Unul din participantii la Internetics, managerul proiectului MyPoster recunoaste ca nu toate lucrarile cu care a concurat se inscriu in profilul competitiei online, si ca se foloseste de acoperirea media a evenimentului
Cu 24 de oameni in prezent, agentia de publicitate full service pe Internet condusa de Bogdan Nitu inregistra anul trecut aproximativ 700.000 EUR
„Migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii” mai spune Clonda
„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului
„Unde e coloana vertebrala a unui festival bine pus la punct care are un regulament, un criteriu de jurizare clar stabilit, un juriu impartial si categorii care raman aceleasi de la an la an?”, a mai spus general managerul Twenty
Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Internetics AdPlayersCRITIC, cu Bogdana Butnar, Managing Director si Head of Strategy, al MRM Partners Romania, companie interactiva parte din grupul McCann Romania
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar