Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 18 Noiembrie 2005
Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Pe langa Adelina Mustata (31 ani), agentia de publicitate a achizitionat-o pe BTL si PR pe Raluca Dobre (26 ani) si un nou director financiar -Mihaela Vacarus (28 ani)
Luni, 07 Noiembrie 2005
Desfasurata impreuna cu agentia Brands&Bears, campania "Orice vis ai, Winchester il indeplineste!" este sprijinita de alte trei seturi de premii
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest va avea un nou sediu pe strada Barbu Vacarascu si noi numere de telefoane incepand cu jumatatea lunii noiembrie
Luni, 31 Octombrie 2005
"Pusculita vie" merge pe un spot TV cu 2 executii, machete de presa, campanie online si materiale informative
Vineri, 28 Octombrie 2005
Agentia de publicitate ADDV Euro RSCG Bucharest deruleaza o campanie neconventionala pana la sfarsitul anului in Plaza Romania si Bucuresti Mall pentru frigiderele side-by-side de la LG Electronics
Miercuri, 26 Octombrie 2005
Ioana Hurdubelea, Gabriela Nanu si Andreea Bernicu sunt noile achizitii ale agentiei de publicitate pe comunicarea bellow the line (BTL)
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania care se deruleaza in perioada 3 octombrie – 23 decembrie este sustinuta de doua spoturi TV, presa scrisa, postere, spoturi radio si activari in magazine
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Stefan Chiritescu ( 27 ani ) a mai lucrat la Tempo Advertising, Friday&Friends si Vitrina
Luni, 17 Octombrie 2005
Paul Tanicui, noul copywriter al agentiei, spune ca i-a descoperit pe Tamango, Napoleon, Clasic si este producatorul primului disc al trupei Iagalo (taraf de lautari din Clejani) cu Zdob si Zdub
Miercuri, 12 Octombrie 2005
Despre Golden Drum 2005 - Andrei Bortun, General Manager, Millenium Communications
Marti, 04 Octombrie 2005
Impreuna cu Starlink si Brandstorming, compania specializata in amenajari interioare si instalatii a demarat campania "11 ani pentru noi, 11 % pentru tine" si zilele portilor deschise pana la 31 octombrie
Vineri, 30 Septembrie 2005
Alaturi de sora vedetei, "Chit", Publicis Romania a filmat la Istambul al doilea spot, "la un an de la succesul inregistrat de primul spot Color Naturals"
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Turneul 2005 a fost si prima editie profitabila, avand un buget de 650.000 EUR
Marti, 27 Septembrie 2005
Produsa in serie limitata, noua Stella Artois 0.33 l in sticla de aluminiu este promovata pe canale HoReCa de agentia Momentum
Luni, 26 Septembrie 2005
"Totul s-a intamplat repede si neasteptat" spune Andreea Dragomir, ex-copywriter la TBWA Bucuresti
Joi, 22 Septembrie 2005
Din suma colectata vor fi sustinute servicii catre aproximativ 3.000 de beneficiari din Bucuresti – batrani, copii din familii sarace, bolnavi si persoane cu handicap
Joi, 22 Septembrie 2005
Cu 268 lucrari inscrise din cele 2.483 inregistrate in total la festival, Romania a luat deja locul doi la inscrieri, lasand tarii gazda locul 1 si un avantaj usor de doar 30 de lucrari
Miercuri, 21 Septembrie 2005
Campania de loialitate "Efectueaza 5 transferuri si poti castiga una din cele 5 Skoda Fabia" derulata de Leo Burnett si Starcom a dat prima Skoda Fabia din cele 5 care vor fi acordate pana la sfarsitul anului
Joi, 15 Septembrie 2005
Desfasurata in perioada 11 iulie – 31 august, promotia de vara "Lasa-te condusa de senzatiile Camay!" a dat marele premiu unei Marii, chiar de Sfanta Maria
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: