Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 01 Februarie 2023
“Primul an nu e usor. Onoarea e de partea celor care continua”, spune noua campanie HONOR Romania. Lansata sub platforma globala #HONORtobewithyou, campania se intampla exclusiv in digital si isi propune sa ne aminteasca tuturor despre primul an de activitate, de la job, la pasiune sau chiar business....
Marti, 03 August 2021
„Bucurestiul pare sa fie ilustrat preponderent prin povesti negative in ultima vreme. Dar printre ele, in viata de zi cu zi, ne lovim si de povesti frumoase, inaltatoare, cu protagonisti care sunt eroi fara sa stie si fara sa vrea” spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie DDB Romania.
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
Miercuri, 28 Octombrie 2020
Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
Marti, 26 Martie 2019
„Campania de comunicare a fost realizata in colaborare cu Publicis Romania, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”” au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare Enel, care mai precizeaza ca prima campanie promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, se desfasoara in...
Luni, 18 Februarie 2019
Expozitia este organizata de Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza in cadrul Proiectului Cultural Contemporanii si Wacom
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
Sambata, 17 Februarie 2018
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii de relatii publice Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 20.4 puncte de rating si 50.4% share, de peste cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi,
Marti, 07 Noiembrie 2017
Oamenii continua sa stea pe scaunul rezistentei initiat de magicHome, pana mai strang inca 60.000 SMS-uri necesare finalizarii proiectului, anunta reprezentantii initiativei de strangere de fonduri
Joi, 30 Martie 2017
In anul 2016, sportivii Judoka Bears din Riomania, echipa fondata de Asociatiei Down Bucuresti, care foloseste judo adaptat ca terapie de recuperare fizica a persoanelor cu Sindrom Down, au castigat la competitiile europene, o medalie de aur, patru de argint si sapte de bronz si sunt hotarati ca in 2017 sa aibe rezultate mai bune.
Inca mai puteti trage la premii IAB MIXX Awards. Totul despre categorii, juriu, cand si unde in 2017
Luni, 20 Februarie 2017
Cu o gala ce va avea loc pe 15 iunie in cadrul ICEEFest, IAB MIXX AWARDS Romania 2017 va premia cele mai bune campanii de marketing digital si interactiv din Romania din perioada mai 2017 – aprilie 2017, iar inscrierile vor avea loc intre 15 martie si 20 aprilie
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Vineri, 21 Ianuarie 2011
Cu un spot semnat de Publicis Conseil, campania „Miss Sixty” pentru piata romaneasca a inclus componente dezvoltate local - digital, social media, presa, decorarea showroom-urilor Renault si a magazinelor Miss Sixty, expunerea masinii in centre comerciale si adaptarea spotului
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Vineri, 06 Aprilie 2007
"Satisfactia cea mai mare o avem atunci cand ii auzim pe directorii de agentii spunand ca au angajat participanti de la Olimpiade (Olimpiadele Comunicarii n.r.) si sunt foarte multumiti de ei", a declarat, pentru AdPlayers, Dragos Dehelean - Presedinte la Asociatia de Comunicare Ethos, organizatorul evenimentului anual
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Noua campanie "Paxeladine. Te scapa doar de tuse" pentru brand-ul de la Beaufour Ipsen International este semnata de GMP/Ashley si se deruleaza prin agentia de media Spoon Media
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: