Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 12 Noiembrie 2007
Cu o experienta de „5 ani in presa si aproape 5 pe internet” dupa cum spune chiar Ionut Oprea in dreptul la replica pe AdPlayers, fostul piarist de ieri, actualul director executiv al asociatiei IAB si membru in juriul Internetics de azi, ne sfatuia in urma cu 3 luni cand inca nu avea o agentie sa „Nu lasati pe umerii agentiei de publicitate, sau, mai rau, a celei de media,...
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Drept la replica Opinii Internetics - Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv Asociatia IAB, membru in Juriul Internetics 2007
Vineri, 09 Noiembrie 2007
„Pentru castigatori inseamna o recunoastere, iar pentru participanti nu inseamna ca sunt mai slabi decat castigatorii”
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
Vineri, 05 Octombrie 2007
Perioada in care site-ul Internetics a intampinat probleme tehnice a coincis cu ultimele 2 zile de inscriere in competitii
Marti, 02 Octombrie 2007
Gianni Catalfamo este invitatul special al primei editii a Toolbox | Online Communication, eveniment ce va fi organizat de Evensys, pe 16 octombrie
Marti, 02 Octombrie 2007
Acolo unde Internetul este mai viu ca niciodata, intrebarea din banner-ul pentru Gala Socitatii Civile ar putea candida la o nominalizare pentru creativitate in media
Luni, 17 Septembrie 2007
Despre defalcarea bugetului dedicat competitiei, Andrei Bortun General Manager la Millenium Communications, organizatorul întrecerii, a declarat pentru AdPlayers ca taxele de participare acopera nu mai mult de 10-15% din festival si ca majoritatea veniturilor pentru sustinerea Internetics sunt atrase din pachetele de sponsorizari
Joi, 06 Septembrie 2007
"Conform studiilor noastre, jumatate dintre clientii nostri au declarat ca inainte de a-si cumpara masina, au consultat informatiile de pe internet pentru a putea lua cea mai buna decizie de achizitie”, a declarat Elena Buhus, Chef Departement Marketing Relationnel, Renault Romania
Miercuri, 15 August 2007
“Am ales Grupul Realitatea-Catavencu pentru ca pozitionarea premium a acestuia ma atrage”, a declarat, pentru AdPlayers, Mihnea Vasiliu - fost director executiv la MediaPro Group, de curand numit in consiliul de conducere Realitatea Media, dupa ce s-a intors de la Londra, unde si-a finalizat in ultimul an etapa finala a programului MBA pe care il urma
Joi, 19 Iulie 2007
"Mergem la client cu fotografii, cu harti ale zonei si imprejurimilor si cu un scoring propriu al locatiei", a declarat, pentru AdPlayers, Alexandra Olteanu, Buying Director la Inititative, vorbind cu regret ca, in Romania, in ciuda unor initiative punctuale, nu exista inca o audienta masurata pentru publicitatea exterioara
Vineri, 22 Iunie 2007
Despre cum este Internetul la Cannes Lions, in exclusivitate pentru AdPlayers, stam de vorba de cu Bogdan Nitu, Managing Director la Webstyler, dupa cum spune chiar el - poate singurul din industria online prezent in delegatia romaneasca la cel mai important festival de publicitate din lume
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Lider national in publicitate si marketing online", Online Marketing Romania este gata sa va creasca vanzarile firmei dvs, "oferind posibilitatea de a beneficia de o analiza completa din partea echipei noastre in urma careia va vom trimite o oferta personalizata special pentru firma dvs., complet gratis, fara nici un compromis din partea dvs", explica domnul Vlad Pirvan, Director General al...
Vineri, 08 Iunie 2007
Fara masuri obligatorii care sa descurajeze publicitatea ce nu respecta recomandarile adoptate de Asociatia IAB, regula jocului in Internetul romanesc se va zbate intre bunavointa editorilor si cea a clientilor
Vineri, 18 Mai 2007
Pe langa recordul pozitiv de aproape 400 de inscrieri in festivalul de publicitate, organizatorii de la BMG au uitat sa anunte recorduri poate mai putin relevante: aproape jumatate din categoriile TV sunt fara inscrieri (6 din 15), iar cele 11 categorii Colaterale programate la distinctii AdOr sunt comparabile ca numar celor din sectiunea Print si cu siguranta peste categoriile cu...
Luni, 07 Mai 2007
Realizata de aceeasi agentie Leo Burnett, dar de echipe diferite de creatie si client service, Wash&Go lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Starcom Media si Kraft Romania au castigat faza regionala a Global Media Awards 2006, concurs organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei
Marti, 17 Aprilie 2007
La 10 ani de activitate de telefonie mobila pe piata romaneasca, "Suntem lideri de business", a afirmat Liliana Solomon, Presedinte si Chief Executive Officer Vodafone Romania, care a mai spus ca cifra de afaceri este un indicator incontestabil, spre deosebire de numarul de clienti in retea
Marti, 10 Aprilie 2007
Regia pan-europeana de vanzare de publicitate ARBOmedia a semnat un proiect de colaborare exclusiva cu Httpool, un punct central pentru marketing online in Slovenia, Croatia, Serbia si Muntenegru, Bosnia si Macedonia care ii aduce 150 de site-uri si 4 milioane de utilizatori
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: