Rezultatele cautarii dupa : "istorie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
“Ne-am apropiat de 1 milion de euro, in 2008 Ana Iorga, Lemon Studio
Marti, 20 Ianuarie 2009
 Agentia de publicitate estima in iulie o cifra de afaceri pe 2008 de 1 Milion EUR
Altex a parasit Starcom (Leo Burnett Group), si va fi administrat de Mediaedge:cia
Luni, 27 Octombrie 2008

Contul de aproximat la 4-5 Milioane EUR ar urma sa ajunga in portofoliul noii agentii de media incepand cu luna noiembrie.

 

Golden Drum, banii inapoi!
Miercuri, 08 Octombrie 2008
Golden Drum jurizeaza cu „un om care nu a fost niciodata implicat in procesul creativ” dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Ema Prisca - Creative Director, Graffiti BBDO, si...
Acasa TV:  4 ore cu 15.5% rating si cota de piata de 33.1%, pe 1 iunie
Joi, 05 Iunie 2008

Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani

Dragos Grigoriu (Tempo): ''Vrem sa luam premii si sa facem campanii de succes''
Marti, 22 Aprilie 2008
Venirea celor doi oameni de creatie este o oportunitate pe care am calculat-o in raport cu parcursul agentiei si planurile noastre imediate. Nu este vreo decizie care sa...
Oameni noi la creatia Scala JWT
Joi, 28 Februarie 2008

Luminita Vrote - Art Director, Mona Petre - Graphic Designer si Alexandru Paul Talamba – Ilustrator se alatura agentiei de publicitate

McCann PR premiata pentru 'Cartea Zâmbetelor Coca-Cola'
Marti, 18 Decembrie 2007
Agentia McCann PR  a castigat European Excellence Award la categoria "Corporate Media - Company Brochure", cu proiectul "Cartea Zambetelor Coca-Cola"
Tymbark Maspex sustine emisiuni TV
Marti, 11 Decembrie 2007
Nou lansata gama de Multivitamine Tymbark se alatura emisiunii “Dansez pentru tine” de la PRO TV, prezenta produsului in seriale cum sunt “Clanul Spranceana” de la Antena 1, “Razboiul Sexelor” de la Acasa TV sau noi productii ca “Anticamera presedintelui” de la PRO TV
Garanti Bank lucreaza cu Cohn&Jansen, Trust Vision si V+O Communication
Luni, 03 Decembrie 2007
Lansarea Bonus Card a fost conceputa de V+O Communication (consultanta in comunicare) si sustinuta de agentiile Cohn&Jansen (publicitate) si Trust Vision (BTL)
Turner Broadcasting a semnat cu Cable Direct pentru Cartoon Network
Luni, 19 Noiembrie 2007
Parteneriatul pentru vanzare de spatii publicitare in Romania are loc in urma unei licitatii
GMP semneaza “Razboiul strazii” pentru Fundatia Concordia
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Publicitatea romaneasca in perioada comunista
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Cu buget de 500.000 EUR, Wabe comunica prin AD(D)VERITAS
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Presedinte si CEO JWT Canada; Tony Pigott vine la IAA Summit
Miercuri, 29 August 2007
Global Director pe Social Marketing prin ETHOS (divizia de CSR din cadrul JWT) si totodata Presedinte si CEO al JWT Canada, Tony Pigott (foto) vine la Bucuresti pentru a participa la conferintele dedicate CSR-ului
BrandTailors confirma ca a încheiat 2006 cu peste 500.000 USD
Miercuri, 29 August 2007
“Am fost surprinsa placut sa constat ca si in 2006 am performat mai bine decat competitorii nostri care au avantajul de a fi inceput afacerile cu cel putin 2 – 3 ani inaintea noastra”, spune Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors despre compania care a incheiat 2006 cu o cifra de afaceri de 506.664 USD, citand date oficiale publicate in aceasta vara pe site-ul...
„Au impresia ca totul începe cu ei” Marian Petcu, Conf. dr. la Universitatea din Bucuresti, despre specialistii nostri în comunicare
Marti, 28 August 2007
„Specialistii nostri nu au cultura comunicationala, nu au repere culturale din profesia lor, au impresia ca totul incepe cu ei”, a afirmat, pentru AdPlayers, Marian Petcu - Conf. dr. la  Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii – Universitatea din Bucuresti , autor al titlului „O istorie Ilustrata a Publicitatii Romanesti” si al viitoarei carti...
Cand v-ati spalat ultima oara copiii la o spalatorie auto MOL?
Joi, 26 Iulie 2007
Cu MOL Body Wash, un inedit instrument de marketing, producatorul vine cu  o modalitate de racorire pe timp de canicula prin amplasarea unei echipament similar spalatoriilor auto - spuma din toate partile, urmata in faza urmatoare de un aparat de aburi indeparteaza spuma parfumata, iar ultima cea a uscarii – exact ca intr-o spalatorie auto
GMP are aproape 4 Mil. EUR pe primele 6 luni din 2007 si estimeaza 8-9 Mil. EUR pana la sfarsitul anului
Miercuri, 04 Iulie 2007
La 7 ani de existenta, compania care a semnat ultimele campanii pentru Basescu inregistra anul trecut 9 Mil. EUR si un profit de 1,13 Mil. EUR, estimeaza o cifra de afaceri similara cu cea de anul trecut, dar probabil cu un profit mai bun, a declarat pentru AdPlayers.ro Felix Tataru, Presedinte, GMP Group
Kandia-Excelent: cel mai dulce moment  Cadbury Schweppes din 300 Mil. EUR
Miercuri, 13 Iunie 2007
Cel mai mare producator de dulciuri din lume - Cadbury Schweppes, anunta ca a achizitionat 93.32% din actiunile Kandia-Excelent S.A., una din cele mai importante companii din domeniul dulciurilor pe piata romaneasca estimata la 300 Mil. EUR
'AdOr traieste din inertie. Din entuziasmul anilor frumosi', Dan Moldovan si Adrian Tuluca (Propaganda), la AdOr 2007 Exclusiv
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun  ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
« 7 8 9 10 11 »