Rezultatele cautarii dupa : "investitie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 »
Bradul Millenium, la GMP si Initiative
Marti, 20 Noiembrie 2007
Proiectul de comunicare este o adaptare a unui concept international si se va derula in perioada 19 noiembrie - 10 decembrie pe Antena 1, Prima, ProCinema, Discovery, AXN, NG, B1TV, Pro TV
Licitatia media Akademia Center Cluj, a venit la Spoon Bucuresti
Joi, 11 Octombrie 2007
Agentia de media a fost desemnata sa implementeze strategia de lansare a campaniei de promovare a mall-ului din Cluj
Cu buget de 500.000 EUR, Wabe comunica prin AD(D)VERITAS
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Rapid joaca pentru 0,5 - 1,2 Mil. EUR din bugetul  Holsten
Joi, 26 Iulie 2007
Holsten a devenit sponsor principal la Rapid in sezonul 2007-2008 pentru 0.5 Mil EUR, suma care poate ajunge si la 1,2 Mil. EUR, bugetul urmand sa reprezinte, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Shachar Shaine - Presedinte URBB, aproximativ 30% din bugetul de comunicare al marcii germane, estimat de executivul companiei la peste 2 Mil. EUR pe an
Initiative a donat carti de 6.000 EUR
Vineri, 20 Iulie 2007
Beneficiarii celor 500 carti cu ocazia lansarii editiei a zecea a ghidului Media Fact Book sunt Universitatea Bucuresti si Academia de Studii Economice
The Ad Store lanseaza Gold&Platin Autocenter
Miercuri, 27 Iunie 2007
Cu o suprafata de 7 000 mp, showroomul auto este cel mai mare din tara, dupa cum afirma reprezentantii agentiei The Ad Store, iar deschiderea o va avea ca amfitrioana pe Roxana Ciuhulescu, cunoscuta prezentatoare de la ProMotor
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
'Urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata', Andreea Idriceanu Calev (Touch Communication)
Vineri, 13 Aprilie 2007
"Este momentul sa trecem la urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata", a declarat, pentru AdPlayers, Andreea Idriceanu Calev - Managing Partner al Touch Communication, companie parte din grupul de marketing si comunicare independent The Group, ce ofera consultanta creativa pentru managementul relatiilor cu consumatorii (CRM), agentie care a semnat un parteneriat cu...
1,2 Mil. EUR în Sound, Light and Vision
Vineri, 09 Martie 2007
Guvernul Olandez a contribuit cu 750.000 EUR la o investitie de 1,2 Mil. EUR în noul sediu central al Paradigma Group, grup de companii care a furnizat echipament si suport tehnic pentru evenimentele unor artisti precum Sarah Brightman, Patricia Kaas, Smokie, Duran Duran, DJ Tiesto, Shakira, Depeche Mode sau The Duke Ellington Orchestra
Creative Planning&Performance la Brandstak
Luni, 26 Februarie 2007
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
Tempo a câstigat licitatia Arco Real
Joi, 22 Februarie 2007
La capatul unei licitatii pentru începute în luna iulie, anul trecut, si finalizate la sfârsitul anului, dupa cum au declarat pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice de la Tempo, agentia de publicitate gestioneaza, din 2007, strategia de comunicare a companiei Arco Real, integrând toate competentele sale specializate - PR, ATL si BTL
Caroli face Sandwich cu 500.000 EUR
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza în premiera pe piata din România salamuri semi-uscate în forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind încredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
GMP investeste in Rosia Montana
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Sub sloganul Investim in Romania, agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata Copiii din Rosia, care se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web
23
Alka framânta 1 milion EUR în prajituri
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea în productia de prajituri si încheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
Grecii de la JNL+ intra în România
Marti, 24 Octombrie 2006
Având, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide în România JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Vodafone România a scos din nisip 56 de tone de gunoi
Joi, 28 Septembrie 2006
"Litoral Curat" a "maturat" 130.000 EUR din contul companiei, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii operatorului, programul fiind initiat în parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum
Auto, 17
PAPI: 500.000 de Euro în re-branding
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar întrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
McCann Romania mulge TNUVA
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
TV K Lumea se muta la parintii PrimaTV, KissFM si MagicFM
Miercuri, 06 Septembrie 2006
SBS Broadcasting Sŕrl a anuntat ca Amerom Television, detinuta în proportie de 100% de catre SBS în România, a finalizat achizitia postului TV K Lumea, liderul de audienta al posturilor TV muzicale, potrivit oficialilor trustului de media
100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus
Marti, 18 Iulie 2006
Costurile fac parte dintr-o investitie mai mare facuta de URSUS atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei si care se ridica la 4 milioane de EUR, campania de promovare fiind semnata de Publicis Romania si derulata de ZenithMedia pe  TV, OOH in Bucuresti si pe litoral, BTL pe litoral, presa precum si posm
« 5 6 7 8 »