GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media
Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adverstising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe.
Ian Gearing a ocupat timp de 5 ani pozitia de director general al Friesland Foods Malaezia si alti 5 ani pe aceeasi pozitie in Tailanda
Group Creative Director la Lowe & Partners, Andreea Chirica a fost in juriul competitiei publicitare Adrenalinas din Lituania
George Iliescu, Director General Adjunct, Operatiuni Tehnice Pro TV, a incetat din viata duminica dimineata in urma unui stop cardiac
Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Iniante de a fi numit redactor sef adjunct, pe langa Evenimentul Zilei (2001), Macovei a mai lucrat pentru Ziarul Financiar, Cotidianul si Business Standard
Divizia de event marketing Y&R este cordonata de Ileana Pescariu, Managing Partner, si Joaquin Bonilla, Executive Creative Director,
195 de radiodifuzori: 93 de televiziuni centrale si locale, 36 de televiziuni prin cablu si 66 de posturi de radio s-au angajat in campania electorala
Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger
Redactor sef este Martin Švehlák, iar Director General al Mediafax Cehia este Mihai Predescu, fost redactor sef la Stirile Pro TV intre 1996 si 2001, iar apoi producator general la Pro TV, pana in 2004.
Potrivit reprezentantilor de vanzari Splendid Thematics, pe acelasi target postul a fost urmat de Cartoon Network (2.0%) si Minimax (1.5%).
Iuliana Stere (26 ani) va gestiona comunicarea online pentru Orange, GSK, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Austrian Airlines, Millennium, Bayer
Agentia de publicitate The Ad Store se va ocupa integral de promovarea canalului de nisa specializat in gastronomie Brava TV