Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata
Incepand de la jumatatea lunii aprilie 2008, KFC va desfasura o noua campanie de promovare in Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti,Targu Mures si Timisoara.
Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti
Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei
Noul set de statistici indica informatii precum tara de provenienta a vizitatorilor, judetul, orasul sau clasa IP
Festivalul de creatie se adreseaza comunicarii europene si va avea loc intre 15 si 17 mai
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
In 2006-2007, “Marina” s-a situat in topul primelor 25 de productii urmarite de publicul hispanic din Statele Unite
Grapefruit a finalizat recent procesul de branding pentru noua vopsea Zertifikat de la Köber, campania de advertising fiind semnata de CAP