Rezultatele cautarii dupa : "ioana"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Punct Card, BRD, din nou de la ADDV Euro RSCG
Luni, 26 Mai 2008

ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card

GMP PR - 2 Premii Gold si o nominalizare la Sabre Awards
Vineri, 23 Mai 2008
"Avem doua gold-uri si o nominalizare la 'cea mai buna campanie in Europa de Est' ", a afirmat pentru AdPlayers, Ioana Manoiu, sefa GMP PR, prin telefon, de la Venetia
Director de Creatie GMP, Carmen Tiderle intra in concediu la Leo Burnett
Miercuri, 21 Mai 2008

Dupa Emilian Arsenoaiei care se despartea de GMP pentru Leo Burnett, Carmen Tiderle este al doilea Director de Creatie care pleaca la agentia de publicitate condusa de fratii Iordache

 

Reputatia Burnetterilor
Marti, 29 Aprilie 2008

Ce s-ar fi facut  Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?

Adrian Preda: ''Eu nici macar nu aveam ca optiune Tempo, insa Dragos (Grigoriu, n.r) a avut un discurs foarte clar''
Miercuri, 23 Aprilie 2008

Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei

''Eu raman la Leo''Razvan Matasel, Deputy Managing Director
Luni, 21 Aprilie 2008
„Sustin 100% aceasta restructure grea”, spune deputy-ul Leo Burnett, care admite ca restructurarea agentiei de publicitate nu este deloc un proces usor
Leo Burnett: ''Colegii nostri sunt maturi si profesionisti si au inteles acest lucru''
Luni, 21 Aprilie 2008

„Este o decizie de business fireasca si normala, pe care orice companie o ia la un moment dat”, justifica Ioana Iordache, CEO, Leo Burnett despartirea de mai multi oameni ai agentiei de publicitate

Bancpost: Contul Perfect, de la Scala JWT
Vineri, 21 Martie 2008
Agentia de publicitate Scala JWT a dezvoltat si lansat recent campania de comunicare pentru cel mai nou produs Bancpost, Contul Perfect
Fundatia Copii Sanatosi la masa rotunda cu Premierul Marii Britanii
Vineri, 29 Februarie 2008

Evenimentul a avut loc la invitatia premierului britanic, Gordon Brown, si a sotiei sale, Sarah Brown

ING, Cap
Bugetul ING Credit Card, la Cap
Vineri, 22 Februarie 2008

Campania este programata pe outdoor, presa, internet si altele

 

Millennium Bank la 3 luni: recunoastere asistata 56,1 % si notorietate spontana 10,8%
Luni, 11 Februarie 2008

In campania de lansare locala, Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR acum Rogalski & Grigoriu PR

Actionariatul Starcom MediaVest: Publicis Groupe - 35%, Carmen Chipuc - 5%, Stefan si Ioana Iordache – 60%
Miercuri, 06 Februarie 2008
Avand in componenta Starcom, Starcom Direct si MediaVest, cele 3 entitati de media reunite sub Starcom MediaVest Group va pastra actionaratul fostei agentii Starcom, si are in prezent 40 de angajati
Cota de piata de 15% pentru Europa FM, cu Brandstalk
Joi, 24 Ianuarie 2008

Testata in ultimul trimestru al anului 2007, oficialii campaniei „Romania zambeste cu Europa FM” citeaza din Studiul de Audienta Radio (SAR) audiente mai mari fata de anul precedent

Pfizer, la GMP
Marti, 22 Ianuarie 2008

Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat

Concediat in 2003, Elite s-a intors in Leo Burnett, fara licitatie
Joi, 17 Ianuarie 2008
In ultima parte a anului 2007, Elite a lucrat cu Graffiti BBDO - pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears  - pentru evenimentul de lansare Selected Gold si campania de Craciun
GMP PR - 'Newcomer agency of the year' la European Excellence Awards
Marti, 18 Decembrie 2007
“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner GMP PR, vorbind despre premiul castigat la European Excellence Awards 2007
Dinamo joaca in liga IAA Romania
Luni, 03 Decembrie 2007
Alaturi de primul club de fotbal, la IAA au mai aderat Phoenix Media, Breakfast si Loco Branding&Communication
Prima campanie dezvoltata local pentru La Festa, de ADDV Euro RSCG
Joi, 22 Noiembrie 2007
ADDV Euro RSCG a semnat prima campanie de imagine dezvoltata la nivel local pentru La Festa de la Tymbark Maspex Romania, creatia fiind importata anterior din Polonia
Starlink Group a sarit de 80 de oameni
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
The Practice vrea 700.000 EUR pe 2007 si crestere de 30% pe 2008
Miercuri, 14 Noiembrie 2007
„Lucram pe profit inca din luna martie a acestui an si pana la finalul anului preconizam o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 euro”, afirma Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice