Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Vineri, 30 Septembrie 2005
Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
Joi, 29 Septembrie 2005
"Licitatia a fost stransa, participand nume mari din industria publicitatii, insa finalul a venit ca o surpriza poate neasteptata pentru unii, dar binemeritata pentru The Ad Store" spune Remus Frunza, General Manager al agentiei
Vineri, 15 Iulie 2005
Pe langa acestea, compania doneaza in fondul special creat de Guvernul Romaniei peste 2 milioane de lei noi (mai mult de jumatate de milion de euro)
Luni, 04 Iulie 2005
Emanuela Ionescu ( 28 ani) a mai lucrat la Open Public Services, Integral Promotion si United Communications
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Marti, 14 Iunie 2005
Sase conferinte si doua workshop-uri vor strange maine (15) si joi (16) la "ARBOmedia Annual (re)Source" 2005 cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti
Miercuri, 18 Mai 2005
Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Joi, 21 Aprilie 2005
De la 1 mai, Grupul Editorilor si Difuzorilor de Presa va „inchiria” si publicitate printr-un parteneriat incheiat cu regia de publicitate Splendid MediaZece
Luni, 18 Aprilie 2005
Derulata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” noua campanie QAB cuprinde spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
Joi, 07 Aprilie 2005
Festivalul merge pe 7 categorii si inchide inscrierile in preajma Sarbatorilor de Pasti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: