Rezultatele cautarii dupa : "iunie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
10 studenti exceptionali vor primi timp de un an o bursa lunara de 2.230 de lei. Castigatorii programului „Bursele Telekom”
Joi, 10 Decembrie 2020
,,Ii felicitam pe toti studentii care s-au inscris in program, le uram mult succes castigatorilor de anul acesta si le multumim tuturor universitatilor, asociatiilor studentesti si jurnalistilor care au promovat programul nostru si anul acesta”, declara Ruxandra Voda, Corporate Communications Director, Telekom...
OMV Petrom, la Mindshare. Agentia de media din grupul WPP a castigat contul de media planning si buying al OMV Petrom pe piata din Romania
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit agentiei de media, expertii Mindshare ofera echipei OMV Petrom servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media). Parteneriatul are obiective pe termen lung si intregeste gama pe servicii pe care agentiile WPP le ofera...
Cu peste 400.000 de euro oferiti pana in prezent, Telekom Romania lanseaza cea de-a unsprezecea editie a programului „Bursele Telekom”
Luni, 02 Noiembrie 2020
 Peste 2.300 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 115 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania de la lansarea programului si pana in prezent.
Foodpanda livreaza produse Viva din 47 de statii OMV din 10 orase
Vineri, 21 August 2020
Prin intermediul partenerialui, Foodpanda livreaza peste 130 de produse care pot fi comandate online din Viva Shop & Gastro
Piata de publicitate din Romania in scadere estimata de 9.8% pana la finalul 2020. GroupM Romania, This Year Next Year Report.
Joi, 02 Iulie 2020
 Prima data cand investitia in media online depaseste mediile offline / traditionale, la nivel global. 53%, comparativ cu 47% in 2019.
S-a redeschis Patinoarul Tiriac - Telekom Arena. Antrenamentele au fost reluate cu sprijinul Telekom, Allianz-Tiriac, Dedeman, Skoda si Simona Halep.
Marti, 30 Iunie 2020
 Dupa cum informeaza reprezentantii arenei, au fost reluate antrenamentele pentru cluburile de hochei, inclusiv cele ale echipelor sustinute de Fundatia Tiriac cu sprijinul sponsorilor Telekom, Allianz-Tiriac, Dedeman, Skoda si Simona Halep.
Viitorii studenti, la un click distanta de universitatile din Romania la primul targ educational online.  HE.RO Virtual Exhibition, 25-27 iunie.
Joi, 25 Iunie 2020
 Sute de programe educationale din toata tara, reunite pentru prima oara intr-un singur spatiu virtual, in care accesul vizitatorilor la expozitie este gratuit
CSR
Sala GymNadia s-a redeschis si a reluat cursurile de initiere in gimnastica si educatie fizica
Miercuri, 24 Iunie 2020
 Proiect dezvoltat de Fundatia Tiriac si Nadia Comaneci, sala GymNadia si-a redeschis usile pentru copii, din data de 16 iunie, cu respectarea stricta a reglementarilor impuse de autoritati privind reluarea activitatilor in bazele sportive.
Produsul Anului in categoria vopsea de par, LONCOLOR in parteneriat de imagine cu Roxen, reprezentanta Romaniei la Eurovision 2020.
Luni, 15 Iunie 2020
 Roxen devine brand ambassador al gamei LONCOLOR EXPERT HEMPStyle pentru urmatorii 3 ani. Un artist complex, cu o voce unica si profunda, versurile Roxen creeaza un univers in care totul pare a fi permis, in deplina armonie cu sloganul gamei noastre:  Culori de vis permis.
Program normal la evenimentele Muzeului Antipa, din 15 iunie pana in luna octombrie.
Vineri, 12 Iunie 2020
Printre partenerii care sustin Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa” se numara MOL Romania (Sponsor principal) si BRD Societe Generale. Parteneri media sunt Radio Romania Cultural, Centruldepresa.ro, HotNews.ro, National Geographic.
89% dintre romani cauta un pret cat mai mic, comparativ cu 60% in 2017. Telekom Romania taie costurile, nu si beneficiile, cu Telekonomie
Vineri, 12 Iunie 2020
 Procentul romanilor care cauta economia in costuri este cu atat mai importanta cu cat aceasta este cu aproape 50% mai mare decat in 2017. Potrivit oficialilor Telekom, intr-o cercetare din vremuri mai bune, in 2017, romanii care cautau cumparaturile economice si pretul cat mai mic era de aproximativ 60%, comparativ...
Raspuns la nevoia de solidaritate, in noua campanie Neumarkt. Un multumesc cum trebuie, pentru toti oamenii puternici.
Marti, 26 Mai 2020
 Cea mai recenta campanie lansata de Neumarkt®, parte din portofoliul HEINEKEN Romania, vine ca un raspuns la nevoia de solidaritate pe care fiecare dintre noi o resimte, mai mult ca oricand, in aceasta perioada plina de provocari.
Cel mai nou model OPPO, disponibil cu precomenzi la Vodafone Romania
Vineri, 22 Mai 2020
 Compania OPPO este prezenta in peste 40 de tari si regiuni, avand 6 institute de cercetare, 4 centre R&D la nivel global si un centru international de design la Londra. Producatorul are peste 40.000 de angajati care isi propun crearea unei vieti mai bune pentru utilizatorii din intreaga lume.
De ce pleaca forta de munca in strainatate? Motivatii si vulnerabilitati ale migratiei lucratorilor, in Ghidul KPMG 2020 privind detasarea internationala
Miercuri, 13 Mai 2020
Ghidul KPMG privind detasarea internationala a lucratorilor ofera printre randuri si raspunsuri la intrebarea de ce pleaca oamenii la munca in strainatate, dar si care sunt vulnerabilitatile migratiei fortei de munca, atat pentru lucratori cat si pentru companii.
Masura de urgenta Telekom Romania. Oferte pentru companiile afectate de oprirea economiei din cauza epidemiei de coronavirus
Miercuri, 15 Aprilie 2020
Compania sprijina work from home: reducere de 100%, timp de o luna, la extraoptiunea de servicii de voce mobila si internet 4G nelimitat pentru toti clientii business care au planuri tarifare limitate; Pentru companiile care se vor porta online pana pe 17 mai 2020, Telekom Romania ofera pachetul Freedom 5, cu...
Oferte noi Telekom la actualele nevoi de consum, pentru afaceri si persoane fizice: Smart TV Stick, 50% reducere la abonamente si telefoane in rate
Marti, 07 Aprilie 2020
,,Prin noile oferte comerciale, dorim sa oferim si mai multe beneficii clientilor nostri, fie ca vorbim de mai mult continut TV de calitate pentru parinti si educativ pentru cei mici, accesibil acum din smartphone direct pe televizor, abonamentul mobil cu o reducere semnificativa sau de telefoane la preturi avantajoase”, a spus Andreas...
Incepe scoala pentru Cannes. Start inscrierilor la The Alternative School / Semestrul Cannes 2020
Vineri, 07 Februarie 2020
Oamenii care activeaza in industriile comunicarii si sunt interesati sa-si imbunatateasca abilitatile strategice si creative, dar care aspira in acelasi timp la performanta internationala sunt invitati sa se alature.
Continua Scoala IAA de Marketing si Comunicare si MentorIAA. 500 de euro + TVA, in rate, pentru studenti
Luni, 27 Ianuarie 2020
Studentilor (licenta, master sau doctorat, cu sau fara frecventa, de la institutii de stat sau private) le sunt dedicate doua module din cadrul Școlii IAA: Fundamentele Marketingului si Comunicarii – 20 martie – 11 iunie, Strategie si Planificare Media – 27 februarie – 23 mai
La inceput de 2020, Editura NICULESCU KIDS aduce titluri dedicate tinerei generatii
Vineri, 10 Ianuarie 2020
 Constienta de importanta educatiei copilului in cadrul familiei, Editura NICULESCU a creat colectia KIDS care reprezinta un excelent suport informativ pentru parinti si copii. 
HEINEKEN devine partener al UEFA EURO 2020 si reinnoieste sponsorizarea UEFA Champions League, pentru 2021-2024
Luni, 25 Noiembrie 2019
 Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN: ,, Acest parteneriat este unul care completeaza celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondiala de Rugby, Formula 1 si James Bond.”
« 4 5 6 7 8 »