Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 07 Februarie 2024
Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și...
Luni, 05 Decembrie 2022
,,Prin angajamentul nostru fata de diversitate, echitate si incluziune, ne angajam sa cautam noi perspective, sa sarbatorim diferenta si sa construim o cultura incluziva in care toti membrii echipei isi pot aduce sinele autentic la locul de munca” spun initiatorii proiectului.
Marti, 26 Februarie 2013
Potrivit The Gunn Report for Media 2012, cei mai creativi investitori globali in media sunt Coca-Cola, care totalizeaza 97 puncte din 28 de competitii diferite in comunicare, urmata de McDonald’s (76 puncte) si Ikea (46 puncte)
Luni, 21 Martie 2011
O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea
Duminca, 28 Martie 2010
Prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, juriul AdPrint 2010 a acordat cinci trofee de aur si cate sase de argint si bronz, intr-o competitie in care s-au inscris 58 de agentii, cu un total de 318 lucrari:
Razvan Iancau: "Alegerea Media Investment s-a facut in acord cu deciziile managementului Bricostore"
Marti, 08 Decembrie 2009
Cu doar 2- 3 luni in marketingul companiei, mandatul fostului responsabil de marketing s-a desfasurat in aceeasi perioada cu importante decizii privind alegerea unor furnizori de media si servicii de tipar
Duminca, 18 Februarie 2007
The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar în topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
Marti, 15 Noiembrie 2005
Raportul care scoate la lumina clasamentul creativitatii mondiale in media, a desemnat OMD "Cea mai creativa agentie de media din lume" si Publicis Groupe Media "Cea mai creativa retea de media din lume"
Miercuri, 25 Mai 2005
Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: