Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
„Asa se intampla cand firmele mari se ca*a pe ele pentru 200 EUR” spune noul website care concureaza limbajul de mahala al multor moderatori de televiziune
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie
Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy
Un eveniment organizat Minimax si Media Mall, Minimax parc a fost dedicat copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani
Divizia de event marketing Y&R este cordonata de Ileana Pescariu, Managing Partner, si Joaquin Bonilla, Executive Creative Director,
"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Festivalul de creatie se adreseaza comunicarii europene si va avea loc intre 15 si 17 mai
Regia de media online are trei oameni noi in echipa: Leonard Mart - Interactive Scientist, Mihnea Pretorian – Account Executive, Iulia Mosoiu – Account Executive
Cele doua companii spera ca serviciile de advertising contextual pe piata locala sa atinga aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet