Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 29 Mai 2009
450 de oameni au fost prezenti aseara la Gala Effie, organizata la Fratelli Studios, in Bucuresti. Castigatorii Effie Awards Romania 2009 sunt urmatorii:
Miercuri, 18 Februarie 2009
„Am ales OMG Romania din mai multe oportunitati pe cae le-am avut dupa despartirea de Y&R/ Team pentru ca mi s-a parut cea mai interesanta propunere si provocare profesionala”, a afirmat pentru AdPlayers, Nicu Laita, Media Director la Omnicom Media Group Romania.
Miercuri, 22 Octombrie 2008
„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General
Luni, 16 Iunie 2008
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Joi, 15 Mai 2008
Evenimentul are loc astazi si maine (15 si 16 mai) la Crowne Plaza din Bucuresti si are printre invitati nume sonore din industria internationala de marketing direct.
Miercuri, 14 Mai 2008
Sustinuta media si de AdPlayers, conferinta Internationala de Marketing Direct - RoDirect 2008 are loc pe 15 si 16 mai la hotelul Crowne Plaza
Vineri, 14 Martie 2008
"Anul trecut am avut in jur de 800.000 - 900.000 de EUR din publicitate” a declarat Mihaela Radulescu, pentru AdPlayers, vedeta de televiziune care, de la 100 de dolari pe care ii lua in urma cu 11 ani,...
Marti, 30 Octombrie 2007
„Am avut, spre exemplu, o comanda de 30.000 de EUR pentru o luna, proiect care s-a derulat in peste 20 de site-uri”, a afirmat pentru AdPlayers, Magda Zander, Senior Sales Manager la NetBridge Investments, compania care opereaza reteaua, agentia si serviciile de publicitate online Boom
Miercuri, 13 Iunie 2007
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises
Joi, 26 Octombrie 2006
Daca Razvan Capanescu, fostul director de creatie de la Ogilvy, a plecat la Publicis, doi dintre noii creativi de la Ogilvy Group, pastoriti acum de Albert Nica, au plecat de la Publicis la Ogilvy, alegând agentia la care au mai venit, din industrie, Diana Butas, Vasile Alboiu si Maria Manoiu
Joi, 19 Octombrie 2006
Românca Elena Baguci a câstigat un contract pe trei ani, în valoare de 700.000 Euro pentru imaginea celui mai recent parfum Donna Karan care apare pe piata din Septembrie 2006, potrivit MRA, agentia care a lansat-o
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Dupa 7 ani de experienta la agentii ca BBH si Mother, din New York, Gabriela Dobre revine la Bucuresti pe pozitia de Group Creative Director la Scala JWT
Luni, 11 Septembrie 2006
"Din datele furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din România acceseaza messengerul", spune Serban Goran , Direct Communication Manager, Starcom, "din care grupa de vârsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate"
Marti, 23 Mai 2006
Pentru amatorii de statistici, AdPlayers pune la dispozitie cateva cifre interesante legate de participarea agentiilor, castigatorii si nominalizarile Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
Marti, 09 Mai 2006
Agentia de publicitate condusa de Victor Dobre semneaza campania pentru noul coffee mix Jacobs Café Latte de la Kraft
Miercuri, 22 Februarie 2006
Despre noul redactor sef Imagoo - Alexandru Bratianu, Iulian Trasa (foto), Publishing Director, Imagoo, mai spune ca il inlocuieste pe fostul redactor sef si autorul editorialului "Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f..."
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Componenta outdoor semnata de agentia Scala JWT pentru campania de Craciun se deruleaza de la inceputul lunii decembrie si in Germania, Cehia, Polonia
Vineri, 18 Noiembrie 2005
Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: