Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 15 Iulie 2009
Seful grupului McCann spune ca natura serviciilor prestate de compania Enoiu & Razboiu nu a fost de media, ci mai degraba un hobby pe sport, si subliniaza ca tine...
Miercuri, 11 Martie 2009
Estimata potrivit unor surse din piata la un volum de 40-45 Milioane EUR, miscarea consfinteste o alianta strategica pe piata de media intre Initiative si DRAFTFCB
Marti, 10 Februarie 2009
Procesul de restructurare prin care Interpublic Group of Companies a devenit actionar majoritar in cadrul diviziilor locale MRM Worldwide si Momentum, prin preluarea de actiuni de la...
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
Marti, 01 Iulie 2008
Parteneriatul global Scholz & Friends - Lowe Worldwide pune capat relatiei cu GAV balkanski Romania, iar Scholz & Friends Bucharest va fi un joint venture intre Scholz & Friends si Lowe & Partners...
Vineri, 21 Martie 2008
Pe langa numarul 1 de la NBC, printre vorbitorii congresului se numara Maurice Lévy - Publicis Groupe, Kevin Johnson – Microsoft sau Michael Roth - Interpublic Group
Miercuri, 06 Februarie 2008
Avand in prezent 49 de membri, cei mai noi membri ai organizatiei sunt multinationalele Mediaedge:cia (WPP, GroupM), Initiative Romania (Interpublic), OMD ( Omnicom, OMG), Starcom MediaVest Group (Publicis, Starcom...
Miercuri, 16 Ianuarie 2008
Infiintata in 2005, Brand Connection Romania include in portofoliul de clienti: Lilly (ADHD campaign), CSC, Bayer, Media One, British Council, Banca Romaneasca, Boehringer-Ingelheim, Cotnari, Asiban, Porche, TNT,...
Marti, 15 Ianuarie 2008
Pe primele 3 locuri in COMPITCHES REPORT sunt clasate retelele de agentii Mediaedge:cia (GroupM/WPP), MediaCom (GroupM/WPP) si ZenithOptimedia (Publicis PGM). In top 5 se mai afla OMD (Omnicom OMG) si MPG ( Havas Media ).
Marti, 18 Septembrie 2007
Cu 9000 de angajati in intreaga lume, actiunea din Romania are loc dupa ce, in 2006, Interpublic Group, din care faceau parte FCB si DRAFT, a hotarat la nivel international ca cele doua entitati sa se uneasca si sa se transforme in DRAFTFCB
Luni, 16 Iulie 2007
Cu o cifra de afaceri estimata la 42 milioane de euro pentru anul in curs, potrivit oficialilor agentiei, reprezentand o crestere de peste 30% fata de anul trecut, Initiative Romania este in top 3 agentii de media din Romania, parte a unui grup „care se afla in primii 5 jucatori de pe piata”, afirma pentru AdPlayers, Veronica Savanciuc (foto), Presedinte al Initiative Romania si al...
Marti, 08 Mai 2007
Prima campanie de comunicare derulata cu suportul Brand Connection se desfasoara deja pe principalele canalele de comunicare (TV, presa, Internet), in urma unei licitatii agentia de media Brand Connection asigurand pentru Banca Romaneasca toate activitatile de media: strategy, planning & buying, dupa ce contul de media a fost la Media Direction
Luni, 07 Mai 2007
"IAB Europe este o federatie a IAB-urilor nationale, iar membrii acesteia nu pot fi decat IAB-uri nationale, nicidecum persoane fizice precum onorabilul domn Faryna", a afirmat, pentru AdPlayers, Marius Pahomi - singurul reprezentant din Romania care a participat la reuniunea Strategic Council - Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe din 2005
Duminca, 18 Februarie 2007
The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar în topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
Joi, 18 Ianuarie 2007
Agentia de media Initiative a câstigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operatiunile de media strategy, planning & buying derulate în Europa de Est, contractul fiind valabil pentru cinci tari: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, România si Bulgaria începând cu 1 iulie
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Primul val al campaniei de relansare pentru Gallina Blanca pe piata româneasca s-a desfasurat în perioada octombrie – noiembrie 2006 si a fost coordonat de o echipa a agentiei formata din Ileana Tomescu (foto) - sefa agentiei, Crina Bibicu si Ana Maria Negulescu
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative România, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimând în 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
Marti, 10 Octombrie 2006
Echipa Lowe România a revenit în Bucuresti victorioasa, spune agentia, dupa ce a adaugat în palmaresul sau un trofeu Golden Watch pentru cea mai buna campanie – DaKINO - si un trofeu Silver Drum pentru cel mai bun print din categorie - cu doua din printurile campaniei DaKINO
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: