Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 22 Noiembrie 2019
Editura Herald poate fi gasita la Standul 4 (Parter, Complexul Romexpo, Pavilion B2), unde participa cu peste 300 de titluri aflate la reducere (15-35%) si cu noi titluri semnate de Gitta Jacob, Thomas Cleary, Henry Ford, Adolphe Franck, Franciscus Mercurius Van Helmont, Ananda Coomaraswamy, John William Draper,...
Vineri, 01 Noiembrie 2019
De la zahar, la faina, la ulei si pana la obiecte total neasteptate, in perioada electorala, partidele apeleaza la ce ne este deja cunoscut ca troc electoral. Pentru a contracara trocul electoral, Funky si Kubis au amenajat si o expozitie care poate fi vazuta pana pe 2 noiembrie la Nod makerspace din Bucuresti. De...
Marti, 08 Octombrie 2019
Luna septembrie a Top 3 ADC aduna - in categoriile Digital, TV si Experiential/BTL - 15 proiecte si 10 agentii castigatoare. Toamna aduce, astfel, campanii diverse, despre inceperea scolii, noutati in the food corner, pariuri si meme-uri, dar si idei de viitor,...
Marti, 27 August 2019
Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital,...
Joi, 22 August 2019
Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
Luni, 19 August 2019
De la infiintare, DB Global Technology a derulat un numar total de 700 de proiecte IT, avand o valoare globala de peste un miliard de euro, constand in solutii inovatoare de tehnologie a informatiei si aplicatii software, realizate de cei peste 900 de specialisti, angajati si colaboratori.
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
Vineri, 05 Iulie 2019
ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
Marti, 09 Aprilie 2019
Adela Popescu, Dana Rogoz, Anca Ciota, Anca Sina Serea, Deea Codrea, Larisa Iordache sunt cele 6 ambasadoare ale caror povesti reflecta atat de bine toate categoriile principale sustinute in campania WOMANISM: „Aceasta noua...
Marti, 26 Martie 2019
„Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
Luni, 18 Februarie 2019
Expozitia este organizata de Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza in cadrul Proiectului Cultural Contemporanii si Wacom
Joi, 31 Ianuarie 2019
Oamenii Mari, care au stat in spatele celor mai apreciate 28 de proiecte caritabile, de tehnologie, sport, lectura, muzica, sanatate, programe pentru profesori, jurnalism, social media sau eco educatie au fost aplaudati la Gala Itsy Bitsy – Lideri pentru Liderasi
Vineri, 18 Ianuarie 2019
Cu proiecte de voluntariat ajunse la sfarsitul lui 2018 la editia cu numarul XXII, platforma Our Big Day Out a fost fondata de o mana de oameni in frunte cu Alexandra Tinjala si deruleaza pe intreg parcursul anului activitati in sprijinul copiilor institutionalizati care traiesc sub limita saraciei, al copiilor,...
Joi, 15 Noiembrie 2018
Pe 16 noiembrie, in seria „Romani care au schimbat lumea”, la TVR 1 sunt programate: de la 22.45, documentarul Irinei Pacurariu despre George Emil Palade, iar de la 23.10, filmul dedicat lui Eugen Ionescu, realizat de Andrei Magalie.
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Joi, 23 August 2018
In timp ce de la Chief Information Officer (CIO) se asteapta sa livreze schimbari organizationale de anvergura, cu echipe percepute ca avand performanta inalta si orientate catre rezultate, v
Vineri, 03 August 2018
„Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma...
Joi, 02 August 2018
Cu expertiza de peste 20 de ani de publishing si vanzari de publicitate, Nicoleta Nedea este unul dintre cei mai longevivi oameni de publishing din Romania. Ea va ocupa postul de Chief Revenues Officer in noul proiect de publishing.
Joi, 19 Iulie 2018
ADC Romania a ales cele mai bune creatii ale lunii iunie in categoriile de TV, Digital, OOH si Experiential/BTL, dar si lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia Romania: Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie.
Joi, 21 Iunie 2018
Argintul merge la Lidl, GSK si Ursus Breweries, iar bronzul la Siveco, Azomures si Grupul Electrica
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: