaguar XJ (Premium Auto) in urma unei licitatii organizate in luna aprilie
Miercuri, 18 Februarie 2009
„Am ales OMG Romania din mai multe oportunitati pe cae le-am avut dupa despartirea de Y&R/ Team pentru ca mi s-a parut cea mai interesanta propunere si provocare profesionala”, a afirmat pentru AdPlayers, Nicu Laita, Media Director la Omnicom Media Group Romania.
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Luni, 26 Februarie 2007
250 de prieteni au sarbatorit vineri seara trecerea în anul 5 a agentiei de publicitate formate în jurul nucleului creativ Sorin Trânca - Bojan Spasic, FRIENDS Advertising având acum peste 15 clienti si o echipa de 24 de oameni, în majoritate seniori
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS România va aparea începând cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se îndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vârste între 25-45 ani, cu resedinta în mediul urban si venituri medii sau peste medie
Luni, 24 Octombrie 2005
Campania "Distractie in orice combinatie" pentru nou mall din Bucuresti lansat pentru public sambata, 22 octombrie, se promoveaza pe outdoor, tranzit, radio si prin marketing direct
Joi, 22 Septembrie 2005
La evenimentul organizat impreuna cu Skepsis Advertising in Piata Constitutiei din Bucuresti sunt prezente 70 de "avioane" Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda, Hyundai
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: