Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 02 Octombrie 2018
In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Joi, 13 Iulie 2017
Performanta #AnswearTopLadies a fost adusa de zece profesioniste din industrii diferite participante in proiect : Raluca Mateiu (CEO Internet Corp), Roxana Magopet (FAN Courier), Irina Alexandru (Fitbit), Nicoleta Schroeder (UBER Romania), Carmen Punga (Google), Georgiana Gheorghe (Sephora), Vicki Nicola (My Media / The Group), Raluca Alexandrescu (Mega Image), Anabela Luca (adLemonade) si...
Luni, 17 Decembrie 2012
Cunoscut ca specialist dar si analist in comunicarea online, Doru Panaitescu trece in revista cei mai importanti jucatori din piata de publicitate online 2012, estimata la un volum total de peste 30 Mil. EUR
Joi, 15 Iulie 2010
In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, estimeaza Mihai Seceleanu, CEO al Internet Corp
Joi, 01 Iulie 2010
Mihai Seceleanu, CEO Internet Corp, companie care a preluat vanzarea publicitatii online Avocatnet.ro spune ca dupa cresterea TVA care va afecta consumul de...
Marti, 10 Martie 2009
Printre primele cheltuieli care vor fi sistate in gospodarii se numara cele destinate imbunatatirii conditiilor de locuit si cele pentru achizitionarea aparaturii electronice si...
Marti, 02 Decembrie 2008
Director de vanzari Print, Radio si Online pana la sfarsitul lunii decembrie a.c., Sorel Radu a devenit actionarul majoritar al eResearch Corp, companie care a lansat de curand serviciul eWatch de monitorizare a publicitatii si comunicarii online ale unei marci
Luni, 10 Noiembrie 2008
Gazeta Online, Intact Media Grup, Internet Corp, MediaPRO Interactiv, ProTV SA si Realitatea-Catavencu au decis iesirea din trafic.ro, iar Ringier sustine initiativa urmand sa comunice implementarea efectiva
Vineri, 28 Martie 2008
Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a ales ieri si un nou Consiliu Director
Luni, 18 Februarie 2008
Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini
Razboiul pentru IAB Romania: 'Eu personal nu-l cunosc pe domnul Stan Faryna' Val Voicu (AdEvolution)
Miercuri, 02 Mai 2007
"Cert este insa ca acest domn a aparut din neant, nu a facut absolut nicio campanie de publicitate online in Romania, a cumparat licenta IAB pentru Romania strict pe baze financiare, iar acum vrea sa regleze industria online din Romania", a mai afirmat pentru AdPlayers, Val Voicu - Membru in Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania si General Manager la AdEvolution, legat de...
Vineri, 23 Martie 2007
Ciprian Stavar (New Media Agency, The Group) a demisionat din Consiliul Director al Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania si implicit din functia de Vicerpesedinte al nou formatei organizatii
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Organizatia care numara mai mult de 60 de membri īi are īn Consiliul Director, din partea clientilor si agentiilor pe Ana Maria Bogdan (Altex), Oana Petroff (Mindshare), Cristi Parvan (Zenith Media) si Ciprian Stavar (New Media Agency), iar din regiilor/publisherilor online: Val Voicu (AdEvolution), Mihai Seceleanu (Internet Corp), Orlando Nicoara (MPI) si Doru Panaitescu (Arbomedia)
Joi, 23 Noiembrie 2006
Īntr-o īntānire programata sa aiba loc īn aceasta dupa-amiaza, īncepānd cu ora 14.00, la Hotel Caro, Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia īsi valideaza astazi existenta prin oficializarea membrilor biroului local al organizatiei, dar si a statututului si conducerii organizatiei
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vānzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet Interactive Advertising Bureau (IAB) Romānia care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Competitia īn cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri si blog-uri, sau care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber a convins 35 de magazine online, a pierdut blogurile personale si a aliniat la starturi diferite Realitatea TV, ProTv si Antena3
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: