Ordonare dupa: data / relevanta
Fetele de la 'Spalatoria de barbati' Axe au vrajit sub presiune 500 de reprezentanti ai sexului tare
Luni, 07 Iulie 2008
Sexi-spalatoresele au folosit la Bestfest 7.000 de litri de apa si 250 de geluri de dus AxeMarti, 24 Iunie 2008
Contactata de catre AdPlayers, fostul oficial de relatii publice a afirmat ca s-a despartit in conditii amiabile de echipa Realitatea TVJoi, 19 Iunie 2008
GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media
Miercuri, 18 Iunie 2008
Group Marketing Manager Europa FM & Radio 21, Anca Gheorge lucra pentru Lagardere Radio International Group (LARI) din septembrie 2006, dupa ce a fost Director de Marketing TVR
Vineri, 13 Iunie 2008
Iniante de a fi numit redactor sef adjunct, pe langa Evenimentul Zilei (2001), Macovei a mai lucrat pentru Ziarul Financiar, Cotidianul si Business Standard
Luni, 02 Iunie 2008
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
Joi, 17 Ianuarie 2008
Cu o retea formata din peste 100 de fotografi si parteneriate France Presse, EPA, Reuters, Vario Images, divizia Mediafax Foto distribuie peste 4,6 milioane de imagini de arhiva
Marti, 20 Noiembrie 2007
Holdingul a inceput cu proprii angajati campania ecologica "Schimba-ti becul din casa! Economisind energie, salvezi planeta"
Luni, 12 Noiembrie 2007
Cu o experienta de „5 ani in presa si aproape 5 pe internet” dupa cum spune chiar Ionut Oprea in dreptul la replica pe AdPlayers, fostul piarist de ieri, actualul director executiv al asociatiei IAB si membru in juriul Internetics de azi, ne sfatuia in urma cu 3 luni cand inca nu avea o agentie sa „Nu lasati pe umerii agentiei de publicitate, sau, mai rau, a celei de media,...
Joi, 08 Noiembrie 2007
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
Luni, 15 Octombrie 2007
Organizata la Howard Johnson din Bucuresti, prezentarea de vanzari si-a propus sa promoveze canalul tv Animaxn in industria de advertising
Marti, 09 Octombrie 2007
Saptamanalul "femeia de azi" a atins, in luna august 2007, vanzari de aproape 150.000 de exemplare pe editie (conform BRAT citat de editori), peste vanzarile “Libertatea pentru femei”, publicatie care, potrivit BRAT vindea in iunie 137.545 copii pe editie si, conform sondajelor la chiosc efectuate de Departamentul de Distributie al Sanoma Hearst Romania,...
Vineri, 05 Octombrie 2007
Serviciul ofera interpretari grafice ale stirilor zilei, care vin in completarea fluxului zilnic de stiri Mediafax din sport, economie, politica, social si altele
Vineri, 05 Octombrie 2007
Seria de evenimente si-a desemnat castigatorii, marile premii constand in 10 LCD-uri, valoarea totala a premiilor din cadrul extratombolei depasind 50.000 RON
Luni, 10 Septembrie 2007
Logan este o masina pe care poti conta, o masina care nu te lasa la greu, formulat, spun autorii, si in sloganul – „Conteaza pe Logan”
Vineri, 07 Septembrie 2007
Editia din acest an va aduce 4 premii Epica d’Or la categoriile Film, Press, Outdoor si Interactive, spre deosebire de Epica 2006/2007, cand festivalul oferea doar doua astfel de distinctii
Vineri, 17 August 2007
Prin intermediul campaniei sociale „Bicicleta este sanatoasa”, 300 de copii vor primi bicilete datorita parintilor care au raspuns corect la o intrebare din lumea povestilor
Vineri, 17 August 2007
“Pâna acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 pâna la sfârsitul programului de comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
Vineri, 10 August 2007
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
Joi, 09 August 2007
Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: