Rezultatele cautarii dupa : "iunie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cum a facut Lidl 1 milion de fani pe Facebook?
Marti, 27 August 2013
 „Pagina de Facebook Lidl Romania a crescut atat organic, cat si prin intermediul campaniilor de Facebook Ads foarte bine targetate.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Lidl, despre atingerea cifrei de 1 Milion de fani pe Facebook
Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:

 

Presedinte IAA Worldwide din Romania. Felix Tataru ar putea deveni Presedinte Global IAA din 2016.
Vineri, 28 Iunie 2013
 Ales de curand Senior Vice President al IAA, functia presupune ca dupa trei ani de mandat fondatorul grupului GMP va deveni automat Presedinte Mondial al IAA. Noii membri din Consiliul Director au mandate valabile pana in luna mai 2016.
McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett finaliste la Cannes Lions. Saatchi&Saatchi, finalista cu o campanie internationala.
Luni, 17 Iunie 2013
 Vodafone, Capital, Gandul.info, Doncafe si Gazeta Sporturilor sunt primii finalisti Cannes Lions 2013 din Romania la sectiunile Direct, Media, Outdoor, PR, Press si Promo & Activation 
Campanie de comunicare a publicitatii targetate comportamental.
Vineri, 14 Iunie 2013
 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .

 

UAPR solicita Antenei 3 acuratete pe informarea amendarii OUG 25
Joi, 13 Iunie 2013
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
The Economist vine in limba romana la Bucuresti
Joi, 13 Iunie 2013
 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
Primul presedinte al juriului Mobile de la Cannes Lions, Tom Eslinger, vine la ICEEfest.
Joi, 06 Iunie 2013
 Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director Saatchi & Saatchi, primul presedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes, va sustine in cea de-a doua zi a evenimentului ICEEfest ( vineri, 7 iunie) o prezentare pe tema evolutiei agentiilor de publicitate in era mobila
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
TVR tinteste audienta de sport pe Campionatul European de Gimnastica Ritmica
Vineri, 31 Mai 2013
 TVR 2, TVR HD si portalul video al Televiziunii Romane - TVR+ vor transmite Campionatul European de Gimnastica Ritmica ce se desfasoara la Viena
Itsy Bitsy inalta baloane cu 3000 de parinti si copii
Joi, 30 Mai 2013
 „Asteptam peste 3000 de parinti si copii” a declarat pentru adplayers Nadia Tataru, managerul si fondator al retelei de posturi de radio, despre evenimentul ce va avea loc sambata 1 Iunie 2013, intre orele 18.00 si 21.00 in Parcul Oraselul Copiilor din Bucuresti.
Excursie cu 10.000 de copii la groapa deseurilor colectate separat. Fabrica de ambalaje reciclate.
Vineri, 24 Mai 2013
 Dezvoltat de McCann PR, programul CSR pentru copii Laboratorul Verde al Reciclarii, a fost premiat la European CSR Awards. categoria Companii Mici si Mijlocii din cadrul competitiei.

100 de experti CNA impotriva violentei, in Scoala
Vineri, 29 Martie 2013
 Consiliul National al Audiovizualului va asigura, in perioada 1- 5 aprilie 2013,  in cadrul programului Scoala Altfel, prezenta a 100 de experti impotriva violentei in mai multe scoli si licee din toate sectoarele municipiului Bucuresti
Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

2 Mil. EUR din Goldbach Media. 2 Mil. EUR din Goldbach Audience. Vrea 300-500.000 din OOH.
Luni, 25 Februarie 2013
 Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Creative Strategist-ul Facebook se destainuie pe platforma The Blank Sheet Project
Miercuri, 23 Ianuarie 2013
Pe platforma creativa The Blank Sheet Project lansata de hartiile Arjowiggins, Ji Lee – Facebook Creative Strategiest si fostul Director de Creatie al Google impartaseste...
Parlamentari Europeni jurizeaza EACA Care Awards
Marti, 15 Ianuarie 2013
 Membri ai Parlamentului European vor juriza campanii Social Marketing la EACA Care Awards 2013 alaturi de specialisti de marketing, media si investitori in comunicare.
Acces  gratuit la 68 de furnizori la Print & Sign si Gifts Show la Romexpo
Joi, 20 Septembrie 2012

Organizat in perioada 19-22 septembrie (de miercuri pana sambata), targul se desfasoara pe o suprafata de 6000 de metri patrati si prezinta peste 100 de branduri din domeniul printului si obiectelor promotionale.

600.000 euro in campania Profi te premiaza. Licitatia BTL, online si PR - la Godmother.
Luni, 27 August 2012
 Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate
Euromedia si Beta Cons tintesc 3% din vanzarile statiilor RATB pe 2012 cu Bus-Shelter 4 More
Luni, 06 August 2012
 Euromedia si Beta Cons tintesc pentru a doua jumatate a anului in curs 3% din vazarile de publicitate outdoor din statiile de autobuz pe 2012 (Bus-Shelter) cu noul format Bus-Shelter 4 More, dupa cum a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, director vanzari  al companiilor de publicitate outdoor membre Epamedia.