Rezultatele cautarii dupa : "iulie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Boom achizitioneaza 4 oameni de la Arbomedia si un MBA
Marti, 03 Iulie 2007
Fost directorul adjunct de la MBA-ul Romano Canadian - Ionel Naftanaila si patru oameni de publicitate online de la Arbomedia - Magdalena Zander, Corina Ciocan, Gabriel Boaca plus inca o persoana, au ales regia de publicitate de la Netbridge, a confirmat pentru AdPlayers.ro, Valentin Oeru (foto) -Director Executiv la Boom
Starlink pleaca de langa Leo Burnett si Starcom
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni
Catavencu vrea de la Internet 150.000 vizitatori si audienta publicatiei tiparite
Marti, 03 Iulie 2007
"Pe viitor cei care se aboneaza la varianta online „epaper” a ziarului (versiunea digitala) vor primi automat si gratuit publicatia tiparita fizic", a afirmat pentru AdPlayers.ro, Roxana Bodea - Brand Manager la Catavencu, odata cu lansarea catavencu.ro - website-ului cu acces gratuit si a editiei digitale a saptamanalului - ecatavencu.ro
Prima TV se urca in Carvana Megastar
Luni, 02 Iulie 2007
Itinerariul Caravanei va cuprinde orasele Cluj (17, 18 iulie, Club Kharma), Timisoara (13, 14 august – Filarmonica Banatul), Craiova  (17 august – Teatrul Liric Elena Teodorini),  Iasi (21, 22 august – Teatrul Luceafarul), periplul incheindu-se la  Bucuresti ( 29, 30 august – Iride Park)
TVR1 lanseaza maine Linia Verde
Luni, 02 Iulie 2007
Prezentata de Dragos Bucurenci, emisiunea „Linia Verde” este produsa de Sign Factor, producator pentru TVR al emisiunii Patrula de Mediu, in parteneriat cu Asociatia Salvati Delta – AC si sprijinita de Energy Holding
Babel Communications vrea 1,5 Mil. EUR cu platfoma media Misiunea Casa
Vineri, 29 Iunie 2007
Crescut cu grija, astfel incat  proiectul include acumemisiune TV, revista tiparita, Internet si, mai nou, o emisiune radio, agentia de publicitate Babel Communications a lansat Misiunea Casa in urma cu 4 ani, platforma media urmand sa mai includa un portal de comert online si chiar o baza de date cuprinzand companii din domeniul costructiilor
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Ikea se apara de soare cu Ogilvy & Mather
Marti, 26 Iunie 2007
Ogilvy & Mather a dezvoltat recent o noua campanie de promovare a produselor aflate sub marca IKEA, campanie care se deruleaza in perioada 1 iunie – 31 iulie 2007
Sanoma Hearst lanseaza o colectie de decoratiuni Casa si gradina
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst
Un Bic de aventura Brands & Bears
Luni, 25 Iunie 2007
Brands & Bears a semnat noua promotie pentru gama de produse pentru barbierit Bic
Pepsi 'Traieste fotbalul adevarat' cu Graffiti BBDO
Joi, 21 Iunie 2007
Promotia ofera consumatorilor sansa de a petrece trei zile in cantonamentul echipei Chelsea si, Avand in vedere ca majoritatea consumatorilor Pepsi sunt pasionati de lumea digitala, campania de comunicare folosit in principal mediul online ca mijloc de implicare si interactiune
Media Direction, premiata pentru inovatie Pepsi la festivalul Mediamixx, īn Bulgaria
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Starcom Romania a castigat Diageo
Vineri, 15 Iunie 2007
Agentia Starcom Romania a castigat licitatia organizata de Sollers PPD, unicul importator si distribuitor al produselor Diageo, printre care se numara Johnnie Walker, Smirnoff, J&B, Baileys si Metaxa
Noaptea Devoratorilor de Publicitate scoate 500.000 EUR din Bucuresti si de pe Litoral
Vineri, 15 Iunie 2007
Dan Chisu, Producatorul general al Noptii Devoratorilor de Publicitate care va incepe in noaptea dintre 15 si 16 iunie la Bucuresti, a estimat pentru ADPLAYERS.RO ca numarul total al participantilor la evenimentul care se va derula in Capitala, pe Litoral si intr-o serie de alte orase din Ardeal se ridica la aproximativ 35.000 de oameni
Buget de 1,5 Mil. EUR pentru IAA European Summit
Joi, 14 Iunie 2007
Cea mai importanta reuniune a profesionistilor europeni din industria de marketing si comunicare care va avea loc la Bucuresti ii are printre invitatii de onoare pe Alan Rutherford (Vice President, Global Media, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Adrian Sarbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman...
FRIENDS Advertising castiga o promotie extrema Rexona Men
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Aveam nevoie de o agentie capabila sa inteleaga instantaneu ce avem noi nevoie, iar FRIENDS este genul acesta de agentie", motiveaza Bogdan Toacse, Deo Category Manager Unilever SCE, alegerea agentiei pentru campania promotionala REXONA MEN
Northfoto deshide hipermarket pentru 1 Milion de imagini si la Bucuresti
Miercuri, 06 Iunie 2007
Potrivit sursei, reprezentanta Northfoto detine cea mai mare banca de imagini electronice din tara, cu peste un milion de fotografii ce pot fi descarcate de pe site-ul agentiei, in prezent, furnizorul de imagine lucrand deja in Romania cu trusturi de presa precum Ringier, Sanoma Hearst Romania, Edipresse si PubliMedia
Presedintele CNA, Ralu Filip a murit
Miercuri, 23 Mai 2007
In varsta de 48 de ani, Ralu Filip, Presedintele CNA a incetat din viata, in urma unui atac cardiac
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
1.200.000 USD īn promotia aniversara Vodafone - 10 ani
Marti, 17 Aprilie 2007
Andreea Stanescu, Senior Director Marketing – Consumer Market la Vodafone Romānia a declarat, pentru AdPlayers, ca valoarea totala a premiilor pentru promotia aniversara speciala "Zeci de mii, zi dupa zi" va fi de 1.200.000 USD