Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 08 Iunie 2017
La cea de-a sasea editie a concursului au fost desemnati sase castigatori: Asociatia Nationala a Surzilor din Romania Filiala Bucuresti, Asociatia Tandem, Asociatia Persoanelor cu Deficiente de Auz „Asculta viata!”, Asociatia Nationala a Surzilor din Romania Filiala Buzau, Asociatia Metodelor Alternative de Integrare Sociala si Asociatia pentru Formare.
Joi, 02 Martie 2017
CNA a decis sa sanctioneze postul de televiziune TVR 1 cu somatie publica pentru o editie a emisiunii „Romania 9”, in care deputatul Sebastian Ghita, a formulat o serie de acuzatii la adresa d-nei procuror sef DNA, Laura Codruta Kovesi, fara ca moderatorul, Ionut Cristache, sa-i solicite acestuia dovezi
Vineri, 24 Februarie 2017
Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Marti, 07 Februarie 2017
Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
Luni, 19 Decembrie 2016
Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Joi, 15 Decembrie 2016
Superkombat este practic urmasul promotiei Local Kombat, brand lansat in Romania tot de Eduard Irimia la inceputul anilor 2000.
Marti, 03 Mai 2016
Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Joi, 14 Aprilie 2016
Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
Marti, 08 Decembrie 2015
Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Marti, 27 Octombrie 2015
Joi, 10 Septembrie 2015
Cu ocazia Festivalului International George Enescu, pentru a incuraja atat parintii cat si copiii sa descopere opera marelui compozitor, Baneasa Shopping City expune o productie inovatoare sub forma unei cutiute muzicale de dimensiuni impresionante.
Joi, 11 Iunie 2015
Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)
Marti, 13 Ianuarie 2015
Din toata estimarea, numai compania de publicitate pe bloguri Standout a atras intre 200.000 si 300.000 de euro, potrivit managerului, Ionut Oprea
Miercuri, 30 Iulie 2014
In urma unei competitii adresate pasionatilor de design, lucrarea castigatoare pentru o editie limitata DERO va fi premiata cu 4000 de lei, iar cele 10 finaliste vor primi cate 1000 de lei.
Marti, 28 Ianuarie 2014
„Preconizam incheierea anului 2013 cu la un nivel comparabil cu 2012. Tendinta este de mentinere” a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, sales director al grupului de companii Euromedia
Luni, 27 Ianuarie 2014
Ana Naie, marketing manager Euromedia, a afirmat pentru adplayers ca nu comenteaza daca noile numiri vor aduce schimbari in politica de personal.
Joi, 23 Ianuarie 2014
Viitorul manager va ocupa pozitia ramasa vacanta la conducerea Euromedia, in urma plecarii lui Bogdan Vasile, fostul numar 1 al companieiMiercuri, 13 Noiembrie 2013
Noul site vincon.ro realizat de departamentul digital al agentiei Propaganda vrea sa puna accent inclusiv pe portofoliul de vinuri premium si superpremium si premiile castigate de catre acestea in competittiile internationale, insuficient vizibile pe vechea pagina de internet.
Marti, 18 Iunie 2013
Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: